Przetarg 11517849 - Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i...

   
Analizuj Zamówienie 11517849
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-26
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu

1. Zakres prac budowlanych obejmuje rozbudowę, przebudowę i nadbudowę części budynku Urzędu Miasta i Gminy w Poła
ńcu. 2. Zamówienie podzielone jest na dwa zakresy:- zakres 1 - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części budynku UMiG Połaniec, - zakres 2 - Prace adaptacyjne, wykończeniowe związane z dostosowaniem pomieszczeń w budynku do funkcji CUS. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:3.1. Załączoną dokumentacją projektową - stanowiącą podstawę do oszacowania i wykonania robót,3.2. Załączonymi zakresami rzeczowymi robót – stanowiącymi jedynie uzupełnienie w/w dokumentacji,3.3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.4. Zakres zamówienia dotyczy części budynku urzędu pomiędzy budynkiem głównym a budynkiem CKiSz w Połańcu, tj.:Roboty rozbiórkowe w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z blachy wraz konstrukcją, rozbiórka rynien, stolarki okiennej i drzwiowej, części: ścian wewnętrznych i zewnętrznych, części stropu na parterem. instalacji c.o. , oświetlenia i wew. instalacji elektrycznych oraz sanitarnych. Piwnice: roboty ziemne, wykonanie fundamentów żelbetowych, wykonanie instalacji uziemiającej, wykonanie ścian żelbetowych oraz murowanych, wykonanie podkładu z chudego betonu, izolacji przeciwwodnej posadzki, ocieplenie posadzki piwnic, wykonanie wylewki cementowej w piwnicach, wykonanie instalacji kanalizacji do łazienek w części rozbudowywanej, wykonanie żelbetowego stropu nad piwnicami, wykonanie izolacji pionowej ścian - termo oraz hydroizolacji, montaż stolarki zewnętrznej w kondygnacji piwnic oraz montaż stolarki przeciwpożarowej w piwnicach budynku, przygotowanie otworu pod wyjście awaryjne ze schronu (należy wykonać ramę otworu, a wnętrze zamurować i całość z zewnątrz odizolować), wykonać instalację elektryczną piwnic.Parter: zakres robót na tym poziomie obejmuje kompletnie wykończone pomieszczenia-gotowych do użytkowania, tj. m.in. wykonanie ścian w technologii mieszanej: pustaki ceramiczne wraz z trzpieniami żelbetowymi (ściany nośne i działowe), wykonanie stropu i schodów, montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, montaż witryn aluminiowych, montaż wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz elektrycznych, drzwi wewnętrznych, wykonanie izolacji termicznych oraz hydroizolacji, wykonanie attyki budynku, roboty wykończeniowe - parter budynku z częściowym odbiorem do użytkowania (w zakres pozwolenia na budowę wchodzi również rozbudowa budynku o windę zewnętrzną w głównej części budynku oraz wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych w budynku głównym, co nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia). Dodatkowo w zakresie zadania do wykonania jest (w ramach rozbudowy budynku)- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz wyprawa elewacyjna ścian zewnętrznych- wykonanie wyprawy elewacyjnej budynku,- wykonanie pokrycia dachowego stropodachu budynku w technologii stropodachu zielonego ekstensywnego,- wykonanie elewacji z cegły licowej,- obróbki blacharskie na elewacji,- instalacja odgromowa, - wykonanie daszków na zawiesiach, - wykonanie schodów zewnętrznych z piwnic, - montaż napisu na elewacji budynku,- przeniesienie skraplacza agregatu wody lodowej na nowo projektowany dach,Budynek główny- należy przewidzieć wydzielenie klatek schodowych PPOŻ wraz wykonaniem instalacji oddymiania,- wykonanie przebudowy dachu nad portykiem wejściowym,- przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej i wodociągowej (piwnica).5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.7. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.9. Zasada DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak:1) łagodzenie zmian klimatu,2) adaptacja do zmian klimatu,3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,4) gospodarka o obiegu zamkniętym,5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów.10. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”), której wymóg wynika z:1) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32021R0241, 2) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852. 11. Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: 1.1. przestrzegania obowiązujących przepisów dot. ochrony środowiska na etapie budowy,1.2. przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów, urządzeń itp.1.3. prowadzenia segregacji odpadów w trakcie budowy,1.4. uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót,1.5. usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach1.6. prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie budowy,1.7. prowadzenia prac w porze dziennej,1.8. budowy, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy,1.9. zabezpieczenia i ochrony placu budowy1.10. zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy.12. Wykonawca zobowiązany jest dokumentować Zamawiającemu prowadzenie robót zgodnie z zasadą DNSH.13. Przedmiotowe zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.14. Zakres 2 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Projekt pn. „Centrum Usług Społecznych w Połańcu”.15. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. Wymagania dodatkowe:16. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej. 17. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 18. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 60 miesięcy, a max. 72 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.19. Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków BHP, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji zadania.20. Roboty prowadzone będą częściowo przy czynnym obiekcie urzędu, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo, pracownikom oraz osobom postronnym. Zobowiązany będzie do etapowania prac tak aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie urzędu i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowania urzędu po uzgodnieniu z Zamawiającym. 21. Zdemontowane materiały z rozbiórki wykonawca zutylizuje na własny koszt z wyłączeniem zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, parapetów wewnętrznych, opraw oświetleniowych oraz elementów instalacji centralnego ogrzewania- grzejników: wykonawca złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do 5 km.

TI.271.287.2025.TIB-3


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00450208/01 z dnia: 2025-10-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-14 10:00
Po zmianie:
2025-10-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-14 10:30
Po zmianie:
2025-10-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-13
Po zmianie:
2025-11-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00474768/01 z dnia: 2025-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-16 10:00
Po zmianie:
2025-10-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-16 10:30
Po zmianie:
2025-10-20 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-15
Po zmianie:
2025-11-18
branża Budowlana - obiekty, Dekarstwo
podbranża obiekty użyteczności publicznej, pokrycia dachowe
kody CPV 45110000, 45261210, 45262520, 45310000, 45331100, 45331220, 45332200, 45421000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , pokrycia dachowe