Przetarg 11357081 - Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Naprawa dachu...

   
Analizuj Zamówienie 11357081 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-02
przedmiot ogłoszenia
Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu. 2.Naprawa sanitariatów w budynku nr 1 III pię
tro w Bytomiu. 3.Remont kotłowni nr 2 w Krapkowicach.

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w podziale na 3 części:1.Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowyZałącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części 1 – 3Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1 – 3Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 3 części. Wykonawcy, mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac ogólnobudowlanych budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.: w szczególności w zakresie:dla części 1:prace rozbiórkowe, prace związane z remontem pokrycia konstrukcji dachu, prace związane z remontem ścian, sufitów poddasza, montażem rynien i rur spustowych, remontem kominów.Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w podziale na 3 części:2.Naprawa sanitariatów w budynku nr 1 III piętro w Bytomiu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowyZałącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części 1 – 3Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1 – 3Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 3 części. Wykonawcy, mogą składać oferty na dowolnąliczbę części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogówelektronicznych.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osóbwykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac ogólnobudowlanych budowlanych, tak zwanychpracowników fizycznych, tj.: w szczególności w zakresie:dla części 2:prace związane ze wzmocnieniem istniejącego drewnianego stropu, prace montażowe związane z instalacjami sanitarnymi i wentylacyjnymi takimi jak armatura łazienkowa, kanalizacja sanitarna, rurociągi, wentylacja mechaniczna, grzejniki, oraz prace związane z robotami wykończeniowymi, tj. tynkowanie, gruntowanie, malowanie.Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w podziale na 3 części:3.Remont kotłowni nr 2 na terenie kompleksu wojskowego w Krapkowicach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowyZałącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla części 1 – 3Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1 – 3Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 3 części. Wykonawcy, mogą składać oferty na dowolnąliczbę części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogówelektronicznych.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osóbwykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac ogólnobudowlanych budowlanych, tak zwanychpracowników fizycznych, tj.: w szczególności w zakresie:dla części 3:prace instalacyjne, montażowych kotłów centralnego ogrzewania, wymiany urządzeń i wyposażenia kotłowni, co. prace hydrauliczne i spawalnicze.Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks pracy, co najmniej na okres realizacji zamówienia.

4WOG.1200.2712.48.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00312609/01 z dnia: 2025-07-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
dla części 1: 90 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
dla części 2: 120 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
dla części 3: 60 dni roboczych od dnia zawarcia umowy

Zamawiający zaleca udział potencjalnych wykonawców w wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót (dotyczy części 1 – 2).
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 07.07.2025 r. na godzinę 08.30. Osoba do kontaktu: Zofia KOSTKOWSKA, tel.: 261 126 342
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
dla części 1: 90 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 2: 120 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 3: 60 dni od dnia zawarcia umowy

Zamawiający zaleca udział potencjalnych wykonawców w wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót (dotyczy części 1 – 2).
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 07.07.2025 r. na godzinę 08.30. Osoba do kontaktu: Zofia KOSTKOWSKA, tel.: 261 126 342


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00325131/01 z dnia: 2025-07-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
dla części 1: 90 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 2: 120 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 3: 60 dni od dnia zawarcia umowy

Zamawiający zaleca udział potencjalnych wykonawców w wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót (dotyczy części 1 – 2).
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 07.07.2025 r. na godzinę 08.30. Osoba do kontaktu: Zofia KOSTKOWSKA, tel.: 261 126 342
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
dla części 1: 90 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 2: 120 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 3: 60 dni od dnia zawarcia umowy

Zamawiający zaleca udział potencjalnych wykonawców w wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót
Dla części 1 – 2.
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 07.07.2025 r. na godzinę 08.30. Osoba do kontaktu: Zofia KOSTKOWSKA, tel.: 261 126 342 .
Dla części 3
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 17.07.2025 r. na godzinę 10.00 Osoba do kontaktu: Henryk Szkudlarek, tel.: 261 624 107.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-17 08:30
Po zmianie:
2025-07-22 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-17 09:00
Po zmianie:
2025-07-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-15
Po zmianie:
2025-08-20


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00331835/01 z dnia: 2025-07-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-22 08:30
Po zmianie:
2025-07-24 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-22 09:00
Po zmianie:
2025-07-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-20
Po zmianie:
2025-08-22


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00339035/01 z dnia: 2025-07-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
120
Po zmianie:
90
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
dla części 1: 90 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 2: 120 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 3: 60 dni od dnia zawarcia umowy

Zamawiający zaleca udział potencjalnych wykonawców w wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót
Dla części 1 – 2.
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 07.07.2025 r. na godzinę 08.30. Osoba do kontaktu: Zofia KOSTKOWSKA, tel.: 261 126 342 .
Dla części 3
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 17.07.2025 r. na godzinę 10.00 Osoba do kontaktu: Henryk Szkudlarek, tel.: 261 624 107.
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
dla części 1: 90 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 2: 90 dni od dnia zawarcia umowy
dla części 3: 60 dni od dnia zawarcia umowy

Zamawiający zaleca udział potencjalnych wykonawców w wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót
Dla części 1 – 2.
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 07.07.2025 r. na godzinę 08.30. Osoba do kontaktu: Zofia KOSTKOWSKA, tel.: 261 126 342 .
Dla części 3
Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 17.07.2025 r. na godzinę 10.00 Osoba do kontaktu: Henryk Szkudlarek, tel.: 261 624 107.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-24 08:30
Po zmianie:
2025-07-29 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-24 09:00
Po zmianie:
2025-07-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-22
Po zmianie:
2025-08-27
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Dekarstwo
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, kotłownie, pokrycia dachowe, obróbka blacharska
kody CPV 45000000, 45211340, 45231110, 45260000, 45261210, 45261320, 45262690, 45262700, 45300000, 45321000, 45330000, 45331100, 45331210, 45332200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie, śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się