Zlecenie 12201362 - sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych-artykułów...

   
Analizuj Zamówienie 12201362
źródło Internet
data publikacji 2025-12-05
przedmiot zlecenia
sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych-artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku w roku 2026. Artykuły żywno
ściowe wraz z podaniem zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Powyższe incydenty sumują się z opisanymi w pkt. 15-16-trzykrotne powtórzenie opisanych incydentów skutkować może rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy.Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych-artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Płocku przy ul. Miodowej 18 w roku 2026.
sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych-artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku w roku 2026. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem zapotrzebowania zostały opisane w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmianą ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. W przypadku konieczności kupna przez Zamawiającego asortymentu nieujętego w formularzach cenowych podstawą do rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu.
3. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności Szkoły związanych z organizacją roku szkolnego.
4. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną wykonaną z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składane codziennie od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyjątkiem dni wolnych od pracy. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźnie zamówienie w trybie pilnej realizacji.
5. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych godzinach między godz. 6.00 a 8.00.
6. Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania i wniesienia towarów do wskazanych przez pracownika Szkoły pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Miodowej 18, 09-400 Płock.
7. Przyjęcie dostawy jest każdorazowo kwitowane przez pracownika Szkoły przez podpis na fakturze lub dokumencie przyjęcia dotyczącej konkretnej dostawy.
8. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
9. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania zawarte w:
a) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
b) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach,
c) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności.
10. Wszystkie towary muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, polskimi normami, prawem żywnościowym wraz z obowiązującymi zasadami GMP i GHP oraz systemem HACCP.
11. Dostarczane produkty spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów w tym wymogi zdrowotne. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach. Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
12. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie towaru do Szkoły na okres do następnej dostawy.
13. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem:
- produktami świeżymi z bieżącej produkcji, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy.
14. Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie, a w przypadku dostawy produktu równoważnego, Zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.) wskazanych w ofercie.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt w terminie nie dłuższym niż do godz. 9.00 w dniu dostawy.
16. Jakość organoleptyczna żywności, której nie można ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana jest przy produkcji. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec zostanie zwrócony dostawcy, a fakt ten zostanie odnotowany w formularzu reklamacyjnym. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia, nastąpi odmowa przyjęcia odnotowana w formularzu reklamacyjnym. Potrójna odmowa przyjęcia towaru przez Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy.
17. Niedostarczenie zamówionych produktów w uzgodnionym terminie lub odmowa dostawy zostanie udokumentowana notatką służbową. Powyższe incydenty sumują się z opisanymi w pkt. 15-16-trzykrotne powtórzenie opisanych incydentów skutkować może rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze