Przetarg 7559700 - Remonty doraźne dróg gminnych gruntowych Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7559700 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-29
przedmiot ogłoszenia
Remonty doraźne dróg gminnych gruntowych
Numer referencyjny: ZP.271.11.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest :
wyk
onanie remontu nawierzchni gminnych dróg gruntowych poprzez korytowanie oraz dostawa gruzu betonowo-ceglanego o frakcji mieszanej od 0,00 cm do 0,63 cm i dopuszczalnej zawartości gruzu ceglanego do 10% wraz z rozgarnięciem i uwałowaniem o szacunkowej ilości 19 000 m². Warstwa o grubości 15 cm gruzu po zagęszczeniu. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do SIWZ i w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ oraz pomocniczo w Przedmiarze Robót- załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że dołączony przedmiar robót należy traktować, wyłącznie jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.

2. Całość zamówienia została szczegółowo określona w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót -załącznik nr 5 do SIWZ i w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ oraz pomocniczo w Przedmiarze Robót -załącznik nr 7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne” i nie są one dla Wykonawców wiążące. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy.
Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.

3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz.1040 ze zm.).
3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia:
a) Zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 3.1. c) na podstawie umowy o pracę;
b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia,
c) Rodzaj czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowę o prace:
czynności robotnika drogowego w zakresie naprawy nawierzchni dróg opisanych w Przedmiarze Robót- załącznik nr 7 do SIWZ.
3.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia:
a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu,
b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 3.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
3.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 3.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: odpowiednio zanonimizowanych kopii umów o pracę, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów.
3.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 3.2 lub 3.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia:
a) w przypadku nieprzedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 3.2 pkt b) lub ppkt 3.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł,
b) w przypadku nieprzedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 3.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 3.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
3.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 3.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 3.
4. Z uwagi na prowadzenie prac na drodze bez wyłączenia jej z ruchu Wykonawca winien w cenie oferty uwzględnić wszystkie koszty, między innymi: oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo ruchu na drodze, ubezpieczenia oraz zapewnić taką organizację pracy, aby cykl realizacji zamówienia był jak najkrótszy.
5. Roboty mają być wykonywane technologiami określonymi w „Ogólnej specyfikacji technicznej” załącznik nr 5 do SIWZ.
6.Powyższe roboty planuje się wykonać na drogach z terenu Gminy Nowy Tomyśl. Zakres będzie określany na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego.
7.Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Zamawiającego robót najpóźniej w ciągu 72 godzin od otrzymania zlecenia. Wykonawca może zaoferować krótszy czas realizacji. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła kryterium oceny ofert (zgodnie z pkt. 14 SIWZ).
8.Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym czasem reakcji w okresie od dnia podpisania umowy do 30.10.2020 roku – wg potrzeb Zamawiającego.
9.Sprzęt winien być sprawny w gotowości do wykonania zamówienia zgodnie z umową.
10. Do Wykonawcy robót należy ponadto:
• zabezpieczenie i oznakowanie terenów, na których prowadzone będą roboty zgodnie
obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
• uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
• urządzenie zaplecza,
• roboty należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić dojazdy do budynków na bieżąco.
11. Zakres rzeczowy napraw dróg, będących przedmiotem umowy oraz informacja o
miejscu planowanych robót przekazywane będą na bieżąco Wykonawcy pisemnie, faksem,
e-mailem lub drogą pocztową. Wykonawca będzie realizował poszczególne naprawy dróg
na podstawie zleceń dokonanych przez Zamawiającego.
12. Rozliczenie robót związanych z naprawą dróg gruntowych następować będzie po wykonaniu robót i dokonaniu odbioru napraw dróg wg faktycznie wykonanych jednostek.
13. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
14. Warunki płatności: sukcesywnie w ciągu trwania umowy, zgodnie ze zleceniami częściowymi, w terminie do 14 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45233140, 45233141
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456227 2024-05-10
godz. 09:00
Dolnośląskie "Przebudowa drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w Strzegomiu – ETAP III". 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w S...
10406859 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Budowa mostu w ciągu ulicy Drozdka w drodze powiatowej 2352 S nad rzeką Mała Panew w Kaletach w formule projektuj i buduj” 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa most...
10479024 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa ul. Wrzosowej w Plewiskach - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ul. Wrzosowej w Plewiskach2. Szczegółowy zakres rob...
10483382 2024-05-13
godz. 09:00
Łódzkie Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwsz...
10486406 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie progów zwalniających w ulicach: Piastowska, Królowej Bony, Bolesława Krzywoustego, Orłów Piastowskich, Henryka Brodatego w Warszawie. UD-XI-W...
10483686 2024-05-14
godz. 10:00
Lubuskie Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego – Zad. 8 – Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych...
10488198 2024-05-14
godz. 11:00
Łódzkie Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji bud...
10479469 2024-05-15
godz. 10:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Architektów w Grajewie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, polegającego na wykonaniu:1) nawier...
10259292 2024-05-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie Remont drogi powiatowej nr 1322T w miejscowości Daleszyce ul. Kościuszki. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1322T Górno-Daleszyce-Borków (stary numer 0332T) w miej...
10489592 2024-05-16
godz. 11:30
Mazowieckie Wymiana zniszczonej nawierzchni przed budynkiem ul. Sobieskiego 10 w Warszawie