Przetarg 8460785 - Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych –...

   
Analizuj Zamówienie 8460785 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-14
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 WOG zlokalizowanych w miejscowościach: H
rubieszów, Lublin, Zamość, Chełm w zakresie 4 części.

Część 1: CZĘŚĆ 1: sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla m. Zamość, ul. Wojska Polskiego 2F: bułka pszenna zwykła, bułka graham, bułka maślana, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb wieloziarnisty, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części (spakowany w oddzielnym pliku w formacie Zip 7) 2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu 7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 6 (sześć) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 ZamośćChełm - ul. Lubelska 139, 22-100 ChełmHrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 HrubieszówLublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:1) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 1 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 50.000,00 zł dla CZĘŚCI 3 80.000,00 zł dla CZĘŚCI 4.2) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.3) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

Część 2: CZĘŚĆ 2: sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla m. Chełm, ul. Lubelska 139:bułka pszenna zwykła, bułka graham, bułka maślana, półbagietka razowa, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb wieloziarnisty, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, ciasto brownie, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera : Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2, określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części (spakowany w oddzielnym pliku w formacie Zip 7) 2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu 7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 6 (sześć) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 ZamośćChełm - ul. Lubelska 139, 22-100 ChełmHrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 HrubieszówLublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:1) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 1 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 50.000,00 zł dla CZĘŚCI 3 80.000,00 zł dla CZĘŚCI 4.2) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.3) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

Część 3: CZĘŚĆ 3: sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla m. Hrubieszów , ul. Dwernickiego 4:bułka pszenna zwykła, bułka graham, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb wieloziarnisty, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, ciasto brownie, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik w polewie, keks.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części (spakowany w oddzielnym pliku w formacie Zip 7) 2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu 7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 6 (sześć) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 ZamośćChełm - ul. Lubelska 139, 22-100 ChełmHrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 HrubieszówLublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:1) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 1 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 50.000,00 zł dla CZĘŚCI 3 80.000,00 zł dla CZĘŚCI 4.2) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.3) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

Część 4: CZĘŚĆ 4: sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla m. Lublin, ul. Zbigniewa Herberta 49:bułka pszenna zwykła, bułka graham, bułka maślana, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb wieloziarnisty, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto drożdżowe z owocami, ciasto brownie, placek drożdżowy, pączek, makowiec, mazurek, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części (spakowany w oddzielnym pliku w formacie Zip 7) 2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu 7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 6 (sześć) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 ZamośćChełm - ul. Lubelska 139, 22-100 ChełmHrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 HrubieszówLublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:1) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 1 70.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 50.000,00 zł dla CZĘŚCI 3 80.000,00 zł dla CZĘŚCI 4.2) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.3) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

ZP/TP/35/2021
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15810000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472981 2024-04-23
godz. 07:00
Dolnośląskie KAWA ZIARNISTA TCHIBO BLACK&WHITE 1 KG
10445674 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa produktów suchych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach. ZP/TP/26/2024
10450078 2024-04-25
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie Część 1: Część 1. – Dostawa artykułów spożywczych: przyprawy, artykuły sypkie ( mąka, cukier...
10423303 2024-04-26
godz. 09:00
Lubelskie „Dostawa jaj oraz różnych artykułów spożywczych na potrzeby COZL” Część 1: Dostawa jaj oraz różnych artykułów spożywczych na potrzeby COZL” Zamówienie zostało podzielon...
10487179 2024-04-30
godz. 09:00
Śląskie Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę warzyw i owoców Warzywa i owoce
10482834 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa wody mineralnej i soków owocowych do obiektu Sądu Okręgowego w Warszawie
10376023 2024-05-06
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze oraz jednostek zamiejscowych w Kowarach i Bolkowie dostawa róż...
10479524 2024-05-07
godz. 09:00
Pomorskie Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych). Dania gotowe świeże (wyroby garmażeryjne) w ilości 15 350 kg. RZP -12/24 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁ...
10458276 2024-05-14
godz. 11:00
Dolnośląskie 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców, szczegółowo opisanych w Załączniku 2A (Formularzu asortymentowo-cenowym), który stanowi integralną częś...
10463922 2024-05-22
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków obieranych sterylizowanych. 2. Wymogi ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ o...