Przetarg 12241975 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do...

   
Analizuj Zamówienie 12241975
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-22
przedmiot ogłoszenia
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2026 roku” Postępowanie II Uzupełniające

Część 1: a) Część I – Mięso drobiowe
– obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1 do SWZ1 Filet z indyka świeży , schłodzony kg 202 Filet z kurczaka świeży schłodzony kg 7003 Kiełbasa krakowska sucha kg 154 Wędlina- szynka z kurczaka krojona w plastry nie mniej niż 85 % mięsa kg 155 Pasztet pieczony drobiowy 85% mięsa kg 156 Parówki drobiowe ( nie mniej niż 85 % mięsa drobiowego) kg 407 Parówki wieprzowe z szynki (nie mniej niż 90% mięsa wieprzowego) kg 208 Korpus drobiowy świeży, schlodzony kg 3009 Udziec z kurczaka (nie więcej niż 250g szt.) kg 16010 Podudzie z kurczaka (pałka) kg 10011 Wędlina-kurczak z bobrownik krojony w plastry kg 1512 Wędlina- schab pieczony krojony w plastry kg 1013 Wędlina-szynka wieprzowa gotowana (nie mniej niż 85%mięsa) krojona w plastry kg 1514 Wędlina- polędwica sopocka, krojony w plastry kg 515 Wędlina-szynka z indyka krojona w plastry kg 102) Wymagania wspólne dla wszystkich części:a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia. e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.3 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.3) Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Ofertowe formularze asortymentowo cenowe stanowiące też funkcję Opisu przedmiotu zamówienia –Załączniki nr 3.1- 3.3 do SWZ (odpowiednie dla danej części zamówienia)

Część 2: b) Część II – Mięso, przetwory mięsne, wołowina, wieprzowina - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2 do SWZ1 Boczek kg 102 Kiełbasa toruńska kg 503 polędwiczki wieprzowe kg 304 Schab wieprzowy z kością kg 155 Schab wieprzowy ekstra b/k, b/w,b/ok.(zrazowa) kg 1706 Szynka wieprzowa extra b/sk, b/k, b/t(zrazowa) kg 3007 Łopatka wieprzowa b/k kl. IIA kg 1508 Mięso rosołowe wołowe kg 202) Wymagania wspólne dla wszystkich części:a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia. e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.3 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.3) Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Ofertowe formularze asortymentowo cenowe stanowiące też funkcję Opisu przedmiotu zamówienia –Załączniki nr 3.1- 3.3 do SWZ (odpowiednie dla danej części zamówienia)

Część 3: c) Część III – Wyroby garmażeryjne – dania gotowe - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.3 do SWZ1 Pierogi z kapustą białą i pieczarkami klejone ręcznie świeże kg 402 Pierogi z truskawkami klejone ręcznie świeże kg 1103 Pierogi z jagodami klejone ręcznie świeże kg 304 Pierogi z mięsem klejone ręcznie świeże kg 205 Pierogi z serem białym,klejone ręcznie świeże kg 1506 Uszka z mięsem ręcznie klejone, świeże kg 507 Pierogi leniwe,klejone ręcznie świeże kg 408 Pierogi ruskie,klejone ręcznie świeże kg 1209 Krokiet z kapustą białą świeży i pieczarkami świeże kg 3010 Gołąbki z mięsem i ryżem świeże kg 6011 Kluski sląskie, klejone ręcznie świeże kg 4012 Knedle z truskawkami świeże kg 3013 Knedle ze śliwkami świeże kg 152) Wymagania wspólne dla wszystkich części:a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia. e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.3 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.3) Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Ofertowe formularze asortymentowo cenowe stanowiące też funkcję Opisu przedmiotu zamówienia –Załączniki nr 3.1- 3.3 do SWZ (odpowiednie dla danej części zamówienia)

ZSP.271.1/2.25
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15100000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze