Przetarg 12202556 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby...

   
Analizuj Zamówienie 12202556
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-08
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w okresie I-VI 2026 roku

Część 1: W części I – artykuły s
pożywcze różne Zamawiający wymaga, aby:a) dostarczane artykuły spożywcze były wysokiej jakości i posiadały termin przydatności do spożycia maksymalny dladanego produktu,b) artykuły spożywcze były dostarczane w opakowaniach detalicznych,c) każdy artykuł był oznakowany w języku polskim, zawierał co najmniej: nazwę, pod którą został wprowadzony do obrotu,nazwę producenta, ilość produktu w opakowaniu, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania,d) opakowania artykułów – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe były oznakowane etykietą zawierającarzetelne informacje o produkcie, były czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne,e) smak i zapach oferowanych produktów były charakterystyczne dla danego artykułu spożywczego bez obcych posmakówczy zapachów,f) warunki podczas transportu były zgodne z zasadami GMP/GHP.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A doformularza oferty.

Część 2: W części II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) Zamawiający wymaga, aby:a) dostarczane artykuły spożywcze były wysokiej jakości bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakteriichorobotwórczych,b) mleko i przetwory mleczarskie pochodziły z bieżącej produkcji, posiadały termin przydatności do spożycia w chwilidostawy nie krótszy niż 5 dni przed jego upływem,c) artykuły były dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej niż przewidziana w załączniku nr 1B doformularza oferty,d) każdy artykuł był oznakowany w języku polskim, zawierał co najmniej: nazwą, pod którą został wprowadzony do obrotu,adres producenta, ilość produktu w opakowaniu, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania,e) warunki podczas transportu były zgodne z zasadami GMP/GHP.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B doformularza oferty.

Część 3: W części III – mrożonki owocowo - warzywne i rybne Zamawiający wymaga, aby:a) dostarczane mrożonki owocowe - warzywne były jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste,sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, o równych wymiarach, róże lub owocenieuszkodzone o barwie typowej dla danego gatunku i odmiany (z wyjątkiem mieszanek), mrożonki bez oznak rozmrożenia,bez oznak obecności pleśni, bez zanieczyszczeń,b) dostarczone mrożonki rybne były jednolite, warstwy filetów przełożone folią, elementy nieposklejane, łatwe wydobywaniepojedynczych elementów z bloku, bez konieczności rozmrażania całości, mrożonki bez oznak rozmrożenia, bez oznakobecności pleśni, bez zanieczyszczeń,c) opakowanie zewnętrzne – karton opakowanie wewnętrzne pokryte folią, oznakowane w języku polskim a etykieta musizawierać co najmniej: nazwę, pod którą artykuł został wprowadzony do obrotu, adres producenta, ilość produktu wopakowaniu, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. W przypadku ryb mrożonych glazurowanych etykietamusi zawierać informację dotyczącą procentowej zawartości ryby,d) warunki podczas transportu były zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura surowcaw momencie przyjęcia min. – 18º C.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1C doformularza oferty.

Część 4: W części IV - jaja kurze konsumpcyjne Zamawiający wymaga, aby:a) dostawy jaj były w klasie jakości A, grupie wagowej L (63 g - 73 g), świeże, z datą przydatności do spożycia minimum 14dni od dnia dostawy Zamawiającemu,b) skorupa jaja była o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona,c) jaja opakowane były w czyste, jednorazowe, papierowe wytłaczanki, każde opakowanie zbiorcze powinno zawieraćetykietę,d) etykieta zbiorcza zawierała minimum: opis asortymentu, klasę jakości, temperaturę przechowywania, datę przydatnoścido spożycia (nie może przekroczyć daty 28 dni od daty zniesienia jaj) – w przypadku bezpośredniego producentadopuszczalna faktura zawierająca wymagane dane,e) warunki transportowe były zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura przewozu jaj w momencie odbioru dostawy 8º C –13º C.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1D doformularza oferty.Do każdej dostawy należy dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. oproduktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2023 r. poz. 872.) oraz Rozporządzeniem (WE) 853/2004 ParlamentuEuropejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu dożywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004 r.)Do wglądu aktualne badania bakteriologiczne jaj i fermy w kierunku salmonelli

Część 5: W części V mięso wołowo – wieprzowe Zamawiający wymaga, aby:a) mięso wołowo - wieprzowe miało zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto wopakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródłapochodzenia).b) mięso wołowo – wieprzowe wyróżniało się wysoką jakością handlową w zakresie sposobu produkcji, składu lubwłaściwości organoleptycznych oraz spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia(Dz.U.2003.208.2020).c) Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura surowców w czasie transportu w zakresie0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wgląduksiążeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktachpochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentueuropejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu dożywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r. ze zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1E doformularza oferty.

Część 6: W części VI mięso drobiowe Zamawiający wymaga, aby:a) Mięso drobiowe miało zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu,data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródłapochodzenia).b) Mięso drobiowe wyróżniało się wysoką jakością handlową w zakresie sposobu produkcji, składu lub właściwościorganoleptycznych oraz spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia(Dz.U.2003.208.2020).c) Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura surowców w czasie transportu w zakresie0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wgląduksiążeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.d) Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 oproduktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentueuropejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu dożywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r. ze zm.)e) Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, datę produkcji, datęprzydatności do spożycia, warunki przechowywania, wykaz składników występujących w środku spożywczymf) Firma Wykonawcy powinna znajdować się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego napodstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) lubznajdować się pod stałym nadzorem inspekcji weterynaryjnej,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1F doformularza oferty.

Część 7: W części VII wędliny Zamawiający wymaga, aby:a) Zamawiający wymaga dostaw niektórych rodzajów wędlin w opakowaniu o gramaturze nie większej niż 10 dag.b) Wędliny powinny mieć zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu,data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródłapochodzenia).c) Wędliny musza być muszą być wysokiej jakości, w gatunku I, świeże, dobrej jakości, pod względem właściwościorganoleptycznych (wygląd, smak, zapach).d) Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP temperatura surowców w czasie transportu w zakresie 0st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczkamycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch. Do każdejdostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktachpochodzenia zwierzęcego Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentueuropejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu dożywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r. ze zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1Gdo formularza oferty.

MOPS.DZP.261.59.2025
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 3142500, 15110000, 15111000, 15112000, 15113000, 15114000, 15131130, 15331170, 15500000, 15540000, 15600000, 15800000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12204329 2025-12-17
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby kuchni szkolnej w Zespole...
12208786 2025-12-17
godz. 09:00
Śląskie Dostawa produktów mleczarskich
12199603 2025-12-17
godz. 10:00
Podkarpackie Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w...
12204836 2025-12-17
godz. 10:00
Zachodniopomorskie ZC 01 2025 as.Sz sukcesywne dostawy art spozywczych miejsce dostaw Szczecin i...
12206170 2025-12-17
godz. 11:00
Świętokrzyskie Dostawa mrożonek w 2026 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.:...
12207095 2025-12-17
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych, drobiowych oraz...
12179922 2025-12-18
godz. 14:00
Podkarpackie Dostawa nabiału, produktów mlecznych do stołówki Młodzieżowego Ośrodka...
12179920 2025-12-18
godz. 14:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest owoców i warzyw dostawa świeżych do stołówki...
12202883 2025-12-19
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Zakup i dostawę żywności na potrzeby Przedszkola Publicznego im. Kornela...
12207472 2025-12-19
godz. 12:00
Dolnośląskie dostawa ryb mrożonych