Zlecenie 11902895 - Świadczenie na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej...

   
Zamówienie 11902895
źródło Internet
data publikacji 2025-11-06
przedmiot zlecenia
Świadczenie na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu usług telekomunikacyjnych w tym dostarczenie urządzeń do reali
zacji usług.
a) usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej dla 69 istniejących numerów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu (obecnym operatorem sieci komórkowej jest Orange) abonamenty komórkowe,
b) 32 abonamenty bez pakietu internetowego,
c) usługę wirtualnej centrali,
d) usługę komunikator SMS,
e) dostarczenie telefonów mobilnych GSM - 60 szt,
f) bezpłatną wymianę kart sim.
1) Parametry techniczne i jakościowe:
a) usługi telekomunikacyjne
zapewnienia przyłączenia do sieci telekomunikacyjnej operatora,
usługi wykonywania i odbierania połączeń głosowych,
usługi transmisji danych,
usługi wysyłania i odbierania krótkich wiadomości tekstowych,
usługi wysyłania i odbierania wiadomości multimedialnych dla wybranych 37 numerów,
usługi poczty głosowej,
b) wirtualna centrala - nie gorsze niż określone poniżej
przydzielenie 3 numerów głównych centrali, na te numery powinny być kierowane wszystkie połączenia przychodzące,
połączenia głosowe realizowane w technologii GSM, nieobciążające połączenia internetowego Zamawiającego,
przyjmowanie rozmów przychodzących na wybrany główny numer centrali, a następnie umożliwienie bezpłatnego przekierowania rozmowy na wybrany numer,
samodzielne przydzielenie numerowi komórkowemu numeru wewnętrznego w ramach wirtualnej centrali przez pracownika Zamawiającego, zarządzającego wirtualną centralą,
utworzenie dowolnej liczby sekretariatów, realizujących przekierowanie do konkretnego pracownika, grupy pracowników lub innego sekretariatu,
samodzielne utworzenie automatycznej informacji o numerach wewnętrznych z możliwością połączenia się z nimi,
przełączanie rozmowy z jednego telefonu na drugi jeżeli połączenie przychodzące jest na numer główny centrali bez utraty połączenia za pomocą kodu USSD,
prezentowanie wybranych połączeń wychodzących pod wspólnym numerem głównym centrali,
odbieranie i wysyłanie faksów,
łączenie rozmów przychodzących zgodnie ze schematem - klient dzwoni do Zamawiającego w godzinach pracy - uzyskuje połączenie; jeśli jednak dzwoni poza ustaloną porą, wysłucha komunikatu o godzinach pracy,
łączenie pracowników w grupy, według komórek organizacyjnych Zamawiającego oraz zarządzanie kierowanymi do nich połączeniami, możliwość przypisania wielu osób do jednego sekretariatu,
przekierowanie warunkowe polegające na skierowaniu połączenia do najbliższego sekretariatu według numeru kierunkowego dzwoniącej osoby,
stały koszt połączenia abonenta z numerem głównym centrali, na poziomie kosztu połączenia z numerem stacjonarnym, również po przełączeniu (przekierowaniu) na telefon komórkowy pracownika,
dostęp do aplikacji, za pomocą której można sterować ruchem przychodzącym do sekretariatu. Sekretariat powinien mieć podgląd do połączeń na ekranie komputera, mieć możliwość je odebrać, przekierować do określonego Numeru Użytkownika lub przekierować konsultując to najpierw z docelowym użytkownikiem,
bezpłatna konfiguracja i przeniesienie danych z obecnego systemu od początku świadczenia usługi.
c) komunikator SMS - nie gorsze niż określone poniżej
bezpieczeństwo przesyłanych informacji - szyfrowany w protokole HTTPS dostęp do interfejsu www,
lista kontaktów do 20 000,
możliwość wysłania sms do 620 znaków,
możliwość stworzenia grup kontraktów i filtrowania po grupach,
łatwa możliwość zarządzania kontaktami z pozycji administratora,
łatwy import/export listy kontaktów do plików z rozszerzeniem csv,
przepustowość 5sms/s,
raporty (statystyki) sms wysłanych/odebranych,
możliwość wysyłki sms do wszystkich operatorów krajowych,
status sms wysłanych,
okno do wysyłki sms spoza utworzonej white listy,
możliwość konfiguracji wzorców sms,
możliwość zlecenia wysyłki z opóźnieniem - w konkretnym dniu i godzinie,
możliwość wysyłki z nadpisem wybranym przez klienta do 10 znaków,
możliwość wyznaczenia dowolnej liczby użytkowników końcowych przez administratora,
d) telefony mobilne i biurkowe fabrycznie nowe za, które zamawiający będzie mógł zapłacić cenę jednostkową nie większą niż 1,00 PLN netto 23% podatku VAT.
XIAOMI REDMI NOTE 14 PRO 5G 12/512GB ES - 8 szt.
XIAOMI REDMI 15C 4/128GB - 32 szt.
XIAOMI 15T PRO 5G 12/512GB CZARNY - 6 szt.
XIAOMI REDMI NOTE 14 PRO 5G 8/256GB ES - 14 szt.
2) Koszt przeniesienia numerów telefonicznych ponosi operator.
3) Bezpłatna zmiana numeru telefonu.
4) Bezpłatna cesja numeru telefonu.
5) Blokada usług o podwyższonych kosztach bezpłatna.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości w świadczeniu usług. Przejęcie użytkowanych przez Zamawiającego numerów wymaga ich aktywowania z zachowaniem dotychczasowych numerów abonenckich.
3.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu zamówienia podstawowego do wartości kwoty wynikającej z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
4. Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie obejmuje okres 24 miesięcy tj. od dnia 10.12.2025 do dnia 09.12.2027 roku z zastrzeżeniem, że łączna wartość usług i dostaw objętych zamówieniem nie przekroczy wartości określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024r poz. 1320 z późn. zm.).
branża Telekomunikacja, Telefony
podbranża telekomunikacja usługi, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: telekomunikacja usługi , osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny