Przetarg 7280315 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych...

   
Analizuj Zamówienie 7280315 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-15
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Centrum Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
Numer referencyjny: WM/SZ
P/PN/3/2020/S

1. Przedmiot zamówienia: usługa.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych znajdujących się na terenie Centrum Grafit, w tym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń powierzchni zewnętrznych Obiektu, obejmujące sprzątanie zasadnicze wg Standaryzacji stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ oraz serwis dzienny. Zamówienie obejmuje sprzątanie powierzchni, których wykaz zawiera stanowiący załącznik do SIWZ „Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania na Obiekcie”.
3. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w sposób zgodny
z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, Umową, stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ oraz Standaryzacją świadczenia usług stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować się także do Regulacji Obiektu.
2) Osoby z Personelu Sprzątającego oraz Koordynator muszą być przeszkolone w zakresie zasad BHP i PPOŻ, zapoznane z Regulacjami obiektu oraz posiadać aktualne badania lekarskie, a także niezbędne uprawnienia, o ile będą wymagane przepisami prawa, m.in. uprawnienia do pracy na wysokościach w przypadku np. mycia szklanych elewacji.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki chemiczne do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym środki czyszczące, dezynfekujące oraz konserwujące, które są dopuszczone do stosowania na terenie Polski i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty PZH lub kartę charakterystyki lub inny równoważny certyfikat potwierdzający, że oferowane środki nie mają negatywnego wpływu na zdrowie użytkownika i środowisko, jak również worki na śmieci, odświeżacze powietrza oraz kostki zapachowe. Środki higieniczne (papier toaletowy oraz mydło) zabezpiecza Zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do ich bieżącego uzupełniania.
4) Na potrzeby realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany dysponować narzędziami
i urządzeniami wymienionymi w Standaryzacji świadczenia usług będącej załącznikiem do SIWZ.
5) Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem wszelkich odpadów niebezpiecznych
w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach znajdujących się na terenie Obiektu, które to odpady niebezpieczne powstaną w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, jak również innych odpadów związanych ze stosowanymi przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia środkami i urządzeniami (w szczególności opakowań po środkach czystości, opakowań po środkach konserwujących, opakowań po środkach higieny, zużytych myjek, zużytych gąbek itp.). W odniesieniu do powyższych odpadów Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia zgodną z obowiązującymi przepisami prawa gospodarkę odpadami zbierając i usuwając te odpady
z terenu Obiektu. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić wymagane prawem dokumenty związane z gospodarką odpadami, m.in. karty odbioru tych odpadów przez uprawnione podmioty.
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: umowa obowiązuje od dnia jej podpisania ale realizowana będzie przez okres 12 miesięcy nie wcześniej niż od 1 lutego 2020 r., z zastrzeżeniem, że Umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w Umowie.
5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa.
6. Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego.
7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wynosi do 30 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres powyższych zamówień może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne będą udzielone w Centrum Grafit położonym we Wrocławiu przy ul. Namysłowskiej 8.
Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej po przeprowadzeniu negocjacji. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia do 10 % cen jednostkowych netto formularza oferty Wykonawcy stanowiącego załącznik do umowy podstawowej.
Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
8. Wykonawca lub podwykonawca do realizacji przedmiotu umowy zatrudni w wymiarze 1 etatu dla każdej z osób realizujących usługę kompleksowego sprzątania na podstawie umowy
o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1976r. Kodeks Pracy osoby wykonujące prace fizyczne polegające na kompleksowym świadczeniu usług sprzątania
i utrzymywania czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Centrum Grafit,
w tym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń powierzchni zewnętrznych Obiektu wg Standaryzacji świadczenia usług zamieszczonej w załączniku nr 6 do SIWZ.
9. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 9 rozdz. III SIWZ przez cały okres wykonywania przez nich czynności poprzez żądanie, aby Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 i nie dłuższym niż 15 dni roboczych, złożył zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne i/lub zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające bieżące opłacanie należnych podatków, z tytułu zatrudnienia osób wykonujących prace bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tzn. czynności sprzątania i utrzymywania czystości powierzchni wewnętrznych
i zewnętrznych, w tym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń powierzchni zewnętrznych.
10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, dokumentów o których mowa w ust. 10 rozdz. III SIWZ we wskazanym terminie, bądź zaistnienie uzasadnionych podejrzeń niewypełnienia obowiązku zatrudnienia osób do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. czynności sprzątania i utrzymywania czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych, w tym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń powierzchni zewnętrznych na podstawie umowy o pracę, będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 12 ust. 4 pkt 8 i 9 umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22
§ 1 Kodeksu Pracy, umową cywilnoprawną.
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90611000, 90620000, 90630000, 90910000, 90911200, 90911300, 90914000, 90916000, 90918000, 90919100, 90919200, 98310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10447840 2024-04-24
godz. 12:00
Małopolskie Mycie infrastruktury przystankowej
10422983 2024-04-25
godz. 15:00
Śląskie Wynajem toalet przenośnych - kabin sanitarnych na imprezy wymienione w pkt II.
10491138 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Uprzątnięcie z nieczystości wraz z wywiezieniem ich do miejsca unieszkodliwienia odpadów i pozamiatanie lokalu mieszkalnego przy ul. Świdnickiej 57/5 w Wałbrzychu.
10462939 2024-04-30
godz. 11:00
Wielkopolskie Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań – Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeyl...
10370937 2024-04-30
godz. 11:00
Podkarpackie Całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Rzeszowie, w podziale na części: Część 1- utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Rz...
10406439 2024-05-07
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Chopina 15A-G w Międzyrzeczu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawi...
10425152 2024-05-09
godz. 23:55
Podkarpackie Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i na terenach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Rzeszowie. Przedmiotem zamówienia jest utrzy...
10425155 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Zimowe i letnie utrzymanie przystanków autobusowych i tramwajowych, opróżnianie i utrzymanie koszy przyulicznych oraz interwencyjne prace porządkowe Przedmiotem zamówienia są usługi ...
10480342 2024-05-28
godz. 10:00
Pomorskie Utrzymanie zimowe dróg podstawowego układu komunikacyjnego Miasta Gdańska - 2 zakresy Utrzymanie zimowe dróg stanowiących podstawowy układ komunikacyjny na terenie miasta Gdańska -2 ...
10491208 2024-05-29
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie Świadczenie usług polegających na specjalistycznym sprzątaniu i utrzymaniu czystości w pomieszczeniach szpitalnych i administracyjnych Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca ...