Przetarg - REMONT RZUTNI GRANATEM ĆWICZEBNYM W FORMULE ZAPROJEKTUJ I...

   
Analizuj Zamówienie 6383737 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-02
przedmiot ogłoszenia
REMONT RZUTNI GRANATEM ĆWICZEBNYM W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
Numer referencyjny: 174/DIR/2018

ZAKRES:

1. Wykonanie in
wentaryzacji geodezyjnej terenu przed rozpoczęciem sporządzenia dokumentacji projektowej.
2. Pozyskanie mapy do celów projektowych.
3. Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego budowli jaka jest „rzutnia granatem” w oparciu o rysunek poglądowy oraz wykonanie robót w oparciu o zatwierdzony projekt.
4. Opracowanie projektu wykonawczego odwodnienia terenu, zagłębienia poniżej poziomu gruntu (jeśli projektant przyjmie takie rozwiązanie projektowe).
5. Wykonanie chodnika z kostki brukowej wzdłuż osi strzelnicy typu B o wymiarach 67m x 1,50 m oraz placu o wymiarach 10m x 5 m.
6. Opracowanie projektu wykonawczego na wykonanie oświetlenia podstawowego i jego zasilania dla placu utwardzonego strzelnicy przy ul. Kocjana oraz wykonanie robót w oparciu o zatwierdzony projekt.
7. Opracowanie projektu wykonawczego dotyczącego wykonania zasilania budki wartownika oraz szlabanu wjazdowego wraz z wykonaniem robót w oparciu o projekt.
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień urzędowych i certyfikatów itp., wynikających z wykonywanej dokumentacji.
9. Wykonanie badań geotechnicznych tj. wiercenia geotechniczne, sondowania, pomiary poziomu wód gruntowych.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. tj.: tam, gdzie w dokumentacji, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją, uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych w ofercie materiałów spoczywa na Wykonawcy, który zobowiązany jest załączyć przed wbudowaniem opisy techniczne, atesty, certyfikaty albo inne dokumenty dotyczące proponowanych materiałów potwierdzające, że są one równoważne wobec materiałów wskazanych przez Zamawiającego tzn., że spełniają co najmniej minimalne warunki/parametry określone w SIWZ i załącznikach do niej.


Czynności jakie zobowiązany jest spełnić Wykonawca - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia podwykonawcy opisane są w zał. nr 5 do SIWZ - projekt umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500264119-N-2018 z dnia: 2018-11-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;  administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 174/DIR/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. WIZJA LOKALNA Zamawiający przewiduje zorganizowania wizji lokalnej. Termin wizji ustala się na dzień 09.11.2018 r. o godz. 11:00 Zbiórka zainteresowanych wykonawców odbędzie się przy ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2 w Warszawie (biuro przepustek WAT). Zamawiającego będzie reprezentował Pan Zbigniew Krupa, tel. 261 83 92 60. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Wykonawca tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesie – najpóźniej w chwili zawarcia umowy - zabezpieczenie należytego wykonania umowy (obejmujące okres wykonania umowy oraz okres gwarancji i rękojmi) w formie określonej w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości 10% wartości umowy brutto. 2) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie określonej w art. 148 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Jeżeli zabezpieczenie zostanie wniesione w
pieniądzu wpłaty należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego w PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. 4) Jeżeli zabezpieczenie zostanie wniesione w postaci gwarancji bankowej albo ubezpieczeniowej – jest ona bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego, stanowiąca zabezpieczenie do dnia jej zwrotu Wykonawcy przez Zamawiającego. Dowodem wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy jest oryginał gwarancji bankowej albo ubezpieczeniowej. 5) Dowód wniesienia zabezpieczenia zostanie przekazany Zamawiającemu najpóźniej w chwili zawarcia umowy. Zabezpieczenie wnoszone w formie innej niż pieniężna wymaga zaakceptowania treści przez Zamawiającego. 6) Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwrócone w następujący sposób: 7) 70% wartości zabezpieczenia – w terminie 30 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę i przyjęcia przez Zamawiającego robót jako należycie wykonane i zatwierdzone protokółem końcowego odbioru robót z załączonym Protokołem Wad z potwierdzeniem usunięcia wszystkich wad, (jeżeli takowe wystąpią), stanowić będą podstawę do rozliczenia przedmiotu umowy. 8) 30% wartości zabezpieczenia – najpóźniej w 15 dniu po upływie okresu rękojmi i gwarancji za wady. Zwrócone zabezpieczenie powiększone będzie o odsetki wynikające z umowy rachunku na którym było przechowywane i pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz przelewu na rachunek Wykonawcy. 9) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ma na celu zabezpieczenie i zaspokojenie wszelkich roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w szczególności roszczeń o usunięcie wad, zapłatę kar umownych, pokrycie kosztów robót wykonanych zastępczo przez innego Wykonawcę, gdy Wykonawca, jako strona umowy, robót tych nie wykona lub wykona je nienależycie, z zastrzeżeniem § 13 ust. 2 umowy. 10) Przed upływem terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy do terminu 30 dni od zatwierdzenia końcowego protokołu odbioru robót oraz gwarancji zabezpieczenia usunięcia wad umowy od terminu usunięcia wszystkich wad, zgłoszonych przez Zamawiającego, w okresie gwarancji i rękojmi. W przypadku nie wykonania powyższego obowiązku przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do potrącenia kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy i/lub usunięcia wad z bieżącego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy.
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża projekt budowlany, obiekty wojskowe
kody CPV 45200000, 45216200, 45310000, 71221000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt budowlany , obiekty wojskowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10460899 2024-05-06
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz opracowaniami uzupełniającymi dotyczącymi remontu budynku A I Oddziału...
10485330 2024-05-06
godz. 12:00
Małopolskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych w ramach zadania pn. „Dostosowanie pomieszczeń do funkcji magazy...
10464230 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach o część Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego - zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem...
10482589 2024-05-09
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAW STAŁYCH I STREF WEJŚCIOWYCH, EDUKACYJNYCH W RATUSZU STAROMIEJSKIM 3.2.1. Przedmiot...
10486360 2024-05-10
godz. 00:00
Wielkopolskie Dokumentacja techniczna dotycząca izolacji fundamentów Wspólnota Mieszkaniowa Właścicieli Nieruchomości ul. Różana 4,4A w Poznaniu (Zamawiający) zwraca się z prośbą o przedstawie...
10481107 2024-05-10
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/063/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zapr...
10406391 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem I , II, III etapu robót budowlanych w celu budowy nowego budynku w Zbrosławicach...
10432343 2024-05-10
godz. 14:00
Łódzkie Realizacja w formule Zaprojektuj i Wybuduj polegająca na wykonaniu remontu budynku kompleksu odnowy biologicznej wchodzącego w skład Hotelu Solina SPA w Myczkowcach k/Soliny wraz z uzyska...
10485034 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie projektu wstępnego wariantowego wymiany odcinka gazociągu DN500 Łukanowice-Skawina-Zelczyna w m. Jaśkowice opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji p...
10428664 2024-05-15
godz. 11:00
Łódzkie Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego w Łodzi przy ul. Limanowskiego 147/149 na potrzeby MPK-Łódź Spółka z o.o. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie, budow...