Przetarg 12098741 - Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. Partyzantów. 1....

   
Analizuj Zamówienie 12098741
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-20
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. Partyzantów.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. Party
zantów” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym.2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:1) Opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o dołączony Program Funkcjonalno – Użytkowy.2) Uzyskanie ostatecznej decyzji lub zaświadczenia umożliwiającego rozpoczęcie robót.3) Nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.4) Wykonanie robót budowalnych:a) prace przygotowawcze i rozbiórkowe (w tym wycinki);b) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania inwestycji. Inwentaryzacja, plan wycinki, projekt nasadzeń, uzyskanie decyzji na wycinkę wraz z ewentualnymi nasadzeniami zastępczymi i kosztami związanymi z uzyskaną decyzją na wycinkę;c) przebudowę/rozbudowę ul. Partyzantów;d) budowę ścieżki pieszo-rowerowej;e) budowę chodnika;f) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych;g) wykonanie elementów odwodnienia pasa drogowego, sączków, drenaży, kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odwodnienia jezdni, chodników;h) budowę oświetlenia ulicznego;i) budowę instalacji monitoringu;j) budową kanału technologicznego (zgodnie z wymaganiami ustawy);k) przebudowę istniejących zjazdów;l) przebudowę bądź zabezpieczenie kolidującej infrastruktury technicznej;m) przebudowę bądź budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji;n) przebudowę (profilowanie) nawierzchni na dowiązaniu do drogi krajowej (tarcza skrzyżowania);o) organizację ruchu i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego;p) po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez wykonawcę;q) wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy;r) wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej kategorii i opracować szkic przebiegu granic tych pasów drogowych;s) wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań;t) wzmocnienie podłoża gruntowego w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych.5) Uzyskanie zgód formalnych na użytkowanie przedmiotowej inwestycji lub skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych. 6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej – 3 egzemplarze:a) dziennik budowy (jeśli wymagany);b) protokoły odbiorów, protokoły z badań, protokoły z pomiarów i inne niezbędne protokoły potwierdzające prawidłowe wykonanie robót podczas budowy;c) mapa geodezyjna powykonawcza;d) karty materiałowe;e) kosztorysy powykonawcze;f) ostateczne pozwolenie na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia robót;g) rysunki i opisy uzupełniające do projektu, służące realizacji obiektu, jeśli były takie wykonane;h) projekt z zaznaczonymi w nim wszystkimi ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w toku budowy.3. Zakres dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. Partyzantów” zgodnie ze wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania projektu oraz współczesną wiedzą techniczną w zakresie niezbędnym do realizacji zadania obejmuje między innymi:1) Opracowanie mapy do celów projektowych.2) Opracowanie koncepcji drogowej do akceptacji zamawiającego.3) Opracowanie projektu budowlanego zawierającego m.in. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne pełno branżowe (5 egz.).4) Projekt przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia, kolidujących z przebudową, rozbudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia (3 egz.).5) Projekt kanału technologicznego, oświetlenia ulicznego i doświetlenia przejść dla pieszych i rowerów, monitoringu.6) Projekt odwodnienia jezdni i poboczy w oparciu o system kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody roztopowe z powierzchni drogi.7) Inwentaryzację istniejącej zieleni, opracowanie ewentualnego planu wycinki drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem oraz planu nasadzeń zastępczych, a także uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew wraz z ewentualnymi nasadzeniami zastępczymi i kosztami związanymi z uzyskaną decyzją na wycinkę.8) Opracowanie geotechnicznych warunków posadowienia (5 egz.).9) Uzyskanie wszystkich decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.10) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych obejmującej wszystkie branże (3 egz.).11) Zatwierdzony projekt okresowej organizacji ruchu na czas realizacji robót (3 egz.).12) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (3 egz.).13) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (3 egz.).14) Opracowanie przedmiaru robót (3 egz.).15) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód formalnych potrzebnych do rozpoczęcia robót budowlanych.16) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód formalnych potrzebnych do użytkowania przedmiotowej inwestycji.17) Wykonanie innych czynności, których nie wymieniono, a okażą się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.18) Zamawiający powinien otrzymać opracowanie w wersji papierowej i elektronicznej, w formacie word, pdf i dwg na płycie CD lub pendrive. Zawartość opracowanej dokumentacji w wersji elektronicznej (word, pdf i dwg) musi być zgodna z wersją papierową, w tym również należy dołączyć zeskanowany projekt budowlany będący załącznikiem do uzyskanej decyzji umożliwiającej rozpoczęcie robót (płyta CD lub pendrive - 1 szt.).4. Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej zobowiązuje się:1) Zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane.2) Ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji dokumentacji projektowej decyzje, uzgodnienia i opinie.3) Przedstawienia na wezwanie zamawiającego informacji o stanie zaawansowania prac projektowych, w terminie do 24 godzin liczonych od momentu otrzymania wezwania.4) Uczestniczenia we wszystkich spotkaniach na wezwanie zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.5) Przekazywania do każdego ostatniego dnia miesiąca raport ze stanu zaawansowania prac projektowych. Do przekazanego co miesiąc raportu należy załączyć skany wystąpień dokonanych w miesiącu do organu administracji, gestorów sieci itd. jako również skany uzyskanych w danym miesiącu warunków, uzgodnień, opinii, które będą stanowiły potwierdzenie informacji zawartych w raporcie.6) Uzgadniania projektu z zamawiającym w trakcie opracowywania projektu tj. co najmniej trzykrotne spotkanie wykonawcy z przedstawicielami zamawiającego w jego siedzibie celem konsultacji rozwiązań projektowych, kosztów robót budowlanych które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.7) Monitorowania przebiegu toczących się postępowań administracyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy oraz do przekazywania zamawiającemu informacji na temat toczących się postępowań.8) Uzyskania pozytywnej opinii zamawiającego dla rozwiązań projektowych przed wystąpieniem o wydanie decyzji umożliwiającej rozpoczęcie robót lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji.9) Jeśli w trakcie projektowania zaistnieje konieczność zmiany wcześniej uzgodnionych rozwiązań, wykonawca zobowiązany jest dokonać zmian w ramach wynagrodzenia przewidzianego w umowie.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

ZP.271.52.2025
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt drogowy
kody CPV 45000000, 45100000, 45111200, 45232000, 45232130, 45233140, 45310000, 45311200, 45316100, 45316200, 71220000, 71240000, 71248000, 71320000, 71322000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , projekt drogowy