Przetarg 7913661 - REMONT ULICY SŁONECZNEJ ORAZ BUDOWA ZJAZDU NA DZ. NR 997...

   
Analizuj Zamówienie 7913661 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
REMONT ULICY SŁONECZNEJ ORAZ BUDOWA ZJAZDU NA DZ. NR 997 WRAZ Z WYKONANIEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO W PARKU ZDROJOWYM w
Ciężkowicach
Numer referencyjny: GI.271.66.2020

Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
CZĘŚĆ I – REMONT ULICY SŁONECZNEJ ORAZ BUDOWA ZJADU NA DZ. NR 997 W PARKU ZDROJOWYM w Ciężkowicach.
Zamówienie obejmuje remont drogi gminnej o szerokości podstawowej 3,0-3,5m i nawierzchni asfaltowej. Krawędź drogi z krawężnikiem należy wyremontować przy użyciu betonowych krawężników 15x25 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem. Wyniesienie krawężnika ponad nawierzchnię jezdni wynosić będzie 12 cm. Po obu stronach jezdni należy wyremontować pobocze o szerokości 0-0,75 m z kruszywa. W miejscach występowania zaniżeń terenu na drodze, konstrukcję drogi należy uzupełnić (naprawa uszkodzonej podbudowy). Planowany remont drogi gminnej i remont poboczy, nie spowoduje zmiany parametrów drogi.
Spadek poprzeczny jezdni zaprojektowano jako jednostronny 2% zgodnie z pochyleniem terenu. Spadek poprzeczny poboczy będzie jednostronny 8% (w kierunku zależnym od istniejących warunków terenowych).

Parametry projektowe remontowanej drogi:
- Szerokość jezdni: 3,0-3,5 m
- Spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2%,
- Szerokość pobocza: 0-0,75 m,
- Spadek poprzeczny pobocza: jednostronny 8%,
- Nachylenie skarp: 1:1,5,
- Odwodnienie: spadki poprzeczne i podłużne, kanalizacja deszczowa, tereny zielone
Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie dokumentacją opisaną ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANE ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB).
CZĘŚĆ II – WYKONANIA OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO W PARKU ZDROJOWYM
w Ciężkowicach.
Zamówienia obejmuje dostawę i montaż oznakowania pionowego i poziomego wraz montażem w obrębie Parku Zdrojowego w Ciężkowicach.
Zakres dostawy (zestawienie znaków, oznakowanie poziome, urządzenia bezpieczeństwa, konstrukcji wsporcze) i do wykonania prac został opisany w ZAŁĄCZNIKU NR 1A DO SIWZ – PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU.
Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego.
2. Wykonawca zapewni transport materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km.
3. Szczegółowy opis robót zawierają: Projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót stanowiące integralną część SIWZ. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy służąc do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia ale nie są podstawą do wyliczenia ceny.
4. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty
i certyfikaty, które będą wymagane do przedstawienia Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz
o parametrach nie gorszych niż te które zostały szczegółowo opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANY ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia – w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie.
Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 11 do SIWZ.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe,
a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś. 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.
8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP:
1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 666 ze zm.) w tym, osoby wykonujące bezpośrednio na budowie roboty branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, tj.:
Pracowników szczebla technicznego – odpowiedzialnych za organizowanie
i realizację robót budowlanych:
a) Majster - wykonywanie prac polegających na:
wytyczeniu elementów budowlanych,
organizacji pracy sił własnych i podwykonawców,
nadzorze nad prowadzonymi robotami branżowymi,
bieżącej kontroli kosztów i jakość prowadzonych robót,
wspomaganiu Kierownika Robót w organizacji, prowadzeniu i rozliczaniu robót,
bieżącej kontroli zużycia materiałów
kontroli sprzętu
b) Brygadzista - wykonywanie prac polegających na:
− sprawowaniu nadzoru nad podległą grupą pracowników fizycznych,
− podziale zadań w zespole oraz kontroli ich realizacji,
− wsparciu merytorycznym pracowników
Pracowników fizycznych – bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz proste prace budowlane.
Pozostali robotnicy budowlani i inne osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych tzw. pracownicy fizyczni.
Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej (np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek).
9. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 4 do SIWZ,
b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 9 pkt 1, ze wskazaniem stanowisk i czynności, oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
Nieprzedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, bądź przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie
z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust ust. 9 pkt 1 , ze wskazaniem stanowisk i czynności oraz oświadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
oraz na wezwanie Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników oraz z zachowaniem zasad zapewniających ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności.
W związku z faktem, iż umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów wskazanych powyżej.
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
w powyższym zakresie.
10. W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedopełnienia wymogów związanych z wykazaniem spełniania tego obowiązku zgodnie z wymogami SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości
1000,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia powyższego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,
11. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
i naliczeniem kar umownych.
12. Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu umowy Pracownicy wykonujący roboty zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP oraz przepisów o ochronie danych osobowych i RODO.
13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
14. Zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę będzie możliwa w następującej sytuacji:
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania przez niego prac;
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
15. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany.
W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, iż osoba ta spełnia wymagania określone w SIWZ
16. Zmiana pracownika wykonującego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmianą Wykazu Pracowników wykonujących prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu stanowią załączniki:
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE,
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB),
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ – PRZEDMIARY ROBÓT.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I – REMONT ULICY SŁONECZNEJ ORAZ BUDOWA ZJADU NA DZ. NR 997 W PARKU ZDROJOWYM w Ciężkowicach
Zamówienie obejmuje remont drogi gminnej o szerokości podstawowej 3,0-3,5m i nawierzchni asfaltowej. Krawędź drogi z krawężnikiem należy wyremontować przy użyciu betonowych krawężników 15x25 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem. Wyniesienie krawężnika ponad nawierzchnię jezdni wynosić będzie 12 cm. Po obu stronach jezdni należy wyremontować pobocze o szerokości 0-0,75 m z kruszywa. W miejscach występowania zaniżeń terenu na drodze, konstrukcję drogi należy uzupełnić (naprawa uszkodzonej podbudowy). Planowany remont drogi gminnej i remont poboczy, nie spowoduje zmiany parametrów drogi. Spadek poprzeczny jezdni zaprojektowano jako jednostronny 2% zgodnie z pochyleniem terenu. Spadek poprzeczny poboczy będzie jednostronny 8% (w kierunku zależnym od istniejących warunków terenowych). Parametry projektowe remontowanej drogi: - Szerokość jezdni: 3,0-3,5 m - Spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2%, - Szerokość pobocza: 0-0,75 m, - Spadek poprzeczny pobocza: jednostronny 8%, - Nachylenie skarp: 1:1,5, - Odwodnienie: spadki poprzeczne i podłużne, kanalizacja deszczowa, tereny zielone Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie dokumentacją opisaną ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANE ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB).

Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II – WYKONANIA OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO W PARKU ZDROJOWYM w Ciężkowicach
Zamówienia obejmuje dostawę i montaż oznakowania pionowego i poziomego wraz montażem w obrębie Parku Zdrojowego w Ciężkowicach. Zakres dostawy (zestawienie znaków, oznakowanie poziome, urządzenia bezpieczeństwa, konstrukcji wsporcze) i do wykonania prac został opisany w ZAŁĄCZNIKU NR 1A DO SIWZ – PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484750 2024-05-09
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łęka, gmina Stanisławów. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:a. przedmiarem robót,b. obowiązujący...
10486413 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie „Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego” Część 1: 1. Część 1: „Remont fragmentu ul. Bronowej„ (BO24/XI/2,12).2. Szczegółowy opis prz...
10440397 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem jest realizacja zadania „Przebudowa drogi gminnej nr 390523W Skrzeszew-Kanabród ” w skład którego wchodzi:1.1 Wytyczenie geodezyjne wraz z sporządzeniem kosztów inwen...
10285323 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej ul. Dębina w miejscowości Kończyce Wielkie. W ramach zamówienia przewiduje się:1. remont odcinka drogi gminnej - ulicy Dębina w ...
10341966 2024-05-10
godz. 11:00
Lubelskie 1. Zakres zamówienia obejmuje zadanie inwestycje pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1420L od km 0+000 do km 6+299,73 w miejscowościach Kłoczew, Jagodne, Gózd” polegające na przebu...
10486468 2024-05-13
godz. 10:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu”. W zakresie zadania wchodzi wykonanie ul. Harcerskiej,...
10441522 2024-05-14
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa drogi gminnej nr 110169C w m. Kowalewo Pomorskie, gmina Kowalewo Pomorskie w km od 0+0,000 do 0+266,07 i od 0+000 do 0+035,33 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gmi...
10485800 2024-05-15
godz. 15:00
Śląskie Wykonanie zagospodarowania (utwardzenia) terenu w Rudzie Śląskiej przy ul. Katowickiej 144-146 (ETAP I) i ul. Pokoju 7-9 zgodnie z zakresem robót określonym w przedmiarze i dokumentacji ...
10486950 2024-05-16
godz. 09:00
Mazowieckie ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3431W, UL. BIAŁOWIEJSKA M. PUŁTUSK Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 3431W, ul. Białowiejska w m. Pułtusk w ramach zadania inwesty...
10309915 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...