Przetarg 12241445 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do...

   
Analizuj Zamówienie 12241445
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-22
przedmiot ogłoszenia
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2026 roku” Postępowanie II uzupełniające.

Część 1: a) Część I – Mięso – obejmuje dostawę asortymentu szc
zegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1 do SWZ1 Boczek kg 1402 Filet z indyka świeży , schłodzony kg 1503 Filet z kurczaka świeży schłodzony kg 10004 Kiełbasa krakowska sucha kg 105 Kiełbasa toruńska kg 506 Kiełbasa pradawna kg 1007 Kiełbasa podwawelska kg 1008 Wędlina- szynka z kurczaka krojona w plastry nie mniej niż 85 % mięsa kg 259 polędwiczki wieprzowe kg 10010 Korpus drobiowy świeży, schlodzony kg 60011 Schab wieprzowy z kością kg 20012 Schab wieprzowy ekstra b/k, b/w,b/ok.(zrazowa) kg 10013 Szynka wieprzowa extra b/sk, b/k, b/t(zrazowa) kg 60014 Udziec z kurczaka (nie więcej niż 250g szt.) kg 50015 Wędlina-kurczak z bobrownik krojony w plastry kg 2016 Wędlina- schab pieczony krojony w plastry kg 2017 Wędlina-szynka wieprzowa gotowana (nie mniej niż 85%mięsa) krojona w plastry kg 2018 Wędlina- polędwica sopocka, krojony w plastry kg 2019 Wędlina-szynka z indyka krojona w plastry kg 3020 Mięso rosołowe wołowe kg 4021 Karczek b/k kg 502) Wymagania wspólne dla wszystkich części:a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia. e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul. Szkolna 1, 33-130 Radłów. g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.2 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.3) Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Ofertowe formularze asortymentowo cenowe stanowią też funkcję Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiące Załączniki nr 3.1- 3.2 do SWZ (odpowiednie dla danej części zamówienia)

Część 2: b) Część II – Mięso – wieprzowina - wołowina - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2 do SWZ1 Boczek kg 1402 Kiełbasa krakowska sucha kg 103 Kiełbasa toruńska kg 504 Kiełbasa pradawna kg 1005 Kiełbasa podwawelska kg 1006 Wędlina- szynka z kurczaka krojona w plastry nie mniej niż 85 % mięsa kg 257 polędwiczki wieprzowe kg 1008 Schab wieprzowy z kością kg 2009 Schab wieprzowy ekstra b/k, b/w,b/ok.(zrazowa) kg 10010 Szynka wieprzowa extra b/sk, b/k, b/t(zrazowa) kg 60011 Wędlina-kurczak z bobrownik krojony w plastry kg 2012 Wędlina- schab pieczony krojony w plastry kg 2013 Wędlina-szynka wieprzowa gotowana (nie mniej niż 85%mięsa) krojona w plastry kg 2014 Wędlina- polędwica sopocka, krojony w plastry kg 2015 Wędlina-szynka z indyka krojona w plastry kg 3016 Mięso rosołowe wołowe kg 4017 Karczek b/k kg 502) Wymagania wspólne dla wszystkich części:a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia. e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość.f) W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Radłowie, ul. Szkolna 1, 33-130 Radłów. g) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.2 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.3) Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Ofertowe formularze asortymentowo cenowe stanowią też funkcję Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiące Załączniki nr 3.1- 3.2 do SWZ (odpowiednie dla danej części zamówienia)

ZS.271.1/2.25
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15100000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze