Przetarg 11573919 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy...

   
Analizuj Zamówienie 11573919
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-20
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni w 2026 r.

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych doDomu Pomocy Społecz
nej św. Józefa w Mieni w 2026 r., podzielonych na 7 częścizamówienia.
Część zamówienia: LOT-0001 Mięso i wędliny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 SWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca musiskalkulować w cenie oferty koszty transportu do Domu Pomocy Społecznej św.Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, 05-319 Cegłów.Dostawy sukcesywne, w godzinach 7:00 – 13:00 na zgłoszenie Zamawiającegominimum 24 godzin przed dostawą. W przypadku zmiany godzin pracy, godzinydostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę nawskazany adres e-mail o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniemzmiany.Ilości towarów i ich wartości dostaw określonych w Formularzu cenowym – Załączniknr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny iwyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwościdostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia(np. zmiany liczby osób żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowawartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający gwarantuje minimalnąwartość poszczególnych części zamówienia w wysokości 75% wartości. Zamawiającyzastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywać zakupów w ramachdanej grupy produktów (grupa produktów to produkty wskazane w danej grupietowarowej). Ilość kupowanych produktów będzie uzależniona od potrzebZamawiającego, przy jednoczesnym nieprzekroczeniu wartości wskazanej wFormularzu Cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do Umowy.

Część zamówienia: LOT-0002 Ryby mrożone i inne mrożonki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 SWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca musiskalkulować w cenie oferty koszty transportu do Domu Pomocy Społecznej św.Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, 05-319 Cegłów.Dostawy sukcesywne, w godzinach 7:00 – 13:00 na zgłoszenie Zamawiającegominimum 24 godzin przed dostawą. W przypadku zmiany godzin pracy, godzinydostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę nawskazany adres e-mail o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniemzmiany.Ilości towarów i ich wartości dostaw określonych w Formularzu cenowym – Załączniknr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny iwyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwościdostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia(np. zmiany liczby osób żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowawartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający gwarantuje minimalnąwartość poszczególnych części zamówienia w wysokości 75% wartości. Zamawiającyzastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywać zakupów w ramachdanej grupy produktów (grupa produktów to produkty wskazane w danej grupietowarowej). Ilość kupowanych produktów będzie uzależniona od potrzebZamawiającego, przy jednoczesnym nieprzekroczeniu wartości wskazanej wFormularzu Cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do Umowy.

Część zamówienia: LOT-0003 Owoce i warzywa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 SWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca musiskalkulować w cenie oferty koszty transportu do Domu Pomocy Społecznej św.Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, 05-319 Cegłów.Dostawy sukcesywne, w godzinach 7:00 – 13:00 na zgłoszenie Zamawiającegominimum 24 godzin przed dostawą. W przypadku zmiany godzin pracy, godzinydostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę nawskazany adres e-mail o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniemzmiany.Ilości towarów i ich wartości dostaw określonych w Formularzu cenowym – Załączniknr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny iwyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwościdostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia(np. zmiany liczby osób żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowawartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający gwarantuje minimalnąwartość poszczególnych części zamówienia w wysokości 75% wartości. Zamawiającyzastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywać zakupów w ramachdanej grupy produktów (grupa produktów to produkty wskazane w danej grupietowarowej). Ilość kupowanych produktów będzie uzależniona od potrzebZamawiającego, przy jednoczesnym nieprzekroczeniu wartości wskazanej wFormularzu Cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do Umowy.

Część zamówienia: LOT-0004 Produkty ogólnospożywcze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 SWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca musiskalkulować w cenie oferty koszty transportu do Domu Pomocy Społecznej św.Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, 05-319 Cegłów.Dostawy sukcesywne, w godzinach 7:00 – 13:00 na zgłoszenie Zamawiającegominimum 24 godzin przed dostawą. W przypadku zmiany godzin pracy, godzinydostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę nawskazany adres e-mail o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniemzmiany.Ilości towarów i ich wartości dostaw określonych w Formularzu cenowym – Załączniknr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny iwyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwościdostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia(np. zmiany liczby osób żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowawartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający gwarantuje minimalnąwartość poszczególnych części zamówienia w wysokości 75% wartości. Zamawiającyzastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywać zakupów w ramachdanej grupy produktów (grupa produktów to produkty wskazane w danej grupietowarowej). Ilość kupowanych produktów będzie uzależniona od potrzebZamawiającego, przy jednoczesnym nieprzekroczeniu wartości wskazanej wFormularzu Cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do Umowy.

Część zamówienia: LOT-0005 Nabiał i produkty mleczarskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 SWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca musiskalkulować w cenie oferty koszty transportu do Domu Pomocy Społecznej św.Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, 05-319 Cegłów.Dostawy sukcesywne, w godzinach 7:00 – 13:00 na zgłoszenie Zamawiającegominimum 24 godzin przed dostawą. W przypadku zmiany godzin pracy, godzinydostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę nawskazany adres e-mail o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniemzmiany.Ilości towarów i ich wartości dostaw określonych w Formularzu cenowym – Załączniknr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny iwyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwościdostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia(np. zmiany liczby osób żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowawartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający gwarantuje minimalnąwartość poszczególnych części zamówienia w wysokości 75% wartości. Zamawiającyzastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywać zakupów w ramachdanej grupy produktów (grupa produktów to produkty wskazane w danej grupietowarowej). Ilość kupowanych produktów będzie uzależniona od potrzebZamawiającego, przy jednoczesnym nieprzekroczeniu wartości wskazanej wFormularzu Cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do Umowy.

Część zamówienia: LOT-0006 Pieczywo i ciasta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 SWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca musiskalkulować w cenie oferty koszty transportu do Domu Pomocy Społecznej św.Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, 05-319 Cegłów.Dostawy sukcesywne, w godzinach 7:00 – 13:00 na zgłoszenie Zamawiającegominimum 24 godzin przed dostawą. W przypadku zmiany godzin pracy, godzinydostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę nawskazany adres e-mail o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniemzmiany.Ilości towarów i ich wartości dostaw określonych w Formularzu cenowym – Załączniknr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny iwyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwościdostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia(np. zmiany liczby osób żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowawartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający gwarantuje minimalnąwartość poszczególnych części zamówienia w wysokości 75% wartości. Zamawiającyzastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywać zakupów w ramachdanej grupy produktów (grupa produktów to produkty wskazane w danej grupietowarowej). Ilość kupowanych produktów będzie uzależniona od potrzebZamawiającego, przy jednoczesnym nieprzekroczeniu wartości wskazanej wFormularzu Cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do Umowy.

Część zamówienia: LOT-0007 Jajka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 SWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego,transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca musiskalkulować w cenie oferty koszty transportu do Domu Pomocy Społecznej św.Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, 05-319 Cegłów.Dostawy sukcesywne, w godzinach 7:00 – 13:00 na zgłoszenie Zamawiającegominimum 24 godzin przed dostawą. W przypadku zmiany godzin pracy, godzinydostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę nawskazany adres e-mail o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniemzmiany.Ilości towarów i ich wartości dostaw określonych w Formularzu cenowym – Załączniknr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny iwyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwościdostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia(np. zmiany liczby osób żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowawartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający gwarantuje minimalnąwartość poszczególnych części zamówienia w wysokości 75% wartości. Zamawiającyzastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywać zakupów w ramachdanej grupy produktów (grupa produktów to produkty wskazane w danej grupietowarowej). Ilość kupowanych produktów będzie uzależniona od potrzebZamawiającego, przy jednoczesnym nieprzekroczeniu wartości wskazanej wFormularzu Cenowym będącym Załącznikiem nr 2 do Umowy.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 3000000, 3142500, 15000000, 15100000, 15220000, 15300000, 15331100, 15500000, 15800000, 15810000, 15896000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze