Przetarg 7483881 - „Rozbudowa przedszkola w Lokalnym Centrum Aktywności...

   
Analizuj Zamówienie 7483881 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-15
przedmiot ogłoszenia
„Rozbudowa przedszkola w Lokalnym Centrum Aktywności Wiejskiej w Szczepanowie – Etap II (cz. 2)”
Numer referencyjny: WZP 271.1-13
/20

1.2 OPIS PRAC
a) Cel i zakres opracowania.
Przedmiotem niniejszego zlecenia jest wybudowanie obiektu budowlanego w ramach inwestycji pt.: „Rozbudowa przedszkola w Lokalnym Centrum Aktywności Wiejskiej w Szczepanowie – etap II (cz.2)” zlokalizowanego w Szczepanowie (55-300) przy ul. Średzkiej 19A, działka nr 126/20 i 126/26, obręb Szczepanów 0023, wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną oraz niezbędnym wyposażeniem w oparciu o dostarczoną dokumentację projektową i kosztorysową, stanowiącą załącznik do SIWZ.

Niniejsza rozbudowa obejmuje część 2, etapu II przedstawiony w dokumentacji projektowej, zgodnie z przedmiarami załączonymi do SIWZ.

Zakres opracowania obejmuje:

ETAP II cz. 2 – zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową, który obejmuje:

W ETAPIE 2 realizacji inwestycji zostanie wybudowana pozostała część łącznika i segment przedszkolny D. W łączniku będzie szatnia dla dzieci i gabinet logopedy. Segment przedszkolny D jest taki sam, jak C. Pomieszczenie pomocnicze znajduje się w łączniku. Każdy z segmentów przedszkolnych przeznaczony jest dla 25 dzieci starszych, w wieku 4-6 lat. Etap II cz.2 obejmuje część prac wymienionych w przedmiarach:
1. Roboty budowlane:
- Roboty elewacyjne
- Roboty posadzkowe (uwaga: zmieniona posadzka z dywanowej na wykładzinę obiektową)
- Roboty wykończeniowe
- Roboty murowe
- Roboty malarskie
- Roboty wykończeniowe różne
- Prace związane z zagospodarowaniem terenu:
- Drogi, chodniki, tarasy, nawierzchnie, ogrodzenie, nasadzenia
- Mała architektura
2. Roboty instalacyjne:
- Instalacje sanitarne:
- Biały montaż
- Instalacja Wentylacji
- Instalacje elektryczne:
- Montaż kabli i przewodów, osprzętu elektrycznego i oświetleniowego wraz z pomiarami
- Montaż klimatyzacji
- Instalację teletechniczną
Powierzchnia użytkowa: 119,02 m²
Kubatura: 640,00 m³
Projektowany budynek, funkcjonalnie połączony z istniejącym budynkiem L.C.A.W. w Szczepanowie jest parterowy z poddaszem nieużytkowym.

UWAGA:
Zamawiający informuje, że zmieniony zostaje materiał, z którego wykonać należy wykładzinę w Sali przedszkolnej – z wykładziny obiektowej dywanowej na wykładzinę obiektową winylową.
Wymagania:
1.Wykładzina jednowarstwowa homogeniczna winylowa, przyklejana do podłoża i spawana z zakładka przyścienną tworzącą zintegrowane listwy przypodłogowe.
2. Wykładzina musi posiadać wymagane atesty do stosowania w pomieszczeniach przedszkolnych oraz być przystosowana do stosowania z ogrzewaniem podłogowym (zgodnie z rysunkiem IS-3).
3. Sposób wykonania – zgodnie z zaleceniami producenta i zasadami wiedzy technicznej.

b) Sposób prowadzenia prac:
Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia plan i harmonogram robót, w którym opisze i umieści w części rysunkowej:
- harmonogram rzeczowo-finansowy
Wykonawca na własny koszt i własnymi staraniami musi zapewnić sobie dostęp do mediów potrzebnych do budowy jak np. woda, energia elektryczna i inne oraz wywozić odpady i poddawać je utylizacji.
Ewentualne szkody będą naprawione przez Wykonawcę poprzez przywrócenie do stanu pierwotnego. Wykonawca będzie zobowiązany do odtworzenia terenu zgodnie ze stanem wyjściowym w przypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia w trakcie prowadzonych prac lub w wyniku transportu sprzętu i materiałów.
Zamawiający wymaga aby w czasie trwania robót na terenie budowy stale przebywał Kierownik Budowy lub osoba działająca w jego zastępstwie, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności i zakresie tożsamym jak Kierownik Budowy.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo -kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym poleceniami Inspektora Nadzoru. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowo – kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Przedmiary,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) Oferta wykonawcy,
5) Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów, jeżeli występują, należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane  w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.
Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
Zamawiający zapewni na własny koszt nadzór archeologiczny nad wykonywanymi pracami. Przeprowadzenie badań archeologicznych zgodnie z zaleceniami Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

c) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawców części zamówienia na roboty budowlane.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

d) Warunki płatności

Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe. Rozliczenie między Stronami za wykonane roboty następować będzie sukcesywnie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, na podstawie zatwierdzonego protokołu częściowego odbioru prac, zgodnego z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca może wystawić jedną fakturę co dwa miesiące, do łącznej wysokości 80% wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą. Pozostałe 20% wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą zostanie zapłacone po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia i podpisaniu przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru i uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie.

Wykonawca zobowiązany jest podać czynniki cenotwórcze, w oparciu o które została oszacowana wartość złożonej oferty, tj.:
- koszty robocizny (R) - podane w zł
- Koszty pośrednie (Kp) – podane w %
- Zysk (Z) – podane w %

W przypadku wystąpienia robót dodatkowych obowiązują czynniki cenotwórcze podane w formularzu ofertowym.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SIWZ, w skład której wchodzi: projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę, warunki techniczne i uzgodnienia przyłączenia do sieci zewnętrznej, inne decyzje i uzgodnienia zawarte w dokumentacji projektowej i przetargowej, przedmiar robót oraz wzór umowy.
1. 2. Obowiązki dotyczące zatrudnienia:
1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na realizacje projektu pod nazwą „Rozbudowa przedszkola w lokalnym centrum aktywności wiejskiej w Szczepanowie – Etap II (cz. 2)”
2. musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj:
co najmniej 3 osób na podstawie umowy o pracę w tym:
1) co najmniej 2 pracowników do robót budowlanych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia.
2) co najmniej 1 pracowników do robót instalacyjnych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia.

2. Sposób dokumentowania zatrudnienia:
1) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu,
2) oświadczenie osób, o których mowa w ust. 2 pkt. 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
3) W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w ust. 1.
Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w ust. 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz ze zanonimizowanymi deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego).
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45111291, 45200000, 45223000, 45310000, 45330000, 45410000, 45442110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381731 2024-04-24
godz. 12:30
Mazowieckie „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie adaptacji a...
10393017 2024-05-06
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa wraz z montażem poczty pneumatycznej Przedmiotem zamówienia jest instalacja poczty pneumatycznej przeznaczonej do transportu próbek materiału biologicznego, krwi, próbek krwi o...
10451579 2024-05-06
godz. 11:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń na parterze budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wit...
10473450 2024-05-07
godz. 09:00
Łódzkie Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 1. Przedmiot zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych – remont parteru i pierwszego piętra - zgodnie z projektem: roboty remontowe w...
10341486 2024-05-08
godz. 10:00
Podlaskie Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru i piętra budynku biblioteki publicznej na potrzeby...
10480636 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania inwestycyjnego pn.:,,Modernizacja budynku świetlico – remizy w Cierpiętach”Zakres prac- Rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo-cement...
10482591 2024-05-09
godz. 14:00
Podlaskie wykonanie I etapu przebudowy budynku biurowo-usługowego przy ul. Św. Rocha 11/1 pod względem ochrony przeciwpożarowej.
10485844 2024-05-10
godz. 09:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przystosowanie budynku WTZ w Grabowicy do potrzeb osób niepełnosprawnych” współfinansowanego ze ś...
10489488 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa budynków ekspedycji zlokalizowanych na pętlach tramwajowych w Warszawie (2 części)
10484405 2024-05-17
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie ZP.271.6.2024 Modernizacja Szkoły Podstawowej w Niewieścinie W ramach zamówienia planuje się dobudowę do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Niewieścinie sali wielofunkcyjnej ...