Przetarg 7307518 - Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w...

   
Analizuj Zamówienie 7307518 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-29
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stare Suski
Numer referencyjny: RZ.271.2.2020

1. Przedmiot z
amówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku świetlicy w miejscowości Stare Suski, gmina Długosiodło. Przebudowa polega na zmianie układu i funkcji pomieszczeń. Rozbudowa zaś na wybudowaniu ramy i słupa dekoracyjnego od strony frontu budynku. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 289,70 m2.
Wykaz prac budowlanych:
- roboty fundamentowe,
- termomodernizacja budynku,
- wymiana konstrukcji i poszycia dachu,
- naprawa uszkodzonych elementów stropu,
- wykonanie ścianek działowych oraz wstawienie nowych drzwi,
- wykonanie słupów żelbetowych,
- wstawienie parapetów zewnętrznych,
- wstawienie rynien i rur spustowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej,
- wykonanie nowych kominów,
- wykonanie balustrad zewnętrznych,
- modernizacja schodów wejściowych,
- wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych,
- wykonanie podłóg,
- wykonanie tynków,
- wykonanie sufitów podwieszanych,
- wymiana okien,
- wykonanie szczelnego zbiornika na ścieki sanitarne,
- wykonanie oświetlenia ogólnego i miejscowego,
- wykonanie instalacji siłowej,
- wykonanie ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie instalacji odgromowej budynku i urządzeń na dachu,
- wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej,
- wykonanie kanalizacji sanitarnej.

Zakres zadania nie obejmuje wykonania instalacji centralnego ogrzewania oraz miejsc postojowych.

Przedmiot Umowy obejmuje również wykonanie robót, które nie są wyszczególnione w Umowie, załącznikach do Umowy, a są niezbędne dla prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, oraz których konieczność można było przewidzieć na podstawie dokumentacji przetargowej, obowiązujących norm i przepisów techniczno – budowlanych i administracyjnych.

2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót (zał. nr 6a, 6b, 6c do siwz), Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 7a, 7b, 7c do siwz) oraz Dokumentacja techniczna (zał. nr 8a, 8b, 8c do siwz).
3. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wy-konania przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z Przedmiaru robót jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom z zastrzeżeniem postanowień o zmianie Umowy. Cena oferty sta-nowi indywidualne ryzyko Wykonawcy.
5. Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach Umowy. Nie uwzględnienie kosztów określonych w SIWZ i postanowieniach Umowy przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego ofercie, jak również niedoszacowanie, pominięcie oraz brak dostatecznego rozpoznania zakre-su przedmiotu zamówienia w żadnym razie nie może stanowić podstawy do ponoszenia przez Za-mawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym.
6. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, dlatego też zaleca się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenu obej-mującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
7. Materiały, które wykorzysta Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpo-wiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych i wymaganiom prze-targowym.
8. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Umowie.
9. Według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych zamówienie obejmuje:
45.26.25.00-6 – roboty murarskie i murowe;
45.42.11.31-1 – instalowanie drzwi;
45.42.11.32-8 – instalowanie okien;
45.43.11.00-8 – kładzenie terakoty;
45.43.12.00-9 – kładzenie glazury;
45.43.22.10-9 – wykładanie ścian;
45.44.21.00-8 – roboty malarskie;
45.32.10.00-3 – izolacja cieplna;
45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg;
45.26.19.00-3 – naprawa i konserwacja dachów;
45.26.13.20-3 – kładzenie rynien i rur spustowych;
45.31.10.00-0 – roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych;
45.30.00.00-0 – roboty instalacyjne w budynkach;
45.33.12.10-1 – instalowanie wentylacji;
45.33.22.00-5 – roboty instalacyjne hydrauliczne;
45.33.23.00-6 – roboty instalacyjne kanalizacyjne.
10. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w Przedmiarach robót, Szczegółowej specyfikacji technicznej i Dokumentacji technicznej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu.
11. W przypadku, gdy w Przedmiarach robót, Szczegółowej specyfikacji technicznej oraz Doku-mentacji technicznej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp, Zamawiający może dopuścić materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie pa-rametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
12. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicz-nej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania.

Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:

13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), dotyczących osób wykonujących roboty budowlane (np. wykonanie dachu, ocieplenie i elewacja budynku, roboty wykończeniowe, roboty elektryczne, roboty sanitarne) przez cały okres realizacji danych robót w ilości zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Funkcje wskazane powyżej mają jedynie charakter przykładowy i zostały wskazane celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podsta-wie umowy o pracę. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonaw-ców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót budowlanych objętych zakresem niniejszego zamówienia.
14. Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania za-mówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wy-konawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wyko-nawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywią-zania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia).
15. Zatrudnienie ww. osób na podstawie stosunku pracy przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania danych czynności przez czas niezbędny dla ich wykonania w ra-mach zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez praco-dawcę (Wykonawcę/podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę) przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę.
16. Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca przed podpisaniem Umowy złoży Zamawia-jącemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę. Wykonaw-ca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu Wykaz pracowników, celem wypełnienia powyższego zobowiązania.
17. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował zamówienie przy udziale podwykonaw-ców/dalszych podwykonawców, każdorazowo jest on zobowiązany do przekazania Zamawiające-mu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji robót przez podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, Wykazu osób, które będą realizować zamówienie na rzecz podwykonawcy/dalszego podwykonaw-cy, wraz z oświadczeniem Podwykonawcy/dalszego podwykonawcy, że są one zatrudnione na umowę o pracę.
18. Oświadczenie o którym mowa w pkt 16 i 17 powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynno-ści wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonaw-cy/podwykonawcy/dalszego podwykonawcy.
19. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę / podwykonawcę / dalszego podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy / podwykonawcy / dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zo-stał sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
b) do okazania dokumenty potwierdzające bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę/ podwykonaw-cę/dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
20. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/ podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 13 czynności, prze-rwy ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiają-cego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować nałożeniem sankcji określonych we wzorze umowy stanowią-cym Załącznik nr 3 do SIWZ (kary umowne, niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych - możliwość odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonaw-cy).
21. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamó-wienia w celu weryfikacji wykonywania przez Wykonawcę/ podwykonawcę/ dalszego podwyko-nawcę obowiązku wskazanego w pkt 13. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez Wykonawcę obowiązków. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/ podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Pań-stwową Inspekcję Pracy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027028-N-2020 z dnia: 2020-02-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-14, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-20, godzina 10:00
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45233220, 45261320, 45261900, 45262500, 45300000, 45311000, 45321000, 45331210, 45332200, 45332300, 45421131, 45421132, 45431100, 45431200, 45432210, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10415106 2024-04-24
godz. 10:00
Lubelskie Dostosowanie toalet przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Łucce do potrzeb osób z niepełnosprawnościami Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych, których c...
10432505 2024-04-30
godz. 09:00
Śląskie Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wnętrza auli i części ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół Ekonomicznych w R...
10485440 2024-05-04
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Dostosowanie pomieszczeń Policyjnej Izby Dziecka w Szczecinie dla potrzeb osób niepełnosprawnych przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w Policyjnej Izbie Dziecka przy ul. Kaszubski...
10462685 2024-05-06
godz. 15:00
Śląskie Remont i przebudowa budynku biurowca PWiK - Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 15.
10396147 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie „Modernizacja pomieszczeń Prosektorium i Pracowni Histopatologicznej wraz z wyposażeniem pod Zakład Patomorfologii (...) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja pomieszczeń Prose...
10458309 2024-05-09
godz. 09:00
Dolnośląskie Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na realizacji zadania pn. Modernizacji budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Syco...
10485849 2024-05-10
godz. 10:45
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr...
10458312 2024-05-10
godz. 12:30
Kujawsko-Pomorskie Modern Oddz Psych Dzieci i Młodzieży w Reg Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Gdzu, w celu podniesienia bezp pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zakresie psych d...
10488267 2024-05-16
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiot zamówienia - Prace budowlane związane z modernizacją zakładu piekarniczego. Dokumentacja budowlana stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Opis przedmiotu...
10463959 2024-05-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego i dzierżawa analizatorów wraz z systemem informatycznym i adaptacja pomieszczeń Centralnego Laboratorium podmiotu leczniczego "Zespół Opie...