Przetarg 11906828 - Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do...

   
Analizuj Zamówienie 11906828
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-07
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek

Część 1: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie następ
ujących zadań:1. Wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją z modułem do koordynowania Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,2. Rozbudowa posiadanej przez Urząd platformy eUrząd o dodatkowe formularze.3. Integracja wdrażanego systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją z istniejącymi systemami dziedzinowymi firmy RADIX Sp. z o. o. Sp.k. 4. Przez pojęcia dostarczenia licencji, wdrożenia systemu, integracji itp. należy rozumieć w szczególności: 1) udzielenie wszystkich wymaganych licencji,2) instalacja systemu na zasobach Gminy,3) zaimplementowanie struktur organizacyjnych,4) wprowadzenie użytkowników wraz z uprawnieniami,5) konfiguracja sprzętu,6) integracja z ePUAP,7) integracja z systemem e-Doręczenia,8) integracja z eNadawcą (obsługa ZPO i EPO),9) integracja z Platformą Elektronicznego Fakturowania PEF,10) integracja z Krajowy System e-Faktur KSeF,11) integracja z dostawcą systemów dziedzinowych 12) uruchomienie funkcjonalności obsługi gońca,13) integracja z Kwalifikowaną Pieczęcią Elektroniczną,14) dostarczenie licencji i uruchomienie aplikacji niezbędnych do obsługi skanowania dokumentów,15) uruchomienie przykładowych rejestrów,16) wprowadzenie przykładowych szablonów dokumentów,17) zaimplementowanie schematów obiegu faktur,18) udzielenie wsparcie oraz aktualizacji na okres gwarancji.19) uruchomienie panelu klienta.20) wdrożenie otwartej platformy e usług dostępnej w Internecie, integrującej referencyjne i dziedzinowe zasoby informacyjne o charakterze opisowym w celu ich udostępniania uwierzytelnionym w oparciu o Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej użytkownikom oraz świadczenie związanych z nimi e usług w formie portalu zgodnego z WCAG 2.1 (e-Urząd).a) Przez wdrożenie eUrzędu należy rozumieć modernizację i rozbudowę funkcjonującego u Zamawiającegob) Wykonawca oferujący w ramach wdrożenia eUrzędu całkowicie nowe rozwiązanie, zobowiązany jest do przeniesienia wszystkich aktualnie działających funkcjonalności i integracji wraz z pełną migracją danych – zgodnie z zapisami Rozdz. 4 – Ogólne zasady równoważności.21) uruchomienie zintegrowanego systemu płatności elektronicznych do obsługi transakcji związanych z e usługami tj,:a) integracja z systemem płatności PayByNet KIR S.A.,b) integracja z systemem szybkich płatności internetowych typu Autopay.22) stworzenie i udostępnienie natywnej aplikacji mobilnej umożliwiającej obsługę Urzędu dostępnej na systemy Android oraz iOS, 23) uruchomienie szyny integrującej usługi ePUAP/eDoręczenia, EZD, e-Urząd i systemy dziedzinowe, 24) uruchomienie min. 10 nowych (obecnie niedostępnych) e-usług na 4 poziomie dojrzałości:a) Wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegob) Wniosek o wydanie zaświadczenia o zaleganiu/niezaleganiu w podatkachc) Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewówd) Wniosek o udostępnienie informacji publicznej e) Wniosek o zmianę adresu do korespondencji w ewidencji podatkowejf) Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu g) Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, drogi gminnej w celu prowadzenia robót w pasie drogowymh) Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i ustalenia opłaty za umieszczenie infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowegoi) Wniosek o wydanie zaświadczenia o (nie) figurowaniu w rejestrze jako podatnik podatku rolnego / o wielkości użytków rolnychj) Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy25) wdrożenie modułu wsparcia procesów zarządzania organizacją, bezpieczeństwem informacji, audytami oraz uprawnieniami.26) wdrożenie obsługi zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych Sygnalistów.27) wdrożenie obsługi odbioru opadów komunalnych.28) Przeprowadzenie audytu oraz cyklu szkoleń dla pracowników z zakresu wdrażanych rozwiązań, w szczególności:a) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników (instruktaż stanowiskowy z obsługi wdrażanego systemu),b) przeprowadzenie szkoleń dla administratorów (instruktaż stanowiskowy o poziomie administracyjnym dla przynajmniej jednego administratora).5. System teleinformatyczny e Urząd to kompleksowy zestaw oprogramowania, dzięki któremu urzędnicy mają uzyskać nowoczesne narzędzie do kancelaryjnego zarządzania dokumentacją a mieszkańcy mają uzyskać przez Internet za pośrednictwem portalu (przeglądarki internetowej) lub aplikacji mobilnej, dostęp do informacji o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności, umówić wizytę w urzędzie oraz otrzymywać powiadomienia o terminach zbliżających się płatności i o zdarzeniach lokalnych. System e Urząd ma umożliwić przesyłanie dokumentów i wniosków do urzędu, co pozwoli użytkownikom załatwiać sprawy w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu. Korzystanie z Systemu e Urząd ma być bezpłatne i dostępne dla wszystkich. Aby korzystać z Systemu e Urząd niezbędne będzie jedynie posiadanie Profilu Zaufanego, konta w bankowości elektronicznej lub dowodu osobistego z warstwą elektroniczną. Zamawiający wymaga rozbudowy istniejących systemów w celu uzyskania minimum poniższych funkcjonalności lub wdrożenia systemów równoważnych.6. Integrację wdrażanego systemu teleinformatycznego (e-Urząd) z posiadanymi przez Zamawiającego systemami dziedzinowymi: 1) Integracja musi współpracować w zakresie wymiany danych z programami dziedzinowymi (firmy RADIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k., ul. Piastowska 33, 80-332 Gdańsk).2) Integracja musi umożliwiać pobieranie danych z modułów obejmujących min. podatki od nieruchomości/rolny/leśny od osób fizycznych i prawnych, podatek od środków transportowych, opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, windykację i faktury z możliwością swobodnego dodawania kolejnych modułów z oferty aktualnego dostawcy systemów dziedzinowych.

Część 2: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie następujących zadań:1. Dostawa sprzętu niezbędnego do uruchomienia systemów informatycznych, w tym:1) komputerowej stacji roboczej z monitorem i skanerem – 2 zestawy do kancelarii;2) komputerowej stacji roboczej z monitorem – 9 zestawów do obsługi e-usług;3) mobilnej komputerowej stacji roboczej (laptop) – 2 zestawy;4) przełącznika sieciowego – 2 szt.

GKI-GK.ZP.271.22.2025
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, usługi informatyczne, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 30200000, 30213100, 30236000, 32424000, 48900000, 72260000, 72261000, 72262000, 72263000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , usługi informatyczne , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe