Zlecenie 12206087 - Świadczenie kompleksowej usługi całodobowej opieki na...

   
Analizuj Zamówienie 12206087 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2025-12-08
przedmiot zlecenia
Świadczenie kompleksowej usługi całodobowej opieki na odległość dla maksymalnej liczby 100 urządzeń (opasek bezpieczeństwa) stanow
iących własność Zamawiającego, użytkowanych przez seniorów, mieszkańców Gminy Myślibórz w 2026 roku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Świadczenie usługi całodobowego monitoringu i przyzywania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa dla maksymalnie 100 użytkowników opasek wskazanych przez Zamawiającego, gwarantującego szeroko pojęty system bieżącego monitorowania stanu oraz pozwalającego na natychmiastową reakcję - przy wykorzystaniu urządzeń SiDLY Care PRO oraz SiDLY Vital Care.
b) Utrzymywanie centrum monitoringu w stałej gotowości w okresie trwania umowy poprzez zatrudnianie odpowiedniej ilości (minimum 5 osób) przeszkolonych dyspozytorów spełniających wymogi określone w Programie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej Korpus Wsparcia Seniorów (ratowników medycznych i/lub opiekunów medycznych i/lub pielęgniarek) i innych niezbędnych osób w celu zapewnienia gwarancji prawidłowego świadczenia usługi w trybie 24 godziny/7 dni w tygodniu. Centrum powinno być wyposażone w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywania natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału. W przypadku wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu użytkownika opaski nastąpi skuteczne powiadomienie jednej z osób wskazanych do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie i w razie konieczności wezwanie służb ratunkowych: Pogotowia Ratunkowego i/lub Policji i/lub Straży Pożarnej oraz prowadzone będzie telefoniczne nadzorowanie przebiegu sytuacji od chwili uzyskania sygnału o uruchomieniu alarmu do momentu przybycia wezwanych służb/osób.
c) Aktywacja usługi i rozpoczęcie świadczenia usługi pełnego monitoringu dla każdego użytkownika opaski bezpieczeństwa w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania danych użytkownika Wykonawcy.
d) Monitorowanie i obsługa zdarzeń technicznych (np. niski stan baterii, wyłączenie opaski, zdalny reset zawieszonej opaski itp. i w razie konieczności kontakt telefoniczny z użytkownikiem), natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia awarii lub usterki systemu, w tym opasek bezpieczeństwa, bieżące informowanie Zamawiającego i użytkowników opasek lub ich opiekunów o zakłóceniu działania systemu (czasie trwania awarii lub usterki i terminie jej usunięcia), w tym dla pojedynczego użytkownika - przez cały okres trwania umowy.
e) Dostarczenie Zamawiającemu wzorów druków kart informacyjnych dla użytkowników opasek, opatrzonych klauzulą w zakresie wyrażenia zgody na objęcie usługą monitoringu oraz na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji tej usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminie wskazanym w umowie.
f) Wprowadzanie do bazy danych Wykonawcy danych identyfikujących użytkowników opasek, ich opiekunów prawnych i faktycznych oraz sytuacji zdrowotnej, w tym przyjmowanych na stałe leków i ich dawek z karty informacyjnej zawierającej również listę kontaktów oraz inne niezbędne dane dla rozpoczęcia i świadczenia właściwej usługi całodobowego monitoringu - niezwłocznie po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia o przekazaniu danemu użytkownikowi opaski i dotyczącej go wypełnionej karty informacyjnej, z zastrzeżeniem terminu 3 dni, o którym mowa w punkcie c).
g) Zapewnienie bezpośredniego, stałego kontaktu przez wyznaczonego przedstawiciela centrum monitoringu (koordynatora) z wyznaczonymi pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Myśliborzu w celu bieżącej współpracy we wszelkich sprawach dotyczących świadczonej usługi całodobowego monitoringu.
h) Przedstawianie Zamawiającemu comiesięcznych raportów oraz raportu końcowego z wykonania usługi, obejmujących w szczególności informacje o ilości i rodzaju podjętych działań, w tym ilości wywołanych sygnałów za pomocą przycisku alarmowego i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania alarmu i jej wyniku oraz na żądanie Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy.
2. Posiadane przez Zamawiającego opaski bezpieczeństwa spełniają wszelkie parametry określone w Programie Korpus Wsparcia Seniorów Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej- moduł II., tj.:
Ilość, marka i model opasek:
78 szt. marki SiDLY Care PRO
22 szt. marki SiDLY Vital Care
Urządzenia w łącznej ilości 100 szt.:
Posiadają przycisk bezpieczeństwa- sygnał SOS, detektor upadku, czujnik zdjęcia opaski, lokalizator GPS, funkcję umożliwiającą komunikowanie się z telecentrum, funkcję monitorującą podstawowe czynności życiowe (puls i saturację),
Spełniają kryteria wodoszczelności o klasie co najmniej IP67,
Posiadają wbudowany głośnik i mikrofon wraz z funkcją komunikatów głosowych przypominających o konieczności naładowania urządzenia, przyjęcia leków (wszystkie komunikaty w języku polskim)
Posiadają możliwość regulacji paska i wymiany na inny, np. dłuższy,
Są łatwe w użytkowaniu dla osoby starszej,
Koszty związane z aktywacją numeru oraz abonamentem dla kart SIM są zawarte w cenie usługi,
Urządzenia są wyposażone w ładowarkę- zasilacz oraz kabel zasilający.
3. Zamawiający posiada dokumenty potwierdzające, że posiadane urządzenie jest wyrobem medycznym minimum klasy Ha, potwierdzone certyfikatem wydanym przez jednostkę posiadającą aktualną notyfikację Ministra Zdrowia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1620 ze zm.)
4. Zamawiający informuje, że nie dysponuje protokołem komunikacyjnym oraz dokumentacją API posiadanych urządzeń. Przedmiotem zakupu były bowiem urządzenia wraz z usługą tełeopieki bez przenoszenia praw do oprogramowania. Wykonawcy zobowiązani będą do pozyskania ewentualnych danych we władnym zakresie.
branża Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża usługi opiekuńcze
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi opiekuńcze