Przetarg 10371664 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 3560W Ruda Wielka - Dąbrówka...

   
Analizuj Zamówienie 10371664
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-26
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3560W Ruda Wielka - Dąbrówka Warszawska, od km 0000 do km 4353,60

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbudowy drogi powiatowej nr 35
60W Ruda Wielka – Dąbrówka Warszawska, na odcinku od km 0000 do km 4353,60, obejmujące w szczególności:- wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 6,0 m,- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni,- wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0 m,- wykonaniu poboczy o szerokość 1,0 m,- budowę i przebudowę rowów,- budowę kanalizacji deszczowej,- budowę rowu odpływowego,- usunięcie drzew i krzewów,- wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych,- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.• Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyznaczenia i utrwalenia na gruncie, wraz z wymaganymi opracowaniami geodezyjnymi, nowych punktów granicznych pasa drogowego, po podziale nieruchomości zgodnie z decyzją ZRID, znakami granicznymi – słupek betonowy (beton zbrojony z krzyżem u góry).2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach zamówienia podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego (Formularz nr 2), stanowiącego załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).3. W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy wykonać również:- wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST,- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ, SST, kosztorysu ofertowego i umowy.4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:- dokumentach i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),- projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.5. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej w dokumentach zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.6. Stosownie do zapisów art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (Podwykonawcę) wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.Przyjmuje się, że osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz świadczące usługi obsługi geodezyjnej nie wykonują pracy pod kierownictwem.7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.8. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 875, z późn. zm.), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu zamówienia (w tym pojazdów używanych przez Podwykonawców) musi wynosić co najmniej 10 %. Sposób weryfikacji oraz sankcje z tytułu niespełnienia opisanego wymogu określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.

PZD.I.261.9.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00279234/01 z dnia: 2024-04-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-12 11:00
Po zmianie:
2024-04-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-12 11:30
Po zmianie:
2024-04-16 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00285986/01 z dnia: 2024-04-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) cena oferty (C) – 60 % (max 60 pkt.),
2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) – 40 % (max 40 pkt.).
2. Ocena ofert będzie dokonywana według poniższych zasad:
1) Kryterium „cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, określonej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, obliczonej na podstawie Kosztorysu ofertowego. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” (G) na wykonane roboty będzie rozpatrywane na podstawie podanego w Formularzu oferty okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady w pełnych miesiącach.
Ustala się jako wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – 60 miesięcy, oraz maksymalny możliwy do zaoferowania okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – 84 miesiące.
Określenie w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 60 miesięcy lub brak jego wskazania będzie skutkować odrzuceniem oferty.
W przypadku określenia w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady dłuższego niż 84 miesiące, oferta otrzyma 40 pkt., a okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zostanie przyjęty jako 84 miesiące.
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
3) Ocena łączna oferty stanowi sumę punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach oceny ofert (O = C G). Zamawiający, obliczając punktację dla poszczególnych ofert, zastosuje zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów w ocenie łącznej, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) cena oferty (C) – 60 % (max 60 pkt.),
2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) – 40 % (max 40 pkt.).
2. Ocena ofert będzie dokonywana według poniższych zasad:
1) Kryterium „cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, określonej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, obliczonej na podstawie odpowiedniego dla danego wariantu Kosztorysu ofertowego. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” (G) na wykonane roboty będzie rozpatrywane na podstawie podanego w Formularzu oferty okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady w pełnych miesiącach.
Ustala się jako wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – 60 miesięcy, oraz maksymalny możliwy do zaoferowania okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – 84 miesiące.
Określenie w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 60 miesięcy lub brak jego wskazania będzie skutkować odrzuceniem oferty.
W przypadku określenia w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady dłuższego niż 84 miesiące, oferta otrzyma 40 pkt., a okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zostanie przyjęty jako 84 miesiące.
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
3) Ocena łączna oferty stanowi sumę punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach oceny ofert (O = C G). Zamawiający, obliczając punktację dla poszczególnych ofert, zastosuje zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów w ocenie łącznej, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbudowy drogi powiatowej nr 3560W Ruda Wielka – Dąbrówka Warszawska, na odcinku od km 0000 do km 4353,60, obejmujące w szczególności:
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 6,0 m,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0 m,
- wykonaniu poboczy o szerokość 1,0 m,
- budowę i przebudowę rowów,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę rowu odpływowego,
- usunięcie drzew i krzewów,
- wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
• Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.
• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyznaczenia i utrwalenia na gruncie, wraz z wymaganymi opracowaniami geodezyjnymi, nowych punktów granicznych pasa drogowego, po podziale nieruchomości zgodnie z decyzją ZRID, znakami granicznymi – słupek betonowy (beton zbrojony z krzyżem u góry).
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach zamówienia podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego (Formularz nr 2), stanowiącego załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy wykonać również:
- wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ, SST, kosztorysu ofertowego i umowy.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:
- dokumentach i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
- projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.
5. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej w dokumentach zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.
3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.
5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.
6. Stosownie do zapisów art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (Podwykonawcę) wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.
Przyjmuje się, że osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz świadczące usługi obsługi geodezyjnej nie wykonują pracy pod kierownictwem.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 875, z późn. zm.), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu zamówienia (w tym pojazdów używanych przez Podwykonawców) musi wynosić co najmniej 10 %. Sposób weryfikacji oraz sankcje z tytułu niespełnienia opisanego wymogu określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbudowy drogi powiatowej nr 3560W Ruda Wielka – Dąbrówka Warszawska, na odcinku od km 0000 do km 4353,60, obejmujące w szczególności:
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 6,0 m,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0 m,
- wykonaniu poboczy o szerokość 1,0 m,
- budowę i przebudowę rowów,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę rowu odpływowego,
- usunięcie drzew i krzewów,
- wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
• Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.
• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyznaczenia i utrwalenia na gruncie, wraz z wymaganymi opracowaniami geodezyjnymi, nowych punktów granicznych pasa drogowego, po podziale nieruchomości zgodnie z decyzją ZRID, znakami granicznymi – słupek betonowy (beton zbrojony z krzyżem u góry).
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach zamówienia podane jest w odpowiednim dla danego wariantu formularzu kosztorysu ofertowego:
• Formularz nr 2.1 dla wariantu I (podstawowego),
• Formularz nr 2.2 dla wariantu II,
stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
• W przypadku oferty dla wariantu I (podstawowego) podbudowę należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, CBR min. 70, grubości 20 cm.
• W przypadku oferty dla wariantu II podbudowę należy wykonać z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) wytworzonej w wytwórni (stacjonarnej lub mobilnej), grubości 20 cm.
3. W ramach robót wyszczególnionych w odpowiednim kosztorysie ofertowym należy wykonać również:
- wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ, SST, kosztorysu ofertowego i umowy.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w odpowiednim Kosztorysie ofertowym oraz:
- dokumentach i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
- projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.
5. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej w dokumentach zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.
3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.
5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.
6. Stosownie do zapisów art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (Podwykonawcę) wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.
Przyjmuje się, że osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz świadczące usługi obsługi geodezyjnej nie wykonują pracy pod kierownictwem.
7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymóg określony w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 875, z późn. zm.), tj. łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, z późn. zm.) używanych przy wykonywaniu zamówienia (w tym pojazdów używanych przez Podwykonawców) musi wynosić co najmniej 10 %. Sposób weryfikacji oraz sankcje z tytułu niespełnienia opisanego wymogu określają projektowane postanowienia umowy zawarte w Tomie II SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.2. Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej Przed zmianą:

Po zmianie:
dopuszcza zamiast oferty podstawowej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-16 11:00
Po zmianie:
2024-04-19 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-16 11:30
Po zmianie:
2024-04-19 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-15
Po zmianie:
2024-05-17
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45233120, 45233220, 45233253, 45233290
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375991 2024-05-10
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Budowa obwodnicy dzielnicy Witomino w Gdyni”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1. wykonanie robót budowlanych ...
10481072 2024-05-10
godz. 10:00
Podlaskie Rewitalizacja zieleńca (parku) wiejskiego w centrum zabytkowego układu urbanistycznego Wiżajn wraz z odrestaurowaniem pomnika marszałka Józefa Piłsudskiego. 1) Zakres zamówienia obej...
10484461 2024-05-10
godz. 11:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dok...
10427553 2024-05-10
godz. 12:00
Wielkopolskie Remont elewacji, remont otoczenia - nawierzchni wokół kościoła. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i otoczenia zabytkowego kościoła p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Ma...
10489893 2024-05-10
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie- Jeziory 1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie - Jeziory2) W ramac...
10487402 2024-05-13
godz. 08:00
Wielkopolskie Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco oraz emulsją i grysami przy użyciu remontera. Część 1:...
10491472 2024-05-13
godz. 10:00
Podkarpackie Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj" Przedmiotem zamówienia jest budowa par...
10433167 2024-05-13
godz. 10:45
Opolskie Utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia na terenie Rejonu w Kluczborku w okresie 30 miesięcy Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie , tzn. konserwacja , prze...
10492312 2024-05-13
godz. 11:00
Podkarpackie Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1 206 R Wola Raniżowska w km 2 + 060 - 2 + 767 Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej N...
10461583 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2024 roku. WZP.2512.57.2024