Przetarg 8895955 - Remont/przebudowa 6 lokali mieszkalnych przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 8895955 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-11
przedmiot ogłoszenia
Remont/przebudowa 6 lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23 i 25 w Koszalinie

Część 1: Remont/przebudowa dwóch lokali mie
szkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie na lokale samodzielne wbudynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 23,Zakres dokumentacji obejmuje rozwiązania techniczne w szczególności: konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnychlokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm,w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu:kanalizacja sanitarna, zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacjagazowa, oraz instalacja ogrzewczaSzczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZDla części nr 1 są to:1) Projekt umowy,2) PB przebudowy lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokaluprzy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie5) Opinia kominiarska6)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie.Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować znimi zgodnie z ustawą o odpadach.Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcęna podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób - dla części 1 oraz 4 osób dla części 2 wykonujących czynności w zakresierealizacji zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r.poz. 1320). W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcęlub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób, o których mowa powyżej.Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jestrówne lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającegow terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemudokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędnedo weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datęzawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowypowinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia zapracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu zapracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,• dowody odprowadzenia składek ZUS.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 10.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającegoumowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 8 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 8 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentuwyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych isystemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisieprzedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.

Część 2: 1. Zakres A/ Remont/przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie na lokale samodzielne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 25Zakres dokumentacji obejmuje rozwiązania techniczne w szczególności:konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych lokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm, w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu: kanalizacja sanitarna, zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja gazowa, oraz instalacja ogrzewcza.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:1) Projekt umowy dla zakresu A i BZAKRES A2) dokumentacja budowlana lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A Koszalinie5) Opinia kominiarska6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie7) Warunki przyłączenia do sieci gazowej2. Zakres B/ Remont/przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie na lokale samodzielne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 25,Zakres dokumentacji obejmuje w szczególności: konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych lokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm, w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu: kanalizacja sanitarna,zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja gazowa, oraz instalacja ogrzewcza Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:2) dokumentacja budowlana lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu przy Wyspiańskiego 25/5 i 5A Koszalinie5) Opinia kominiarska6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w KoszalinieWykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.3. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcęna podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób - dla części 1 oraz 4 osób dla części 2 wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób, o których mowa powyżej.5. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)6. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemudokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowypowinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,• dowody odprowadzenia składek ZUS. 7. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 10.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł.8. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 8 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osobyoddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 8 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentuwyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wrazz ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.

DP.261.5.2.2022.AA
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45310000, 45311000, 45330000, 45453000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482591 2024-05-09
godz. 14:00
Podlaskie wykonanie I etapu przebudowy budynku biurowo-usługowego przy ul. Św. Rocha 11/1 pod względem ochrony przeciwpożarowej.
10439401 2024-05-10
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Ułożenie płytek na balkonach budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Przesiedleńcza 1 w Węgorzewie
10431096 2024-05-13
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Przebudowa pomieszczenia na łazienkę w lokalu mieszkalnym nr 3 w budynku przy ul. Wl. Bartoszewskiego 8 w Szczecinku
10492354 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku Przedmiotem zamówienia jest Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym ITP-PIB od...
10444920 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Malowanie wiatrołapów i holi wejściowych w budynkach mieszkalnych na osiedlach Lecha i Czecha w Poznaniu w roku 2024: Zadanie nr 1-budynek na os. Lecha 122-129 Zadanie nr 2 - budynek na o...
10478212 2024-05-16
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Remont łazienek w budynku Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy Placu Cieszyńskim 1 w Olsztynie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek...
10485335 2024-05-16
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie Naprawa opaski odwadniającej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany fundamentowej w O/ZUS w Toruniu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opaski odwadniającej oraz naprawa iz...
10457377 2024-05-21
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Remont kościoła filialnego pw. św. Stanisława Kostki w Rzystnowie.
10486172 2024-05-22
godz. 15:00
Mazowieckie Roboty restauracyjno - remontowe przy budynkach kościoła parafialnego oraz domu parafialnego parafii Św. Jana Chrzciciela w Górznie
10342005 2024-05-31
godz. 00:00
Mazowieckie Górczewska 41 - Remont stropu piwnic