Przetarg 11969597 - "Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania...

   
Analizuj Zamówienie 11969597
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-12
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod tytułem: „Świadcze
nie kompleksowej usługi utrzymania czystości wwielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1”. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90910000- 9 - Usługisprzątania, 4.2 Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wykonaniautrzymania czystości w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w Błoniu. 2) Całkowita powierzchnia do sprzątania: razem (poziomy: -1, 0, 1 ) wynosi: 7677,35m2 - Rodzaje nawierzchni do czyszczenia ( opisane szczegółowo w zał. nr 1 do SWZ ): G – gres ,GA – gres antypoślizgowy, WD – wykładzina dywanowa, WR – wykładzina rolowana , PD – parkiet drewniany - W obiekcie krytejpływalni, w trakcie realizacji niniejszego zadania, Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości, wszczególności : mydło do dozowników, papier toaletowy, ręczniki papierowe, kostki do WC, środki chemiczne i materiałyeksploatacyjne niezbędne do wykonania zamówienia, w tym środki do dezynsekcji i dezynfekcji pływalni, dezynfekcji niecekbasenowych i zaplecza sanitarnego, a także narzędzia pracy, materiały eksploatacyjne oraz środki czystości i bhp, służące do utrzymaniaczystości pomieszczeń i sprawności urządzeń. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wytyczne i wymagania Zamawiającegowobec Wykonawcy zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia OPZ, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz w zał. nr 4 do SWZ naktóry składa się zakres i harmonogram prac. 4.4 Wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie możeprzekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego na rok 2025. Zamawiający informuje, że rozliczenia zWykonawcą następować będą w systemie miesięcznym. 4.5 Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym będą wykonywaneusługi - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę w celu właściwego przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.4.5.1 Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu uZamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłankiodrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. 4.6 Wykonawca pozyska we własnym zakresie i naswój koszt zaplecze prac/usług oraz ubezpieczy usługi w niezbędnym zakresie. 4.7 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zwykorzystaniem środków, które będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. 4.8 Zamawiającyprzewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tzn. polegających na powtórzeniu podobnychusług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe: - Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 10 %wartości zamówienia podstawowego - Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówieniapodstawowego. 4.9 Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych. 4.10 Zamawiający nie dopuszczaskładania ofert częściowych. 4.11 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.12 Zamawiający nie przewidujeudzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4.13 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przezWykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresierealizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1465). 4.13.1 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnieniaZamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułuniespełnienia tych wymagań zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ. 4.14 Zamawiający niezastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,mających status zakładów pracy chronionej, spółdzielni socjalnych oraz innych Wykonawców, których głównym celem działalności ichwyodrębnionych organizacyjnie jednostek jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, 4.15 Zgodnie z art.310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne,które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 4.16 Zamawiającyprzewiduje w prowadzonym postępowaniu zastosowanie tzw. procedury odwróconej: tzn. na podstawie art. 139 ustawy PzpZamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zostałanajwyżej oceniona w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4.16.1 Zgodnie z art. 139ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i 2 ustawyPzp (JEDZ). 4.16.2 Zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i 2 ustawyPzp (JEDZ), wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w Błoniu przy ul.Grodziskiej 1 Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wykonania utrzymaniaczystości w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w Błoniu. 2) Całkowita powierzchnia do sprzątania: razem ( poziomy: -1, 0, 1 )wynosi: 7677,35m2 - Rodzaje nawierzchni do czyszczenia ( opisane szczegółowo w zał. nr 1 do SWZ ): G – gres , GA – gresantypoślizgowy, WD – wykładzina dywanowa, WR – wykładzina rolowana , PD – parkiet drewniany - W obiekcie krytej pływalni, wtrakcie realizacji niniejszego zadania, Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości, w szczególności : mydłodo dozowników, papier toaletowy, ręczniki papierowe, kostki do WC, środki chemiczne i materiały eksploatacyjne niezbędne dowykonania zamówienia, w tym środki do dezynsekcji i dezynfekcji pływalni, dezynfekcji niecek basenowych i zaplecza sanitarnego, atakże narzędzia pracy, materiały eksploatacyjne oraz środki czystości i bhp, służące do utrzymania czystości pomieszczeń i sprawnościurządzeń. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wytyczne i wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy zawarte są wopisie przedmiotu zamówienia OPZ, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz w zał. nr 4 do SWZ na który składa się zakres iharmonogram prac.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu