Przetarg 7277537 - Sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, zestawów...

   
Analizuj Zamówienie 7277537 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-14
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, zestawów odczynnikowych, podłozy i barwników oraz materiałów do wykonywania badań z zak
resu mikrobiologii i analityki, zamkniętego systemu pobierania krwi do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa i serwisowanie aparatury diagnostycznej
Numer referencyjny: DZP/2/PN/2020

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, zestawów odczynnikowych, podłoży i barwników oraz materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii i analityki, zamkniętego systemu pobierania krwi do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa i serwisowanie aparatury diagnostycznej.
Zad. 1 – Lateksowe testy diagnostyczne 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 – Testy do oznaczania KALPROSTEKTYNY w kale 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 3 – Podłoża transportowo – wzrostowe do posiewu moczu 1 poz. asort. w ilości 520 szt.;
Zad. 4 – Materiały do badań z zakresu mikrobiologii 10 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 5 – Odczynniki do barwienia preparatów mikrobiologicznych 4 poz. asort. w ilości po 4 op;
Zad. 6 – Szczepy wzorcowe do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej w aparacie Vitek 2 Compact 4 poz. asort. w ilości po 1 op;
Zad. 7 – Testy do oznaczania KALPROTEKTYNY w kale na 2 poziomach screeningowych 1 poz. asort. w ilości po 100 szt;
Zad. 8 – Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania antygenu Legionella pneumophila w moczu 1 poz. asort. w ilości po 100 oznaczeń;
Zad. 9 – Testy do wykrywania Clostridium difficile 1 poz. asort. w ilości po 600 szt;
Zad. 10 – Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowych analizatorów immunochemicznych z wyposażeniem 23 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 11 – Zamknięty system pobierania krwi do badan laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB 60 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 12 – Testy kontrolne/Materiały eksploatacyjne 24 poz. asort. w różnych ilościach.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zad. 1 – Lateksowe testy diagnostyczne
Zad. 1 – Lateksowe testy diagnostyczne 9 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 2 Nazwa: Zad. 2 – Testy do oznaczania KALPROSTEKTYNY w kale
Zad. 2 – Testy do oznaczania KALPROSTEKTYNY w kale 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;

Część nr: 3 Nazwa: Zad. 3 – Podłoża transportowo – wzrostowe do posiewu moczu
Zad. 3 – Podłoża transportowo – wzrostowe do posiewu moczu 1 poz. asort. w ilości 520 szt.;

Część nr: 4 Nazwa: Zad. 4 – Materiały do badań z zakresu mikrobiologii
Zad. 4 – Materiały do badań z zakresu mikrobiologii 10 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 5 Nazwa: Zad. 5 – Odczynniki do barwienia preparatów mikrobiologicznych
Zad. 5 – Odczynniki do barwienia preparatów mikrobiologicznych 4 poz. asort. w ilości po 4 op;

Część nr: 6 Nazwa: Zad. 6 – Szczepy wzorcowe do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej w aparacie Vitek 2 Compact
Zad. 6 – Szczepy wzorcowe do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej w aparacie Vitek 2 Compact 4 poz. asort. w ilości po 1 op;

Część nr: 7 Nazwa: Zad. 7 – Testy do oznaczania KALPROTEKTYNY w kale na 2 poziomach screeningowych
Zad. 7 – Testy do oznaczania KALPROTEKTYNY w kale na 2 poziomach screeningowych 1 poz. asort. w ilości po 100 szt;

Część nr: 8 Nazwa: Zad. 8 – Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania antygenu Legionella pneumophila w moczu
Zad. 8 – Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania antygenu Legionella pneumophila w moczu 1 poz. asort. w ilości po 100 oznaczeń;

Część nr: 9 Nazwa: Zad. 9 – Testy do wykrywania Clostridium difficile
Zad. 9 – Testy do wykrywania Clostridium difficile 1 poz. asort. w ilości po 600 szt;

Część nr: 10 Nazwa: Zad. 10 – Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowych analizatorów immunochemicznych z wyposażeniem
Zad. 10 – Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowych analizatorów immunochemicznych z wyposażeniem 23 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 11 Nazwa: Zad. 11 – Zamknięty system pobierania krwi do badan laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB
Zad. 11 – Zamknięty system pobierania krwi do badan laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB 60 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 12 Nazwa: Zad. 12 – Testy kontrolne/Materiały eksploatacyjne
Zad. 12 – Testy kontrolne/Materiały eksploatacyjne 24 poz. asort. w różnych ilościach.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540010816-N-2020 z dnia: 2020-01-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-24, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 11:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540013453-N-2020 z dnia: 2020-01-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wykonawca oświadcza, że ceny jednostkowe netto w ciągu całego okresu trwania umowy są
niezmienne. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na:
2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a). zmiany stawki podatku VAT, przy czym w
przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena
netto pozostanie bez zmian; b). zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych
władz; c). zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z
uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 2.2 możliwości wydłużenia terminu
obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a). nie zrealizowania w okresie umowy
całości przedmiotu umowy wskutek realizacji mniejszej ilości zamówień – zmiana umowy wymaga
aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 lit. a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia
obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 lit. a, b i c
Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany
dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż
określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za
uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 6. Na podstawie art. 142 ust 5 ustawy „Prawo
zamówień publicznych” o ile umowa została zawarta na okres powyżej 12 miesięcy zamawiający
przewiduje także możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą
polegającej na zmianie: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie
przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych
planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych
planach kapitałowych. – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wykonawca oświadcza, że ceny jednostkowe netto w ciągu całego okresu trwania umowy są niezmienne.
2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na:
2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku:
a). zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
b). zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz;
c). zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji.
2.2 możliwości wydłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku:
a). nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji mniejszej ilości zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu.
3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 lit. a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek.
4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 lit. a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmianę produktu, producenta sprzętu lub zmianę produktu w przypadku przejściowych trudności w dostępności produktu, na produkt równoważny – przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
6. Na podstawie art. 142 ust 5 ustawy „Prawo zamówień publicznych” o ile umowa została zawarta na okres powyżej 12 miesięcy zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-29, godzina: 11:00,
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33124100, 33192500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428631 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Sukcesywna dostawa obłożeń. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. ADZP-381-34/24
10446868 2024-05-16
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Diagnostyki Obrazowej - 2024 Zamówienie podzielne na 2 zadania/ części : Zadanie nr 1 - przedmiotem zamówienia jest dostawa w pełni cyfrowego ap...
10451105 2024-05-16
godz. 12:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do chirurgii serca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość, asortyment, parametry) zawiera Formularz oferty.
10416270 2024-05-17
godz. 07:00
Wielkopolskie Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do oznaczania testów do diagnostyki alergologicznej, chorób zakaźnych, autoimmunologicznych i neurologicznych z dzierża...
10451047 2024-05-17
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego oraz implantów ortopedycznych. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 31 części. Przedmiot zamówieni...
10457528 2024-05-20
godz. 09:00
Małopolskie DOSTARCZANIE NARZĘDZI I AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH WG 18 PAKIETÓW 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie narzędzi i akcesoriów endoskopowych zgodnie z opisem i wymaganiami zawartym...
10464001 2024-05-20
godz. 10:00
Śląskie ZP/7/2024_Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunohematologicznych Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu je...
10480280 2024-05-20
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Zestawów do izolacji DNA z krwi, odczynników do oznaczania hemoglobiny glikowanej, alkoholi, dysków do badań PCR oraz odczynników i materiałów ...
10483933 2024-05-24
godz. 10:00
Podkarpackie ODCZYNNIKI LABORATORYJNE: BARWNIKI LABORATORYJNE I INNE DROBNE LABORATORYJNE MATERIAŁY ZUŻYWALNE DLA LABORATORIUM CENTRALNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
10486835 2024-06-03
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach realizacji inwestycji „Wsparcie infrastruktury ratownictwa medycznego poprzez doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Pracow...