Przetarg 11600508 - Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i...

   
Analizuj Zamówienie 11600508
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-21
przedmiot ogłoszenia
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:1) sporządzanie projektów decyzji o usta
leniu warunków zabudowy wraz z załącznikami graficznymi do projektu decyzji, analizy i wyników analizy w tym merytoryczne ustosunkowanie się do ewentualnych uwag/ wątpliwości co do projektu, zgłoszonych przez wnioskodawcę lub inną stronę postępowania2) sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikami graficznymi do projektu decyzji, analizy i wyników analizy, w tym merytoryczne ustosunkowanie się do ewentualnych uwag/wątpliwości co do projektu, zgłoszonych przez wnioskodawcę lub stronę postępowania3) sporządzenie zmian ostatecznych decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w tym merytoryczne ustosunkowanie się do ewentualnych uwag/wątpliwości co do projektu, zgłoszonych przez wnioskodawcę lub stronę postępowania4) sporządzenie projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabu-dowy oraz odmowie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w tym merytoryczne ustosunkowanie się do ewentualnych uwag/wątpliwości co do projektu, zgłoszonych przez wnioskodawcę lub stronę postępowania 4.2. Wymagania dotyczące sporządzanych dokumentów:1) Projekty decyzji muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisa-mi prawa, a w szczególności: ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.), oraz wszelkich aktów wykonawczych w tym w szczególności Rozporządzeniem Mi-nistra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu usta-lania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2024 r. poz. 1116) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. nr 164 poz. 1589),2) Dokumenty winny być wykonane w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej,3) Realizacja przedmiotu niniejszego zamówienia realizowana będzie w oparciu o sukcesywnie przekazywane Wykonawcy, w trakcie obowiązywania umowy, wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy lub wnioski o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wnioski o ewentualne zmiany.4.3. Liczba projektów decyzji, będących przedmiotem zamówienia będzie zależała od ilości i przedmiotu wniosków, które wpłyną do Wójta Gminy Dębe Wielkie do dnia 31 grudnia 2026 r. oraz potrzeb Zamawiającego.4.4. Przewidywana ilość decyzji do realizacji wynosi:a) dla zakresu podstawowego zamówienia: 1200 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 15 decyzji inwestycji celu publicznego, 10 decyzji zmieniających decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.b) dla zakresu objętego prawem opcji: 400 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 8 decyzji inwestycji celu publicznego, 5 decyzji zmieniających decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.4.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Wykonanie decyzji w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.4.6. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4) ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że minimalna wartość świadczenia dla zakresu podstawowego wynosi 1200 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 15 decyzji inwestycji celu pu-blicznego, 10 decyzji zmieniających decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

SR.271.20.2025
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne, Projektowanie
podbranża zagospodarowanie przestrzenne, projekt inny
kody CPV 71200000, 71350000, 71400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zagospodarowanie przestrzenne , projekt inny