Przetarg 12056980 - Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp....

   
Analizuj Zamówienie 12056980
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-17
przedmiot ogłoszenia
Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.

Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.Opis przedmiotu zamówienia:1
. Przedmiotem zamówienia jest (w ramach ceny ryczałtowej):1) Usługa wynajmu odzieży roboczej, która obejmuje: a) dostawa (uszycie) odzieży dla pracowników, spełniającej parametry zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dostarczenie jej do Zamawiającego w terminie: - Do 6 tygodni od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie wykonywania usługi serwisu nie wcześniej niż od 02.01.2026 r.) Wykonawca najpóźniej do 14 dni od dnia podpisania umowy dokona pomiarów dostępnych pracowników (pierwsza dostawa), w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego, - do 10 dni roboczych od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o zatrudnieniu nowego pracownika, dokonanego na adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. Wykonawca najpóźniej do 3 dni od dnia zawiadomienia dokona pomiarów pracownika, w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego.Dostawa transportem Wykonawcy do budynków następujących zakładów Zamawiającego:- Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Wolności 29;- Oczyszczalnia Ścieków, ul. Kilińskiego 94;- Zakład Usług Komunalnych, ul. Korczaka 16;- Zakład Dróg Miejskich, ul. Korczaka 20;- Cmentarz Komunalny, ul. Królowej Jadwigi 66;b) wynajem odzieży roboczej (w obiegu muszą być trzy komplety odzieży - po jednym: używany w czasie pracy, w szafce ubraniowej, brudny) w następującym asortymencie: bluza robocza, spodnie robocze do pasa/ogrodniczki, spodnie robocze damskie, koszulka t/shirt, koszula flanelowa, fartuch ochronny,c) wynajem odzieży roboczej ,w obiegu po dwa komplety odzieży w następującym asortymencie: kurtka ocieplana, bluza polarowa, czapka zimowa, czapka letnia,d) dostawa na koszt Wykonawcy odzieży nowej zamiennej w razie jej naturalnego zużycia lub zniszczenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. skurczenie/zmniejszenie rozmiaru podczas prania świadczonego w ramach serwisu;e) dokonanie korekty rozmiaru ubrania (zwężenie/poszerzenie ubrania) lub uszycie ubrania w nowym rozmiarze w przypadku zmian fizycznych pracownika nie częściej niż 1 raz na 12 miesięcy dla każdego pracownika; 2) Serwis wynajętej odzieży roboczej, obejmujący: a) pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie/wygładzanie, konserwacja itp. b) odbiór i dostawa odzieży transportem Wykonawcy i na jego koszt raz w tygodniu w ustalonym i stałym dniu, z i do budynków zakładów Zamawiającego i sortowanie jej do szafek pracowników; 3) Naprawa uszkodzonej odzieży wynajętej od Wykonawcy obejmująca czynności takie jak: przyszycie guzików, wymiana nap, naprawa drobnych uszkodzeń tkaniny, rozdarć, naprawa zamków, wymiana zamków, zmiana etykiety itp. – realizowana w trakcie serwisu o którym mowa w pkt 2. Wykonawca dokona naprawy po samodzielnym stwierdzeniu uszkodzenia (Zamawiający może poinformować Wykonawcę o zaistnieniu uszkodzenia).4) Dostawa na koszt Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego szafek na odzież roboczą ze skrytkami umożliwiającymi swobodne umieszczanie odzieży oraz brudowników w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia najpóźniej w terminie pierwszej dostawy odzieży.Szafki na odzież czystą i brudną mogą być wykorzystywane tylko do przechowywania odzieży roboczej będącej przedmiotem umowy, stanowiącej własność Wykonawcy, a będącej w posiadaniu Zamawiającego.2. Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem, serwisem i naprawą do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3. Ustalenie dnia dostawy odzieży i odbioru brudnej nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku, gdy wyznaczony dzień będzie dniem wolnym od pracy, Wykonawca zrealizuje usługę w następny dzień roboczy lub w terminie ustalonym przez Strony.4. Przydział odzieży roboczej na poszczególne stanowiska (dla poszczególnych pracowników) zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu dokonywania pomiarów. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego dotyczącymi sposobu realizacji usługi zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - SOPZ. 6. Po upływie okresu zimowego użytkowana odzież (kurtka ocieplana) będzie przekazana do depozytu Wykonawcy. Wykonawca nie będzie pobierał w tym czasie opłat za serwis ww odzieży. Przez okres zimowy rozumie się okres od 01.11. do 31.03. W okresie trwania depozytu Wykonawca nie będzie pobierał opłaty ryczałtowej za najem i serwis odzieży przekazanej do depozytu (kwota ryczałtowa za realizację przedmiotu umowy zostanie odpowiednio pomniejszona). Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego kwotą ryczałtową za depozyt. 7. Zamawiający zastrzega sobie w okresie obowiązywania Umowy możliwość zlecenia dodatkowego zakresu rzeczowego (dalej Opcja) obejmującego czynności analogiczne jak opisane w SWZ, w tym w szczególności skorzystania z Opcji w postaci zwiększenia ilości odzieży objętej usługą podstawową. Zwiększenie ilości odzieży w ramach prawa opcji będzie realizowane w przypadku w szczególności zwiększonej liczby pracowników (zatrudnienie nowych pracowników) korzystających z odzieży w okresie realizacji Umowy. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisane w SWZ, po cenie jednostkowej zaoferowanej dla usługi podstawowej w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 8. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia czynności objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. 9. Czynności będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do 15 % wartości zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający zobowiązuje się do korzystania z wynajmowanej odzieży w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i zapewniający jej zużycie jedynie w stopniu wynikającym z prawidłowego używania. Przedmioty Umowy będą przechowywane w sposób zgodny z ich właściwościami, a w szczególności chronione przed wilgocią, pleśnią i korozją.11. Jeżeli w czasie trwania najmu część odzieży ulegnie zniszczeniu podczas używania lub zagubienia z winy Zamawiającego, z wyjątkiem zużycia wynikającego z prawidłowego jej używania, Zamawiający zwróci Wykonawcy koszty za zniszczoną i zagubioną odzież, równe wartości odtworzenia odzieży, określonej w Formularzu ofertowym, pomniejszonej o okres jej używania (tj. o 1/36 tej wartości miesięcznie), powiększoną o podatek VAT, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę. Początkiem wartości odtworzenia jest data wdrożenia danej sztuki odzieży.12. Zamawiający oświadcza, że nie będzie podnajmować ani użyczać Przedmiotu Umowy bez zgody Wykonawcy.13. Zamawiający może zmniejszyć ilość odzieży podlegającą serwisowi i zmniejszyć cenę ryczałtową usługi w przypadku zmiejszenia zatrudnienia u Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest rozliczyć ww. odzież zgodnie z zapisami pkt 11.14. W przypadku zmniejszenia/zwiększenia odzieży odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie ryczałtu następuje od kolejnego miesiąca (następny miesiąc kalendarzowy) od otrzymania odzieży przez nowego pracownika lub poinformowania Wykonawcy o zmniejszeniu ilości odzieży.Szczegółowy opis zawarty w SWZ.

21/2025
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Odzież, obuwie, tekstylia, Sprzątanie
podbranża odzież ochronna i robocza, odzież, tekstylia, usługi pralnicze
kody CPV 18100000, 50830000, 98311000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , odzież , tekstylia , usługi pralnicze