Przetarg 7912435 - „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” i...

   
Analizuj Zamówienie 7912435 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
„Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” i „Modernizacja zasobów komunalnych” – roboty remontowo-budowlane w budynku mies
zkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 52 wraz z zagospodarowaniem terenu.

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Kościuszki 52 (jednostka geodezyjna miasto Starogard Gdański, obręb 16, dz. nr 236/1) wraz z zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” oraz „Modernizacja zasobów komunalnych”.
2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymaganym do „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu i przekazanie jej również Zamawiającemu w wersji papierowej 2egz. i elektronicznej,
b) Dokonanie „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu w imieniu Zamawiającego oraz uzyskanie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zgłaszane roboty oraz wszystkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem,
c) Wykonanie dokumentacji kosztorysowej w postaci przedmiarów i kosztorysów ofertowych robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia w wersji papierowej 2szt. i elektronicznej 1szt.
d) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
e) dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) i pozostałymi dokumentami min. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
f) zagospodarowanie terenu powinno być zgodne z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Starogard Gdański dla wskazanej lokalizacji (wymagane uzgodnienia z gestorami sieci jeśli będzie taka konieczność);
g) konieczna wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych.
3. Zakres robót budowlanych :
a) część I – Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego
Remont klatki schodowej
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
przetarcie i naprawa istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby,
wykonanie gładzi gipsowej na istniejących tynkach,
malowanie elewacji farba silikonową,
wymiana tabliczek z adresem,
wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych,
Remont dachu i kominów
Wymiana deskowania dachu ok. 45% powierzchni,
Wymiana izolacji dachu z papy,
wymiana łat i kontrłat,
wymiana pokrycia z płyt bitumicznych i blachy trapezowej na podłożu z desek na pokrycie z blachy dachówkowej powlekanej,
wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną, wraz z uchwytami rynnowymi i rurowymi,
przemurowanie kominów z cegły wraz z montażem nowych nakryw betonowych, dociepleniem i otynkowaniem,
wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych,
Budowa zaplecza rekreacyjnego
wykonanie utwardzenia terenu z kostki gr. 6 cm, wraz z podbudową i obrzeżami – 60 m2,
montaż elementów małej architektury: 4 ławki parkowe i kosz na śmieci – 1 szt..
urządzenie terenu przyległego zielenią,
b) część II – Modernizacja zasobów komunalnych. Modernizacja lokalu nr 7 o pow. 79,7 m2
wymiana systemu ogrzewania z węglowego (piece) na gazowe (piec dwufunkcyjny c.o. i c.w.) zgodnie z posiadanym przez Inwestora pozwoleniem na budowę,
wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
Wymiana stolarki okiennej drewnianej z odtworzeniem istniejących elementów zdobień tak, aby mogły one swoim wyglądem w pełni nawiązywać do pierwowzoru,
wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
wymiana parapetów wewnętrznych,
wymiana instalacji elektrycznej,
wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i wentylacyjnej,
wymiana podłóg wraz z podbudową i izolacją w pomieszczeniach kuchni, przedpokoju, wc i pokoju od strony podwórka,
zaprawianie i szpachlowanie bruzd po robotach elektrycznych,
uzupełnienie i wymiana uszkodzonych tynków oraz przetarcie i naprawa istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby,
gruntowanie i wstępne malowanie ścian i sufitów farbą podkładową.
4. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać:
a) przejęcie od Zamawiającego placu budowy;
b) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej;
c) zapewnienie kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane;
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia;
e) dostawę i montaż elementów małej architektury;
f) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń;
g) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń;
h) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację z pomiarami geodezyjnymi (jeżeli jej wykonanie będzie konieczne) oraz operatem zawierającym zestawienie min. badań, protokołów, atestów wbudowanych materiałów i urządzeń, itp. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim;
i) wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów:
j) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach;
k) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane;
l) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu;
m) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną;
n) zamawiający informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót;
o) wykonanie i montaż 1 tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji z środków unijnych na obszarze realizowanej inwestycji po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji tablic z Zamawiającym.
5. Załączony do SIWZ program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji przedmiotu zamówienia.

45220000-5; dodatkowe przedmioty: 71000000-8.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540402373-N-2021 z dnia: 2021-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data:18.01.2021,godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:25.01.2021,godzina 11:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406476-N-2021 z dnia: 2021-01-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data:25.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:27.01.2021, godzina: 11:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540407182-N-2021 z dnia: 2021-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data:27.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:29.01.2021, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem
zamówienia jest realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającej na opracowaniu kompletnej
dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót remontowo-budowlanych w budynku
mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Kościuszki 52 (jednostka geodezyjna miasto Starogard
Gdański, obręb 16, dz. nr 236/1) wraz z zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania inwestycyjnego o
nazwie: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” oraz „Modernizacja zasobów komunalnych”. 2.
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje: a) Wykonanie dokumentacji projektowej w
zakresie wymaganym do „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu i
przekazanie jej również Zamawiającemu w wersji papierowej 2egz. i elektronicznej, b) Dokonanie
„zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu w imieniu Zamawiającego oraz
uzyskanie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zgłaszane roboty oraz wszystkich uzgodnień i pozwoleń
wymaganych prawem, c) Wykonanie dokumentacji kosztorysowej w postaci przedmiarów i kosztorysów
ofertowych robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia w wersji papierowej 2szt. i
elektronicznej 1szt. d) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, e)
dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego
zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) i pozostałymi dokumentami min.
umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z
wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi,
obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; f)
zagospodarowanie terenu powinno być zgodne z zapisami miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego Miasta Starogard Gdański dla wskazanej lokalizacji (wymagane uzgodnienia z gestorami
sieci jeśli będzie taka konieczność); g) konieczna wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac
projektowych. 3. Zakres robót budowlanych : a) część I – Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego
Remont klatki schodowej wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana parapetów
wewnętrznych i zewnętrznych, przetarcie i naprawa istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby,
wykonanie gładzi gipsowej na istniejących tynkach, malowanie elewacji farba silikonową, wymiana
tabliczek z adresem, wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych, Remont dachu i kominów
Wymiana deskowania dachu ok. 45% powierzchni, Wymiana izolacji dachu z papy, wymiana łat i kontrłat,
wymiana pokrycia z płyt bitumicznych i blachy trapezowej na podłożu z desek na pokrycie z blachy
dachówkowej powlekanej, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na
blachę powlekaną, wraz z uchwytami rynnowymi i rurowymi, przemurowanie kominów z cegły wraz z
montażem nowych nakryw betonowych, dociepleniem i otynkowaniem, wywóz i utylizacja gruzu i
materiałów rozbiórkowych, Budowa zaplecza rekreacyjnego wykonanie utwardzenia terenu z kostki gr. 6 cm,
wraz z podbudową i obrzeżami – 60 m2, montaż elementów małej architektury: 4 ławki parkowe i kosz na
śmieci – 1 szt.. urządzenie terenu przyległego zielenią, b) część II – Modernizacja zasobów komunalnych.
Modernizacja lokalu nr 7 o pow. 79,7 m2 wymiana systemu ogrzewania z węglowego (piece) na gazowe
(piec dwufunkcyjny c.o. i c.w.) zgodnie z posiadanym przez Inwestora pozwoleniem na budowę, wykonanie
instalacji centralnego ogrzewania, Wymiana stolarki okiennej drewnianej z odtworzeniem istniejących
elementów zdobień tak, aby mogły one swoim wyglądem w pełni nawiązywać do pierwowzoru, wymiana
stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana instalacji elektrycznej,
wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i wentylacyjnej, wymiana podłóg wraz z podbudową i izolacją w
pomieszczeniach kuchni, przedpokoju, wc i pokoju od strony podwórka, zaprawianie i szpachlowanie bruzd
po robotach elektrycznych, uzupełnienie i wymiana uszkodzonych tynków oraz przetarcie i naprawa
istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby, gruntowanie i wstępne malowanie ścian i sufitów farbą
podkładową. 4. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać: a) przejęcie od Zamawiającego
placu budowy; b) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej; c) zapewnienie
kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia
budowlane; d) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji
projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia; e) dostawę i montaż elementów małej architektury; f) wykonanie robót
pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą
ewentualnych uszkodzeń; g) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów,
badań i sprawdzeń; h) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej
dokumentację z pomiarami geodezyjnymi (jeżeli jej wykonanie będzie konieczne) oraz operatem
zawierającym zestawienie min. badań, protokołów, atestów wbudowanych materiałów i urządzeń, itp.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku
polskim; i) wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień
opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów: j) wywóz i
utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach; k) przy wykonywaniu robót należy stosować
wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
Budowlane; l) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania
urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu; m) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora
nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa,
deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; n) zamawiający
informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a
także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i
porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót; o) wykonanie i montaż 1 tablicy
pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji z środków unijnych na obszarze realizowanej inwestycji po
uprzednim uzgodnieniu lokalizacji tablic z Zamawiającym. 5. Załączony do SIWZ program funkcjonalnoużytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie
projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji
Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i
przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na
wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne
czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji
przedmiotu zamówienia. 45220000-5; dodatkowe przedmioty: 71000000-8.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem
zamówienia jest realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającej na opracowaniu kompletnej
dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót remontowo-budowlanych w budynku
mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Kościuszki 52 (jednostka geodezyjna miasto Starogard
Gdański, obręb 16, dz. nr 236/1) wraz z zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania inwestycyjnego o
nazwie: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” oraz „Modernizacja zasobów komunalnych”. 2.
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje: a) Wykonanie dokumentacji projektowej w
zakresie wymaganym do „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu i
przekazanie jej również Zamawiającemu w wersji papierowej 2egz. i elektronicznej, b) Dokonanie
„zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu w imieniu Zamawiającego oraz
uzyskanie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zgłaszane roboty oraz wszystkich uzgodnień i pozwoleń
wymaganych prawem, c) Wykonanie dokumentacji kosztorysowej w postaci przedmiarów i kosztorysów
ofertowych robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia w wersji papierowej 2szt. i
elektronicznej 1szt. d) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, e)
dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego
zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) i pozostałymi dokumentami min.
umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z
wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi,
obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; f)
zagospodarowanie terenu powinno być zgodne z zapisami miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego Miasta Starogard Gdański dla wskazanej lokalizacji (wymagane uzgodnienia z gestorami
sieci jeśli będzie taka konieczność); g) konieczna wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac
projektowych. 3. Zakres robót budowlanych : a) część I – Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego
Remont klatki schodowej wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana parapetów
wewnętrznych i zewnętrznych, przetarcie i naprawa istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby,
wykonanie gładzi gipsowej na istniejących tynkach, wymiana
tabliczek z adresem, wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych, Remont dachu i kominów
Wymiana deskowania dachu ok. 45% powierzchni, Wymiana izolacji dachu z papy, wymiana łat i kontrłat,
wymiana pokrycia z płyt bitumicznych i blachy trapezowej na podłożu z desek na pokrycie z blachy
dachówkowej powlekanej, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na
blachę powlekaną, wraz z uchwytami rynnowymi i rurowymi, przemurowanie kominów z cegły wraz z
montażem nowych nakryw betonowych, dociepleniem i otynkowaniem, wywóz i utylizacja gruzu i
materiałów rozbiórkowych, Budowa zaplecza rekreacyjnego wykonanie utwardzenia terenu z kostki gr. 6 cm,
wraz z podbudową i obrzeżami – 60 m2, montaż elementów małej architektury: 4 ławki parkowe i kosz na
śmieci – 1 szt.. urządzenie terenu przyległego zielenią, b) część II – Modernizacja zasobów komunalnych.
Modernizacja lokalu nr 7 o pow. 79,7 m2 wymiana systemu ogrzewania z węglowego (piece) na gazowe
(piec dwufunkcyjny c.o. i c.w.) zgodnie z posiadanym przez Inwestora pozwoleniem na budowę, wykonanie
instalacji centralnego ogrzewania, Wymiana stolarki okiennej drewnianej z odtworzeniem istniejących
elementów zdobień tak, aby mogły one swoim wyglądem w pełni nawiązywać do pierwowzoru, wymiana
stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana instalacji elektrycznej,
wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i wentylacyjnej, wymiana podłóg wraz z podbudową i izolacją w
pomieszczeniach kuchni, przedpokoju, wc i pokoju od strony podwórka, zaprawianie i szpachlowanie bruzd
po robotach elektrycznych, uzupełnienie i wymiana uszkodzonych tynków oraz przetarcie i naprawa
istniejącego tynku z zeskrobaniem istniejącej farby, gruntowanie i wstępne malowanie ścian i sufitów farbą
podkładową. 4. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać: a) przejęcie od Zamawiającego
placu budowy; b) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej; c) zapewnienie
kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia
budowlane; d) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji
projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia; e) dostawę i montaż elementów małej architektury; f) wykonanie robót
pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą
ewentualnych uszkodzeń; g) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów,
badań i sprawdzeń; h) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej
dokumentację z pomiarami geodezyjnymi (jeżeli jej wykonanie będzie konieczne) oraz operatem
zawierającym zestawienie min. badań, protokołów, atestów wbudowanych materiałów i urządzeń, itp.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku
polskim; i) wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień
opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów: j) wywóz i
utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach; k) przy wykonywaniu robót należy stosować
wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
Budowlane; l) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania
urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu; m) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora
nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa,
deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; n) zamawiający
informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a
także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i
porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót; o) wykonanie i montaż 1 tablicy
pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji z środków unijnych na obszarze realizowanej inwestycji po
uprzednim uzgodnieniu lokalizacji tablic z Zamawiającym. 5. Załączony do SIWZ program funkcjonalnoużytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie
projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji
Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i
przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na
wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne
czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji
przedmiotu zamówienia.
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża budownictwo mieszkaniowe, projekt budowlany
kody CPV 45220000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: budownictwo mieszkaniowe , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10487887 2024-05-02
godz. 11:00
Lubelskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami budynków szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tomaszó...
10447515 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby a...
10401590 2024-05-06
godz. 11:00
Podlaskie Odrestaurowanie budynku komunalnego położonego w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków, działka nr 174/3 w m. Przerośl, gm. Przerośl Przedmiotem zamówienia jest wyko...
10465329 2024-05-06
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Przebudowa budynku wymiennikowni przy ul. Bogusława X w Kołobrzegu wraz z termomodernizacją oraz zmianą sposobu użytkowania.
10489014 2024-05-07
godz. 17:00
Podlaskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece C...
10465266 2024-05-08
godz. 09:00
Dolnośląskie WM/SZP/TP/36/2024/S_Wykonywanie robót budowlanych obejmujących remonty lokali mieszkalnych (pustostanów), włączonych do ponownego zasiedlenia i użytkowania w budynkach mieszkalnych Gmi...
10487873 2024-05-10
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Część 1: zadanie częściowe nr 1 - zaprojektowanie oraz budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę obiektu świet...
10487406 2024-05-16
godz. 09:30
Łódzkie Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynków Zagrody Ludowej w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Zakres robót objętych zamówi...
10464064 2024-05-20
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Remont dachu i izolacji pionowej ścian piwnicznych budynku mieszkalnego położonego przy ul. Kanałowej 20 w Lidzbarku Warmińskim w zakresie: wymiana dachówki na nową ceramiczną holend...
10089414 2024-06-04
godz. 11:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji z dociepleniem ścian budynku przy ul. Niepodległości 77A w Wałbrzychu (działka nr 496 obręb nr 33 Podgórze), w ramach realizacji projektu ...