Przetarg 7304898 - STWORZENIE TERENU REKREACYJNEGO NA PLACU KOPERNIKA W...

   
Analizuj Zamówienie 7304898 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-29
przedmiot ogłoszenia
STWORZENIE TERENU REKREACYJNEGO NA PLACU KOPERNIKA W LĘBORKU
Numer referencyjny: RI.271.1.2020.P

1. Przedmiotem zamówienia je
st zaprojektowanie i wybudowanie terenu rekreacyjnego na Placu Kopernika w Lęborku.

2. Zakres robót do realizacji w ramach niniejszego zamówienia obejmuje
2.1. wykonanie m.in.:
2.1.1. podbudowy pod nawierzchnie jezdni i wzmocnione – ok. 1500m2;
2.1.2. podbudowy pod nawierzchnie piesze – ok. 1100m2;
2.1.3. nawierzchni kamiennych o różnych wymiarach ( od 15x15 łupanej do 8/11cm i płyt kamiennych 40x40 cm) – pow. ok. 2600m2,
2.1.4. oświetlenia ulicznego:
- linia kablowa – dł. ok. 490 mb,
- słupy oświetleniowe – 17 szt.,
- oprawy oświetlenia ulicznego – 20 szt.,
2.1.5. oświetlenia iluminacyjnego:
- linia kablowa – ok. 200m,
- oprawy oświetleniowe – 35 szt.
2.1.6. sieci wodociągowej PE 110 mm – ok. 110 m,
2.1.7. krawężników kamiennych i oporników – dł. ok. 1000 mb,
2.1.8. murków z cegieł klinkierowych – ok. 25m2
2.1.9. zieleni:
- drzewa – 17 szt.
- krzewy – ok. 4000 szt.
2.1.10. przebudowy gazociągu dn 63÷160 SDR – dł. ok. 240 m
2.2. przebudowę gazociągu na podstawie warunków technicznych nr ZMS/137/2018/1/1 wydanych przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Gdańsku, w/w warunki stanowią Załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym (PFU) pt. „Przebudowa Placu Kopernika w Lęborku z budową oświetlenia i wodociągu” stanowiącym z Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ i zawierającym:
a) Projekt budowlany,
b) Projekt wykonawczy (br. architektoniczna),
c) Projekt wykonawczy (br. drogowa)
d) Projekt wykonawczy (br. elektryczna),
e) Projekt wykonawczy (br. sanitarna)
f) Specyfikację Techniczną (br. architektoniczna),
g) Specyfikację Techniczną (br. drogowa),
h) Specyfikację Techniczną (br. elektryczna),
i ) Specyfikację Techniczną (br. sanitarna),
j) Przedmiarem robót,
k) Opinią geotechniczną wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego i projektem geotechnicznym,
oraz warunkami technicznymi przebudowy gazociągu wydanymi przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Gdańsku i zapisami niniejszej SIWZ.

4. Realizacja zamówienia obejmować będzie w szczególności:
4.1. opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie w/w programu funkcjonalno – użytkowego oraz warunków technicznych przebudowy gazociągu, która obejmować będzie:
4.1.1. wykonanie projektu budowlanego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2018r., poz. 1935) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – dla zamawiającego po 2 egzemplarze zatwierdzone przez organ wydający pozwolenie na budowę wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD
4.1.2. wykonanie projektu wykonawczego (dla każdej branży) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – dla zamawiającego po 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną (2 egz.) zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD
4.1.3. opracowanie kosztorysu inwestorskiego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) – po 1 egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD
4.1.4. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – po 3 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD
4.1.5. wykonanie przedmiaru robót – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – po 2 egzemplarze wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD
4.1.6. Ponadto Wykonawca winien uzyskać:
4.1.6.1. mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia; kopie mapy należy dostarczyć Zamawiającemu.
4.1.6.2. decyzje, opinie, sprawdzenia, warunki uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymagane przepisami prawa, w tym uzgodnienia z zamawiającym i inne wymagane do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
4.1.6.3. ostateczną decyzję o zatwierdzeniu dokumentacji projektowej oraz uzyskać pozwolenie na budowę.
4.2. przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie objętym dokumentacją projektową o której mowa w pkt. 4.1.
5. Obowiązkiem Wykonawcy podczas realizacji robót budowlanych będzie zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1186 z późn. zm.).
6. Zakres zamówienia obejmuje również::
6.1. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie.
6.2. ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających)
6.3. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów)
6.4. organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty). Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem
6.5. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych PFU, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót określonych przez PFU i warunkami technicznymi przebudowy gazociągu
6.6. realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych
6.7. wykonanie regulacji istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych
6.8. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych
6.9. przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego
6.10. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, pozwalającej na uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robót
6.11. uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeśli zapisy decyzji pozwolenia na budowę będą tego wymagały
6.12. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów
6.13. wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, krawężniki na palety, itp.); materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540025469-N-2020 z dnia: 2020-02-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 1. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie nawierzchni utwardzonej z kostki kamiennej, o powierzchni minimalnej 800m2 wraz z oświetleniem ulicznym o długości linii kablowej co najmniej 300mb w ramach 1 umowy wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy nawierzchni utwardzonej z kostki kamiennej o powierzchni minimalnej 800m2 wraz z oświetleniem ulicznym o długości linii kablowej co najmniej 300mb w ramach jednej umowy wraz podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 6.1 SIWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: 1. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie nawierzchni utwardzonej z kostki kamiennej, o powierzchni minimalnej 800m2 wraz z oświetleniem ulicznym lub parkowym o długości linii kablowej co najmniej 300mb w ramach 1 umowy wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy nawierzchni utwardzonej z kostki kamiennej o powierzchni minimalnej 800m2 wraz z oświetleniem ulicznym lub parkowym o długości linii kablowej co najmniej 300mb w ramach jednej umowy wraz podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 6.1 SIWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w sytuacji zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 – 1b ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. w przypadku zmiany osób przeznczonych do realizacji przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: 2.1. w przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę (dotyczy postępowania wyboru wykonawcy niniejszego postępowania) wobec czynności wykluczenia odwołującego, odrzucenia oferty odwołującego lub wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłużającej się procedury zawarcia umowy z Wykonawcą, 2.2. w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub programie funkcjonalno – użytkowym, jeżeli taka konieczność wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 2.3. w przypadku konieczności wykonania zamówień, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Działu oraz których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia, 2.4. w związku z zawieszeniem prac projektowych, przesunięciem terminu przekazania terenu budowy oraz zwieszeniem robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2.5. w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy, 2.6. w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów) utrzymujących się co najmniej 7 dni, termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, 2.7. w przypadku konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 4.1. zmiana nr rachunku bankowego 4.2. zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
W ogłoszeniu powinno być:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w sytuacji zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 – 1b ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. w przypadku zmiany osób przeznczonych do realizacji przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: 2.1. w przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę (dotyczy postępowania wyboru wykonawcy niniejszego postępowania) wobec czynności wykluczenia odwołującego, odrzucenia oferty odwołującego lub wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłużającej się procedury zawarcia umowy z Wykonawcą, 2.2. w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub programie funkcjonalno – użytkowym, jeżeli taka konieczność wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 2.3. w przypadku konieczności wykonania zamówień, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Działu oraz których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia, 2.4. w związku z zawieszeniem prac projektowych, przesunięciem terminu przekazania terenu budowy oraz zwieszeniem robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2.5. w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy, 2.6. w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów) utrzymujących się co najmniej 7 dni, termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, 2.7. w przypadku konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 4.1. zmiana nr rachunku bankowego 4.2. zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45111200, 45111291, 45231400, 45233220, 45233222, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456227 2024-05-10
godz. 09:00
Dolnośląskie "Przebudowa drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w Strzegomiu – ETAP III". 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w S...
10479449 2024-05-10
godz. 09:00
Lubuskie „Przebudowa dróg gminnych w Starym Kurowie: ul. Ogrodowej” oraz „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej – ul. Ogrodowa i ul. Kościuszki” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani...
10485824 2024-05-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest; Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco w ilości do 920 Mg.2. Zamawiający planuje wykonanie remontu bieżącego masą na gorąco na...
10462402 2024-05-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie „Budowa ścieżek rowerowych na terenie gmin Nieszawa i Waganiec.” Budowa ścieżek rowerowych na terenie gmin, na których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gosp...
10487875 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Remont drogi Władysławów – Wola Bykowska 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST remont drogi Władysławów - Wola Bykowska na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie. 2. Za...
10484461 2024-05-10
godz. 11:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dok...
10490581 2024-05-14
godz. 08:00
Śląskie Remont wpustów oraz chodnika w ciągu ulicy Głównej w Wielowsi Zadanie obejmuje: • cięcie nawierzchni wokół wpustu waz z rozebraniem nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej or...
10490186 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sokołów Podlaski obejmującego prace budowlane pn.:1.1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrzn...
10490151 2024-05-14
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Nazwa zadania nadana przez zamawiającego: „Przebudowa trzech odcinków drogi powiatowej nr 3329D w miejscowości Ścinawka Dolna o łącznej długości 0,95 km”2. Przedmiotem niniejs...
10479368 2024-05-16
godz. 12:00
Pomorskie Remont dylatacji drogowych na Falochronie Wewnętrznym Północnym w Bazie Przeładunku Paliw Płynnych Naftoport w Gdańsku