Przetarg 10343820 - Remont z przebudową budynku ,,Zameczek” Domu Pomocy...

   
Analizuj Zamówienie 10343820 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-22
przedmiot ogłoszenia
Remont z przebudową budynku ,,Zameczek” Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowl
anych polegających na „Remoncie z przebudową budynku Zameczek Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce”. 2. Budynek „Zameczek” Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce wymaga gruntownego remontu. W ramach zadania przeprowadzony zostanie Etap I z zakresem robót budowlanych i instalacyjnych oraz z wyposażeniem pomieszczeń, wskazanym w ust. 3. 3. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia: 1) izolacja ścian fundamentowych budynku; 2) remont generalny pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem w poziomie przyziemia i z wymianą mebli i urządzeń kuchennych; 3) remont pomieszczenia piwnicy i pomieszczenia jadalni wraz z wymianą mebli; 4) wykonanie wentylacji mechanicznej w poziomie kuchni i jadalni z wyprowadzeniem kanałów na poziom poddasza i montażem urządzeń wentylatorowni; 5) wykonanie nowych instalacji wod.-kan. i c.o. w poziomie przyziemia oraz wyprowadzenie pionów instalacyjnych na pozostałe kondygnacje budynku; 6) remont instalacji gazowej w poziomie przyziemia; 7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w poziomie przyziemia i piwnicy i wyprowadzenie linii wewnętrznych na wyższy poziom; 8) wykonanie zabezpieczeń p.poż. w poziomie parteru, 1 pietra i poddasza – obudowa stropów od spodu, wstawienie drzwi p.poż. do klatki schodowej, zamurowanie jednego okna i wstawienie rolet p.poż. na 3 oknach, zabezpieczenie elementów drewnianych poddasza do NRO. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/zakres prac niezbędnych do wykonania znajduje się w Dokumentacji projektowo-technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ), na którą składają się: 1) Projekt techniczny (część architektoniczno-budowlana) – stanowiący Załącznik Nr 5a do SWZ; 2) Projekt techniczny (projekt instalacji sanitarnych) – stanowiący Załącznik Nr 5b do SWZ; 3) Projekt techniczny (projekt instalacji elektrycznych) – stanowiący Załącznik Nr 5c do SWZ; 4) Przedmiar robót (część architektoniczno-budowlana), obejmujący Etap I i II – na potrzeby niniejszego zamówienia należy korzystać wyłącznie z opisu określonego dla Etapu I – stanowiący Załącznik Nr 5d do SWZ; 5) Przedmiar robót (instalacje sanitarne) – stanowiący Załącznik Nr 5e do SWZ; 6) Przedmiar robót (instalacje elektryczne) – stanowiący Załącznik Nr 5f do SWZ; 7) Przedmiar robót (wyposażenie – zestawienie mebli i urządzeń) – stanowiący Załącznik Nr 5g do SWZ; 8) Przedmiar robót (tablica informacyjna) – stanowiący Załącznik Nr 5h do SWZ; 9) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiąca Załącznik Nr 5i do SWZ; 10) Opis wymagań dotyczący wykonania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej – stanowiący Załącznik Nr 5j do SWZ. 5. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 6. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiary robót (Załączniki nr 5d-5h do SWZ) stanowią elementy pomocnicze do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w ww. dokumentach nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 2) Wszystkie dokumenty tworzące dokumentację projektowo-techniczną, służące do opisu przedmiotu zamówienia, są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. 3) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu, na którym będą się odbywały prace, w celu zapewnienia bezpieczeństwa zarówno mieszkańcom przebywającym na terenie Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce, jak i pracownikom oraz osobom trzecim znajdującym się na jego terenie, gdyż realizacja zadania będzie odbywać się na czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany do ulokowania miejsca czasowego przetrzymywania materiałów na terenie obiektu, tak aby nie powodować trudności komunikacyjnych. 4) Wykonawca musi uwzględnić niemożność przekazania przez Inwestora (Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce) wszystkich pomieszczeń w budynku – w celu prowadzenia prac przewidzianych w ramach zamówienia. Inwestor planuje przekazywanie Wykonawcy jednorazowo maksymalnie dwóch pomieszczeń, a po zakończeniu prac w tych pomieszczeniach – kolejnych dwóch pomieszczeń. Inwestor nie ma możliwości przeniesienia mieszkańców do innego obiektu i przekazania Wykonawcy w jednym czasie wszystkich pomieszczeń do remontu. Wyjątek stanowią pomieszczenia kuchni i jadalni oraz windy (dźwigi gastronomiczne), które to pomieszczenia zostaną udostępnione Wykonawcy i zostaną odebrane dopiero po zakończeniu w nich prac budowlanych. 5) Przed przystąpieniem do wykonywania prac objętych zamówieniem należy każdorazowo uzgodnić zakres i czas wykonywanych czynności dla każdego pomieszczenia z Inwestorem. 6) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami sztuki budowlanej, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, instrukcji producentów poszczególnych materiałów, przepisami BHP, przepisami ochrony przeciwpożarowej oraz przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, przez odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, pod stałym nadzorem technicznym, w sposób nie naruszający interesów osób trzecich. Materiały budowlane, elementy prefabrykowane, meble i urządzenia powinny odpowiadać atestom technicznym i higienicznym, certyfikatom oraz ustaleniom odnośnych norm i przepisów. 7) Dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia meble i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, nieregenerowane, pełnowartościowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej (w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi), wykonane zgodnie z normami branżowymi, posiadać gwarancję (door to door) producenta na okres minimum 24 miesięcy oraz spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Produkty muszą posiadać instrukcję obsługi i konserwacji napisaną w języku polskim. 8) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić montaż dostarczonych mebli i urządzeń, w celu umożliwienia korzystania z nich przez Inwestora. 9) Wykonawca zobowiązany jest zadbać o porządek na terenie prowadzenia robót oraz utrzymanie terenu prowadzenia robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w szczególności w czasie realizacji zadania utrzymywanie porządku bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 10) Wykonawca ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54). 11) Pracownicy wykonujący prace ze strony Wykonawcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia stosownie do wykonywanych robót. 12) Następstwa usterek i awarii, jeżeli nastąpiły one w wyniku wykonywanych prac, zostaną usunięte przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym i na jego koszt. 13) Wybrany Wykonawca – w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy – przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zawierający terminy wykonania poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia oraz ich koszt brutto. Ustala się, że łączna wartość prac wskazana w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót musi być tożsama z wartością wynikającą z oferty Wykonawcy i zawartej umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót podlega weryfikacji inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji ww. dokumentu. 14) Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia, najpóźniej w okresie od rozpoczęcia realizacji zamówienia (tj. co najmniej od dnia zawarcia umowy) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 15) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji robót – w terminie ustalonym z Inwestorem – opracować Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) i przedstawić Inwestorowi do akceptacji. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: 1) gwarancji na wykonany przedmiot umowy (wykonane roboty budowlane, w tym użyte materiały, wyposażenie podlegające trwałemu montażowi lub instalacji, a także zamontowana tablica informacyjna) przez okres minimum 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy; 2) rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres minimum 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w pkt 1). Uwaga: Okres gwarancji, o której mowa w ust. 7 pkt 1, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 z późn. zm.), zwanej dalej tablicą informacyjną – zgodnie z wymaganiami określonym w Załączniku Nr 5j do SWZ – z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego po zawarciu umowy wytycznych dotyczących miejsca montażu tablicy informacyjnej.

BZP.272.1.4.2024
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 39141000, 39150000, 45000000, 45111100, 45300000, 45310000, 45330000, 45331000, 45410000, 45421000, 45431000, 45432100, 45442100, 45450000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10393023 2024-04-30
godz. 09:30
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych w ramach budowy budynku administracyjno-biurowego w Legionowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania nr 51429 „Budowa bud...
10441575 2024-04-30
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na II piętrze budynku "B" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Konarskiego 1-3 w Bydgoszczy 4.1. Przedmiotem...
10452042 2024-05-02
godz. 10:00
Lubelskie Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej poziomu przyziemia i parteru części średniowysokiej oraz łącznika SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej. Etap...
10416551 2024-05-02
godz. 10:00
Małopolskie Budowa pracowni modułowej Rezonansu Magnetycznego (RM) dla potrzeb Szpitala, w tym opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w celu przygotowania infra...
10399409 2024-05-08
godz. 11:00
Lubelskie „Budowa przedszkola miejskiego w Międzyrzecu Podlaskim. Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w Żłobku miejskim nr 2 w Międzyrzecu P...
10473849 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie PRZEBUDOWA LABORATORIUM NANOTECHNOLOGII INSTYTUTU OPTOELEKTRONIKI WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Laboratorium Nanot...
10484987 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa hali sportowej w Otwocku Wielkim 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ...
10490198 2024-05-14
godz. 10:00
Lubuskie Posterunek Policji w Słońsku - budowa nowej siedziby 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Posterunek Policji w Słońsku – budowa nowej siedz...
10451044 2024-05-29
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa tomografu komputerowego oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pracowni Tomografu Komputerowego w związku z montażem nowego urządzenia w ramach zadana „Modernizacja, prze...
10486798 2024-05-29
godz. 12:00
Pomorskie Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej w Krokowej Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budowy centrum sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawow...