Przetarg - Roboty remontowe z zakresu dostosowania budynku nr 3 w...

   
Analizuj Zamówienie 3463276 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-10-10
przedmiot ogłoszenia
Roboty remontowe z zakresu dostosowania budynku nr 3 w Przemyślu przy ul. Okrzei 3 dla potrzeb lokalizacji pododdziałów wojskowych
oraz dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Sprawa nr ZP/94/2014
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty remontowej z zakresu dostosowania budynku nr 3 w Przemyślu przy ul. Okrzei 3 dla potrzeb lokalizacji pododdziałów wojskowych oraz dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe (zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych na piętrze, rozebranie posadzek z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, wykucie z muru krat drzwiowych, wyburzenie ścianek działowych), wykonanie nowoprojektowanych ścian z bloczków z betonu lekkiego, uzupełnienie ubytków w ścianach istniejących tynkiem gładkim, wykonanie w pomieszczeniach sanitarnych zabudowy giszetowej z laminatu litego do pełnej wysokości, wykonanie nowych posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych na piętrze oraz z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie okładziny ściennej z płytek w pomieszczeniach sanitarnych, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów na piętrze, wymiana stolarki drzwiowej (w tym montaż drzwi ppoż.), wymiana stolarki okiennej (w tym montaż krat na kilku otworach okiennych), oczyszczenie i obrobienie powierzchni wokół okien podlegających wymianie, wykonanie nowoprojektowanego stropu nad piętrem (podwójne płytowanie GFK o odporności ogniowej EI60, wełna mineralna o gęstości minimum 30kg na m3 gr. 50mm), wyposażenie: przebieralnie - w szafki szatniowe, szatnie - w szafki kuchenne pod montaż zlewu, korytarz - szafki kuchenne pod montaż zlewu, obudować płytami gipsowo-kartonowymi piony kanalizacyjne, wykonanie fundamentu pod maszt antenowy, demontaż istniejącego masztu antenowego i ponowny jego montaż w nowym miejscu. 2) Roboty sanitarne: demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, armatury i rurociągów w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, wykucie bruzd pod przewody wod-kan. w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, montaż nowych urządzeń sanitarnych, armatury i rurociągów w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, wykonanie próby i płukania instalacji wodociągowej, wykonanie izolacji termicznych na przewodach wodociągowych, montaż szafek hydrantowych natynkowych, wymiana kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych na PVC, montaż drzwiczek rewizyjnych w obudowach pionów kanalizacyjnych, wymiana kratek ściekowych w pomieszczeniach sanitarnych, przełożenie grzejników w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze, montaż klimatyzatora o mocy chłodniczej 5,0kW w pom. biurowym na piętrze oraz jednostki zewnętrznej na poddaszu, wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z jednostki wewnętrznej (klimatyzatora), zamontowanie wentylatorów wyciągowych kanałowych w otworach kanałów grawitacyjnych w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze. 3) Roboty elektryczne: wykonanie zasilania elektrycznego do klimatyzatora usytuowanego w pomieszczeniu biurowym na piętrze, wykonanie zasilania wentylatorów kanałowych w pomieszczeniach sanitarnych, demontaż rozdzielnicy T-0 (pełniącej funkcję rozdzielnicy głównej zlokalizowanej na parterze), rozdzielnic T-1 i T-2 (zlokalizowanych na piętrze), demontaż istniejącego wewnętrznego zasilania rozdzielnic T-1 i T-2 oraz linii zasilającej rozdzielnicę T-0, demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, demontaż istniejącej instalacji gniazd wtykowych, zamontowanie nowych rozdzielnic T-0, T-1 i T-2 (w obudowach nt o stopniu IP30 z drzwiami oraz należy je przystosować do montażu aparatury modułowej), wykonanie nowej linii 5-przewodowej zasilającej rozdzielnice T-1 i T-2 oraz linii zasilającej rozdzielnicę T-0 (w układzie TN-S), wymiana głównego wyłącznika przeciwpożarowego budynku (zlokalizowany nad złączem kablowym przy wejściu głównym do budynku), wyłącznik kompaktowy mocy z wyzawalaczami nadprądowymi i napięciowym przeznaczonym do współpracy z centralką ppoż. i przyciskami ppoż., wykonanie nowej instalacji oświetleniowej (podstawowa) piętra budynku, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego): klatki schodowej, korytarzy, wyjścia z budynku, wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych, wykonanie uziemienia przenoszonego masztu antenowego (wartość rezystancji uziomu nie może przekraczać 5), pomiary i rozruch instalacji elektrycznej, wykonanie przejść ppoż. instalacji elektrycznych przez ściany i stropy oddzielenia pożarowego. Należy przestrzegać stosowania odpowiednich kolorów izolacji przewodów: na przewody ochronne PE należy stosować przewody o barwie żółto-zielonej, na przewody neutralne N należy stosować przewody o barwie niebieskiej (jasnej), przewody fazowe L1, L2, L3 powinny być w innych kolorach np. czerwonym, czarnym, brązowym. 4) Roboty elektryczne niskoprądowe: montaż tras kablowych teletechnicznych, montaż instalacji strukturalnej, montaż instalacji oddymiającej, montaż instalacji transmisji radiowej i monitoringu, montaż instalacji domofonowej, montaż instalacji audio-video, montaż instalacji antenowej. 3. Ochrona informacji niejawnych Realizacja zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem wymaga posiadania uprawnień wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych. W związku z powyższym wszystkie osoby, które będą realizować przedmiotową robotę budowlaną muszą posiadać pisemne upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone) oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Dowodem potwierdzającym spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia jest: 1) przedstawienie wykazu o którym mowa w załączniku nr 1 do umowy na wykonanie zamówienia, 2) potwierdzone kserokopie pisemnych upoważnień kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone) dla osób wymienionych w zał. nr 1, 3) potwierdzone kserokopie zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych dla osób wymienionych w zał. nr 1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót, Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) oraz w Dokumentacji Technicznej - stanowiących Załączniki do SIWZ i integralną jej część. 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 6. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8) 7. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 9. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 10. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
branża Budowlana - obiekty
podbranża inne prace budowlane
kody CPV 45453000, 50000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: inne prace budowlane