Przetarg 9018763 - Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w mieście...

   
Analizuj Zamówienie 9018763 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-07-04
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w mieście Zgorzelec

Część 1: CZĘŚĆ I: Budowa linii do segregacji odpadów – w form
ule zaprojektuj i wybuduj:1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z wyposażeniem linii segregacji odpadów na terenie zaplecza składowiska odpadów. Teren na którym prowadzone będą roboty budowlane znajduje się na istniejącym składowisku odpadów w Jędrzychowicach, gmina Zgorzelec, powiat zgorzelecki, województwo dolnośląskie na działkach nr 49/1 i 49/7 obręb nr 2.0004 – Jędrzychowice. Teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego wsi Jędrzychowice: Uchwała nr 265/97 Rady Gminy Zgorzelec z dnia 30 lipca 1997 r. – teren oznaczony symbolem: Enu- Tereny urządzeń przerobu i gromadzenia odpadów oraz nieczystości. Teren leży poza strefą ochrony konserwatorskiej, na przedmiotowym terenie i w jego sąsiedztwie nie występują stanowiska archeologiczne. 2) Przedmiot ww. Części zamówienia składa się z dwóch etapów:a) W ramach Etapu I „zaprojektuj” – należy opracować dokumentację projektową i uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę;b) W ramach Etapu II „wybuduj” – należy wykonać roboty budowlano – montażowe na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz sprawować nadzór autorski.3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią I zostały zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym w czerwcu 2022r., stanowiącym Załącznik nr 6A do SWZ oraz w projekcie umowy dot. Części I, stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.4) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie Części I zamówienia:a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia.b) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru robót z klauzulą „odbieram”.c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.d) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dla Części I, stanowiącym Załącznik Nr 5A do SWZ.5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 5-letniej gwarancji na opracowaną dokumentację projektową, zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 5A do SWZ.6) Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzenia wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi realizowanymi w ramach Części I zamówienia ale zaleca przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, co powinno umożliwić zapoznanie się z terenem budowy, w celu wykluczenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. Wszelkie zapytania związane z realizacją ww. części zamówienia powinny być kierowane do Zamawiającego w formie zapytań do SWZ. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wykonawcy dokonują oględzin na swój koszt i ryzyko.

Część 2: CZĘŚĆ II: Zakup śmieciarki, „hakowca” i samochodu do zbierania worków:1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych pojazdów przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, tj.: samochodu specjalistycznego typu śmieciarka samochodowa, samochodu ciężarowego typu „hakowiec”, samochodu do zbierania worków, zwanych w dalszej części SWZ „pojazdami”, spełniających minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej pojazdów”, stanowiącej Załącznik nr 6B do SWZ.2) Pojazdy należy dostarczyć za pomocą auto transportera lub lawety lub na kołach na specjalnych tablicach rejestracyjnych, w sposób zapewniający ich bezpieczną dostawę. Wszelkie koszty związane z dostawą pojazdów, w tym ubezpieczeniem transportu, ponosi Wykonawca. 3) Dostarczone pojazdy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r., posiadać wymagane wyposażenie standardowe zgodne z wymogami przepisów zatwierdzonych przez Parlament Europejski, spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. Pojazdy powinny również spełniać wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 4) Dostarczone pojazdy muszą spełniać wszystkie wymagania niezbędne do ich rejestracji na terytorium Polski - posiadać odpowiednią homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terytorium Polski oraz posiadać pełną dokumentację wymaganą do ich rejestracji w Polsce, w tym książki pojazdu. 5) Zamawiający wymaga, aby wszystkie pojazdy w chwili wydania Zamawiającemu były zatankowane właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 15 litrów oraz posiadały uzupełnione płyny eksploatacyjne.6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego zapewniającego przeglądy serwisowe niezbędne do utrzymania gwarancji dostarczonych pojazdów i ich naprawy.7) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części II zamówienia zostały określone w projekcie umowy dla Części II, stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.8) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie realizacji Części II zamówienia:a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone pojazdy, bez limitu przebiegu kilometrów.b) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.c) W przypadku szczególnych wymagań (np. producenta danego pojazdu bądź jego części) wynikających z wytycznych producenta zawartych w instrukcji obsługi i karcie gwarancyjnej danego pojazdu, Wykonawca, w okresie obowiązywania gwarancji, zobowiązany jest na swój koszt dopełnić wszelkich czynności opisanych w ww. dokumentach, a także winny zostać one uwzględnione w cenie oferty.d) Okres gwarancji na dostarczone pojazdy, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert dla Części II zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dla Części II, stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.

Część 3: CZĘŚĆ III: Zakup ładowarki kołowej:1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowego pojazdu - ładowarki kołowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2021-2022, zwanej w dalszej części SWZ „ładowarką”, spełniającej minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej ładowarki”, stanowiącej Załącznik nr 6C do SWZ.2) Ładowarkę należy dostarczyć za pomocą auto transportera lub lawety, w sposób zapewniający ich bezpieczną dostawę. Wszelkie koszty związane z dostawą ładowarki, w tym ubezpieczeniem transportu, ponosi Wykonawca.3) Dostarczona ładowarka powinna posiadać wymagane wyposażenie standardowe zgodne z wymogami przepisów zatwierdzonych przez Parlament Europejski. Dostarczona ładowarka powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. Ładowarka powinna również spełniać wymagania techniczne w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.4) Dostarczona ładowarka musi spełniać wszystkie wymagania niezbędne do jej rejestracji na terytorium Polski – posiadać odpowiednią homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terytorium Polski oraz posiadać pełną dokumentację wymaganą do jej rejestracji w Polsce, w tym książkę pojazdu.5) Zamawiający wymaga, aby ładowarka w chwili wydania Zamawiającemu była zatankowana właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 15 litrów oraz posiadała uzupełnione płyny eksploatacyjne.6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego zapewniającego przeglądy serwisowe niezbędne do utrzymania gwarancji dostarczonej ładowarki i jej naprawy.7) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części III zamówienia zostały określone w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.8) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie realizacji Części III zamówienia:a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczoną ładowarkę, bez limitu motogodzin.b) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń części, sprzętu, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.d) Okres gwarancji na dostarczoną ładowarkę, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert w zakresie Części III zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik Nr 5C do SWZ.

Część 4: CZĘŚĆ IV: Zakup pojemników i kontenerów:1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych pojemników i kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów, zwanych w dalszej części SWZ „pojemnikami”, spełniającymi minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej pojemników”, stanowiącej Załącznik nr 6D do SWZ.2) Wykonawca w ramach Części IV zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć:1) Pojemniki do selektywnej zbiórki o pojemności 1100 litrów – w ilości 150 szt.;2) Kontenery KP7 do selektywnej zbiórki o pojemności 7m3 - w ilości 5 szt.;3) Kontener 36 m3 – w ilości 1 szt.3) Pojemniki należy dostarczyć w sposób zapewniający ich bezpieczną dostawę. Wszelkie koszty związane z dostawą ponosi w całości Wykonawca. 4) W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, dotyczące dostarczonych pojemników, w tym certyfikaty CE.5) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części IV zamówienia zostały określone w projekcie umowy dla Części IV, stanowiącym Załącznik nr 5D do SWZ.6) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie realizacji Części IV zamówienia:a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone pojemniki i kontenery.b) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.c) Okres gwarancji na dostarczone pojemniki i kontenery, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.d) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5D do SWZ.

WZP.271.1.24.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00251536/01 z dnia: 2022-07-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00019397/11/P
Po zmianie:
2022/BZP 00019397/12/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
CZĘŚĆ III: Zakup ładowarki kołowej:
1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowego pojazdu - ładowarki kołowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2021-2022, zwanej w dalszej części SWZ „ładowarką”, spełniającej minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej ładowarki”, stanowiącej Załącznik nr 6C do SWZ.
2) Ładowarkę należy dostarczyć za pomocą auto transportera lub lawety, w sposób zapewniający ich bezpieczną dostawę. Wszelkie koszty związane z dostawą ładowarki, w tym ubezpieczeniem transportu, ponosi Wykonawca.
3) Dostarczona ładowarka powinna posiadać wymagane wyposażenie standardowe zgodne z wymogami przepisów zatwierdzonych przez Parlament Europejski. Dostarczona ładowarka powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. Ładowarka powinna również spełniać wymagania techniczne w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
4) Dostarczona ładowarka musi spełniać wszystkie wymagania niezbędne do jej rejestracji na terytorium Polski – posiadać odpowiednią homologację dopuszczającą do ruchu drogowego na terytorium Polski oraz posiadać pełną dokumentację wymaganą do jej rejestracji w Polsce, w tym książkę pojazdu.
5) Zamawiający wymaga, aby ładowarka w chwili wydania Zamawiającemu była zatankowana właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 15 litrów oraz posiadała uzupełnione płyny eksploatacyjne.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego zapewniającego przeglądy serwisowe niezbędne do utrzymania gwarancji dostarczonej ładowarki i jej naprawy.
7) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części III zamówienia zostały określone w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.
8) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie realizacji Części III zamówienia:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczoną ładowarkę, bez limitu motogodzin.
b) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń części, sprzętu, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione
w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na dostarczoną ładowarkę, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert w zakresie Części III zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik Nr 5C do SWZ.
Po zmianie:
CZĘŚĆ III: Zakup ładowarki kołowej:
1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowego pojazdu - ładowarki kołowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2021-2022, zwanej w dalszej części SWZ „ładowarką”, spełniającej minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej ładowarki”, stanowiącej Załącznik nr 6C do SWZ.
2) Ładowarkę należy dostarczyć za pomocą auto transportera lub lawety, w sposób zapewniający ich bezpieczną dostawę. Wszelkie koszty związane z dostawą ładowarki, w tym ubezpieczeniem transportu, ponosi Wykonawca.
3) Dostarczona ładowarka powinna posiadać wymagane wyposażenie standardowe zgodne z wymogami przepisów zatwierdzonych przez Parlament Europejski. Dostarczona ładowarka powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. Ładowarka powinna również spełniać wymagania techniczne w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
4) Dostarczona ładowarka powinna posiadać niezbędne dokumenty umożliwiające jej prawidłową eksploatację.
5) Zamawiający wymaga, aby ładowarka w chwili wydania Zamawiającemu była zatankowana właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 15 litrów oraz posiadała uzupełnione płyny eksploatacyjne.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego zapewniającego przeglądy serwisowe niezbędne do utrzymania gwarancji dostarczonej ładowarki i jej naprawy.
7) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części III zamówienia zostały określone w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.
8) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie realizacji Części III zamówienia:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczoną ładowarkę, bez limitu motogodzin.
b) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń części, sprzętu, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione
w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na dostarczoną ładowarkę, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert w zakresie Części III zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik Nr 5C do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-19 10:00
Po zmianie:
2022-07-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-19 10:05
Po zmianie:
2022-07-21 10:05


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00260266/01 z dnia: 2022-07-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00019397/12/P
Po zmianie:
2022/BZP 00019397/13/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
CZĘŚĆ III: Zakup ładowarki kołowej:
1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowego pojazdu - ładowarki kołowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2021-2022, zwanej w dalszej części SWZ „ładowarką”, spełniającej minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej ładowarki”, stanowiącej Załącznik nr 6C do SWZ.
2) Ładowarkę należy dostarczyć za pomocą auto transportera lub lawety, w sposób zapewniający ich bezpieczną dostawę. Wszelkie koszty związane z dostawą ładowarki, w tym ubezpieczeniem transportu, ponosi Wykonawca.
3) Dostarczona ładowarka powinna posiadać wymagane wyposażenie standardowe zgodne z wymogami przepisów zatwierdzonych przez Parlament Europejski. Dostarczona ładowarka powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. Ładowarka powinna również spełniać wymagania techniczne w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
4) Dostarczona ładowarka powinna posiadać niezbędne dokumenty umożliwiające jej prawidłową eksploatację.
5) Zamawiający wymaga, aby ładowarka w chwili wydania Zamawiającemu była zatankowana właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 15 litrów oraz posiadała uzupełnione płyny eksploatacyjne.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego zapewniającego przeglądy serwisowe niezbędne do utrzymania gwarancji dostarczonej ładowarki i jej naprawy.
7) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części III zamówienia zostały określone w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.
8) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie realizacji Części III zamówienia:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczoną ładowarkę, bez limitu motogodzin.
b) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń części, sprzętu, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione
w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na dostarczoną ładowarkę, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert w zakresie Części III zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik Nr 5C do SWZ.
Po zmianie:
CZĘŚĆ III: Zakup ładowarki kołowej:
1) Przedmiotem ww. Części zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowego pojazdu - ładowarki kołowej, wyprodukowanej nie wcześniej niż w roku 2021-2023, zwanej w dalszej części SWZ „ładowarką”, spełniającej minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w „Specyfikacji technicznej ładowarki”, stanowiącej Załącznik nr 6C do SWZ.
2) Ładowarkę należy dostarczyć za pomocą auto transportera lub lawety, w sposób zapewniający ich bezpieczną dostawę. Wszelkie koszty związane z dostawą ładowarki, w tym ubezpieczeniem transportu, ponosi Wykonawca.
3) Dostarczona ładowarka powinna posiadać wymagane wyposażenie standardowe zgodne z wymogami przepisów zatwierdzonych przez Parlament Europejski. Dostarczona ładowarka powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. Ładowarka powinna również spełniać wymagania techniczne w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
4) Dostarczona ładowarka powinna posiadać niezbędne dokumenty umożliwiające jej prawidłową eksploatację.
5) Zamawiający wymaga, aby ładowarka w chwili wydania Zamawiającemu była zatankowana właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 15 litrów oraz posiadała uzupełnione płyny eksploatacyjne.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego zapewniającego przeglądy serwisowe niezbędne do utrzymania gwarancji dostarczonej ładowarki i jej naprawy.
7) Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji Części III zamówienia zostały określone w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.
8) Wymagania dotyczące gwarancji w zakresie realizacji Części III zamówienia:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczoną ładowarkę, bez limitu motogodzin.
b) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń części, sprzętu, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione
w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na dostarczoną ładowarkę, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert w zakresie Części III zostały zawarte w Rozdziale XIX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dla Części III, stanowiącym Załącznik Nr 5C do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-21 10:00
Po zmianie:
2022-07-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-21 10:05
Po zmianie:
2022-07-22 10:05
branża Budowlana - obiekty, Motoryzacja, Sprzątanie, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Projektowanie, Ekologia, środowisko
podbranża magazyny, zakłady produkcyjne, samochody specjalistyczne, projekt budowlany, projekt inny, pojemniki i kontenery na śmieci, ochrona środowiska, maszyny budowlane
kody CPV 34142000, 34144511, 34928480, 43250000, 45100000, 45110000, 45200000, 45210000, 45220000, 45230000, 45300000, 45310000, 45320000, 45330000, 45340000, 45350000, 45400000, 45450000, 48100000, 48150000, 71200000, 71220000, 71240000, 71250000, 71300000, 71320000, 71330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: magazyny, zakłady produkcyjne , samochody specjalistyczne , projekt budowlany , projekt inny , pojemniki i kontenery na śmieci , ochrona środowiska , maszyny budowlane

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344415 2024-05-13
godz. 09:00
Wielkopolskie Wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: „Rozbudowa Szpitala poprzez modernizację budynku ODP na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu 1. Przedmiotem za...
10457715 2024-05-13
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowczą.1.1. Rok produkcji pojazdu, o którym m...
10499361 2024-05-14
godz. 12:00
Lubuskie PROJEKT ROZBIÓRKI FUNDAMENTÓW W KOTŁOWNI NR 2 ELEKTROCIEPŁOWNI SZCZECIN Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
10484980 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego, polega...
10487406 2024-05-16
godz. 09:30
Łódzkie Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynków Zagrody Ludowej w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zakres robót objętych zamówi...
10406438 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzęgnowie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratown...
10502630 2024-05-17
godz. 15:00
Małopolskie 2200056964 Koncepcja wydzielenia dwóch komór przelewowych w zbiorniku T0151 z systemem zgarniania oleju Niniejszym ORLEN Południe S.A. zaprasza do złożenia oferty na realizację zadani...
10473684 2024-05-20
godz. 09:00
Mazowieckie Przetarg nieograniczony Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z wyposażeniem dla OSP w Siennie w celu dostosowania do zmian klimatu.Samoch...
10499721 2024-05-31
godz. 08:00
Dolnośląskie 01/PCF/PP/2024 Realizacja Robót w charakterze generalnego wykonawcy (GW) dla kompleksowej realizacji Inwestycji polegającej na rozbudowie istniejącego budynku biurowo – magazynowego o b...
10497415 2024-06-04
godz. 16:00
Dolnośląskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy izb adaptacyjnych Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy izb adaptacyjnych