Przetarg 12068736 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH W OKRESIE OD...

   
Analizuj Zamówienie 12068736
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-18
przedmiot ogłoszenia
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 30.06.2026

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonywanie następujących usług prania:- bielizny pościelowej ,
materacy, ręczników, narzut na łóżko, poduszek i kołder,- bielizny osobistej mieszkańców domu,- odzieży mieszkańców domu (spodnie, koszule, bluzki, spódnice, sukienki, swetry,skarpetki, bluzy, kamizelki, marynarki, dresy, kurtki, szaliki, czapki, rękawice)- inne rzeczy jak : zasłony, firany, obrusy, serwety, fartuchy, zapaskizgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem.W okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r. około 21 000 kg.- Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości asortymentu wzwiązku z różną liczbą przebywających w placówce mieszkańców (pobyt w szpitalu, urlopie lub nie pełnej obsadzie miejsc ).Przekazanie do wykonania usługi mniejszej lub większej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość wartościjednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu.- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający będzie rozliczał się zWykonawcą na podstawie zaoferowanej wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu.- Kod CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ) 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98311000-6 - Usługi odbierania prania 98315000-4 - Usługi prasowania- Zakres usług obejmuje: moczenie, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, prasowanie.- Maksymalny czas wykonania usługi pralniczej – 48 godzin od momentu odbioru asortymentu do momentu przekazaniaZamawiającemu czystego asortymentu. Jeśli termin wypada w sobotę, niedzielę lub święta, usługa może nastąpić wpierwszym dniu roboczym (poniedziałek – piątek) po wyznaczonym terminie.- Odbiór brudnego i dowóz czystego prania będzie odbywał się pięć razy w tygodniu w dni robocze (tj. poniedziałek , wtorek, środa , czwartek i piątek) oprócz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy transportem Wykonawcy z Domu PomocySpołecznej w Chróścinie–Wsi tj.: Chróścin 50 oraz Chróścin 47.- Brudne rzeczy do prania odbierane będą w workach jednorazowych, dostarczanych przez Wykonawcę.- Czysta bielizna będzie pakowana w sposób zabezpieczający przed zgnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem,- Ze względu na specyfikę zakładu, rzeczy przekazane do prania z każdego zakładu tj. Chróścin 50i Chróścin 47, należy odbierać, prać i dostarczać wyprane osobno w celu uniknięcia pomyłek, lub ich zaginięcia. Tego typuzdarzenia mogą wpływać niekorzystnie na stan zdrowia psychicznego mieszkańców DPS.- Aby uniknąć uszkodzeń lub zniszczenia rzeczy przekazanych do prania, należy prać je stosownie do materiału z jakiego sąwykonane, zwracając szczególną uwagę na temperaturę praniai stosowane środki.- Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH.- Koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekujących oraz jednorazowych worków foliowychdo brudnego i czystego asortymentu, pojemników (koszy, wózków) niezbędnych do świadczenia kompleksowej usługipralniczej ponosi Wykonawca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części nr III SWZ .

DPS.2.25.252.3.2025
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze
kody CPV 98310000, 98311000, 98315000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi pralnicze