Przetarg - Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla...

   
Analizuj Zamówienie 3062182 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-12-19
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie.
1.Przedmiot zamówien
ia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Usługi będą polegały w szczególności na:
a) Zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z Pływalni oraz kąpieliska w Wiecanowie.
b) Kontroli przestrzegania przez osoby korzystające z Pływalni oraz kąpieliska w Wiecanowie postanowień Regulaminu.
1.2.Kwalifikacje ratowników:
1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełnienie dyżurów ratowniczych wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia ratownika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18.08.2011r.obezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawnień zatrudnionych ratowników wodnych przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w razie zatrudnienia nowych osób fizycznych do realizacji zadań będących przedmiotem Umowy.
3) W toku realizacji Umowy możliwa będzie zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcę, wraz z ofertą przetargową, wykazie osób przeznaczonych do realizacji usług objętych przedmiotem Umowy pod warunkiem braku uzasadnionego sprzeciwu ze strony Zamawiającego, wyrażonego na piśmie w ciągu 3 dni od daty zawiadomienia go przez Wykonawcę o planowanej zmianie z zastrzeżeniem, iż osoby te będą posiadały, co najmniej takie same uprawnienia jak wymagane w SIWZ oraz w Umowie oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach.

1.3.Miejscem świadczenia usługi będzie hala basenowa w skład której wchodzą:
1) niecka basenu sportowego,
2) basen rekreacyjny zintegrowany z hamownią ze zjeżdżalni,
3) wanna z hydromasażem dla 6 osób,
4) zjeżdżalnia ślimakowa wraz z wieżą,
5) sauna sucha,
6) widownia,
7) kąpielisko w miejscowości Wiecanowo

1.4.Harmonogram świadczenia usług:
1) Wykonawca zapewnia ciągłość obsady ratowniczej:
a) w godzinach pracy Pływalni tj. 7 dni w tygodniu w godzinach: 07:00-22:00
b) w miesiącach lipiec-sierpień w Wiecanowie 7 dni w tygodniu w godzinach: 9:00-20:00
c) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. wynosi - 13 528 godzin. Uwzględniono 5 dni świątecznych.
2) Każdorazowo, w czasie jednej zmiany, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług świadczonych równocześnie przez 2 ratowników na pływalni zgodnie z przepisami WOPR oraz przez 4 ratowników na kąpielisku w Wiecanowie. Ratownicy są zobowiązani do sporządzania dziennego raportu obejmującego dokładny czas świadczenia usług.
3) Szacunkowa ilość godzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu Pływalni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią itp.
4) O planowanym zamknięciu Pływalni na czas przerwy technologicznej Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 14 dniowym wyprzedzeniem, chyba, że przyczyną wystąpienia przerwy technologicznej będzie zdarzenie nagłe, którego Zamawiający przewidzieć nie mógł.
5) W razie zamknięcia pływalni przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną obsługa ratownicza nie jest wymagana.
6) Zmniejszenie przez Zleceniodawcę ilości zleconych godzin świadczenia usług w stosunku do szacunkowej ilości godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzany protokół a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco.

1.5.Obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi zabezpieczenia ratowniczego z zakresu organizacyjnego, osobowego i udzielania pomocy przedmedycznej, a w szczególności do:
1) Zabezpieczenia ratowników w niezbędny sprzęt ratunkowy ;
2) Bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP;
3) Dbania o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację, powierzonego sprzętu;
4) Prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, a w szczególności dziennika pracy wg określonego wzoru;
5) Przestrzegania procedur;
- obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru.
- alarmowych (przy wypadkach w różnych miejscach obiektu).
- udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
- łączności
6) Określenia i przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach;
7) Włączania i wyłączania atrakcji basenowych;
8) Przestrzegania przez ratowników ich Zakresu obowiązków.
9) Wykonawca bądź osoby zaangażowane przez niego do wykonania usług będących przedmiotem niniejszej Umowy będą posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż. oraz badania lekarskie.
10) Wykonawca za korzystanie z basenu na własne potrzeby będzie rozliczany wg stawek ustalonych w cenniku pływalni chyba, że szczegółowe ustalenia strony określą inaczej.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 71317200, 92620000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych