Przetarg 7564558 - Remont pomp zatapialnych Część I: Remont pomp typu...

   
Analizuj Zamówienie 7564558 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-01
przedmiot ogłoszenia
Remont pomp zatapialnych Część I: Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125, Część II: Remont pomp typu P-2BA, P-3CC dla SRK S.A. w Byto
miu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
Numer referencyjny: ZP-CZOK-0015/20

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomp zatapialnych”
Część I: „Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125”
Część II: „Remont pomp typu P-2BA, P-3CC”
2. Lokalizacja:
Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, Ruch II Pompownie Stacjonarne:
• Pompownia „Siemianowice” ul. Wiejska 5, 41-503 Chorzów,
• Pompownia „Jan Kanty” ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno
• Pompownia „Pstrowski” ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze
• Pompownia „Szombierki” ul. Strzelców Bytomskich 127, 41-914 Bytom
• Pompownia „Powstańców-Śląskich” ul. Strzelców Bytomskich 127, 41-914 Bytom
3. Zakres rzeczowy (w zakresie Części I i II):
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontów pomp zatapialnych zgodnie z załącznikiem nr 1.
3.1.1. Wytyczne remontu pompy Przedstawiona przez Wykonawcę oferta musi obejmować swoim zakresem wykonanie pełnego –– remontu pompy, obejmującego wymianę wszystkich części oraz wykonanie wszystkich czynności przewidzianych do przeprowadzenia remontu zgodnie z zakresem rzeczowym.
3.1.2. Koszt remontu pompy musi uwzględniać wymianę wszystkich części zamiennych oraz wykonanie wszystkich czynności w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy.
3.1.3. Dokładny zakres prac zostanie określony po ocenie stanu technicznego pompy.
3.1.4. Przedstawiony zakres prac zostanie ostatecznie zweryfikowany (odpowiednio zmniejszony) podczas komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy.
3.1.5. Każdorazowo po przeprowadzonej komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy, zostanie sporządzony protokół weryfikacji określający, które czynności są konieczne do przeprowadzenia remontu w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy.
3.1.6. Na podstawie protokołu z komisyjnej weryfikacji oraz cen ujętych w formularzu ofertowym, zostanie zweryfikowany koszt remontu.
3.1.7. Po weryfikacji w warsztacie Wykonawcy, ustaleniu zakresu remontu oraz jego kosztu, przedstawiciel Zamawiającego podpisują protokół weryfikacji, który będzie stanowił postawę do wystawienia zlecenia na remont pompy.
3.1.8. Remonty pomp odbywać się będą na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego.
3.1.9. Remont urządzeń zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób ustalony w DTR poszczególnych typów pomp, w oparciu o posiadaną przez Wykonawcę remontu dokumentację remontową oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami.
3.1.10. Zamawiający oczekuje, że użyte do remontu części i podzespoły będą fabrycznie nowe.
3.1.11. Zamawiający dopuszcza użycie do naprawy części regenerowanych – z zachowaniem warunków gwarancji jak dla części nowych – dotyczy części takich jak kosze ssawne, korpusy zewnętrzne, kadłuby, tarcze łożyskowe, rotory.
3.1.12. Każdorazowe użycie do remontu części regenerowanych będzie wymagało akceptacji przedstawiciela Zamawiającego ujętej w protokole weryfikacji.
3.1.13. Po wykonanej weryfikacji Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od zlecenia remontu. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonane czynności.
3.1.14. W przypadku odstąpienia od zlecenia remontu Wykonawca zwraca Zamawiającemu przedmiot zlecenia w stanie zdemontowanym.

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część I: Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125
3. Zakres rzeczowy (w zakresie Części I i II): Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontów pomp zatapialnych zgodnie z załącznikiem nr 1. 3.1.1. Wytyczne remontu pompy Przedstawiona przez Wykonawcę oferta musi obejmować swoim zakresem wykonanie pełnego –– remontu pompy, obejmującego wymianę wszystkich części oraz wykonanie wszystkich czynności przewidzianych do przeprowadzenia remontu zgodnie z zakresem rzeczowym. 3.1.2. Koszt remontu pompy musi uwzględniać wymianę wszystkich części zamiennych oraz wykonanie wszystkich czynności w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.3. Dokładny zakres prac zostanie określony po ocenie stanu technicznego pompy. 3.1.4. Przedstawiony zakres prac zostanie ostatecznie zweryfikowany (odpowiednio zmniejszony) podczas komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy. 3.1.5. Każdorazowo po przeprowadzonej komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy, zostanie sporządzony protokół weryfikacji określający, które czynności są konieczne do przeprowadzenia remontu w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.6. Na podstawie protokołu z komisyjnej weryfikacji oraz cen ujętych w formularzu ofertowym, zostanie zweryfikowany koszt remontu. 3.1.7. Po weryfikacji w warsztacie Wykonawcy, ustaleniu zakresu remontu oraz jego kosztu, przedstawiciel Zamawiającego podpisują protokół weryfikacji, który będzie stanowił postawę do wystawienia zlecenia na remont pompy. 3.1.8. Remonty pomp odbywać się będą na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego. 3.1.9. Remont urządzeń zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób ustalony w DTR poszczególnych typów pomp, w oparciu o posiadaną przez Wykonawcę remontu dokumentację remontową oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 3.1.10. Zamawiający oczekuje, że użyte do remontu części i podzespoły będą fabrycznie nowe. 3.1.11. Zamawiający dopuszcza użycie do naprawy części regenerowanych – z zachowaniem warunków gwarancji jak dla części nowych – dotyczy części takich jak kosze ssawne, korpusy zewnętrzne, kadłuby, tarcze łożyskowe, rotory. 3.1.12. Każdorazowe użycie do remontu części regenerowanych będzie wymagało akceptacji przedstawiciela Zamawiającego ujętej w protokole weryfikacji. 3.1.13. Po wykonanej weryfikacji Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od zlecenia remontu. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonane czynności. 3.1.14. W przypadku odstąpienia od zlecenia remontu Wykonawca zwraca Zamawiającemu przedmiot zlecenia w stanie zdemontowanym. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Część II: Remont pomp typu P-2BA, P-3CC
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontów pomp zatapialnych zgodnie z załącznikiem nr 1. 3.1.1. Wytyczne remontu pompy Przedstawiona przez Wykonawcę oferta musi obejmować swoim zakresem wykonanie pełnego –– remontu pompy, obejmującego wymianę wszystkich części oraz wykonanie wszystkich czynności przewidzianych do przeprowadzenia remontu zgodnie z zakresem rzeczowym. 3.1.2. Koszt remontu pompy musi uwzględniać wymianę wszystkich części zamiennych oraz wykonanie wszystkich czynności w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.3. Dokładny zakres prac zostanie określony po ocenie stanu technicznego pompy. 3.1.4. Przedstawiony zakres prac zostanie ostatecznie zweryfikowany (odpowiednio zmniejszony) podczas komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy. 3.1.5. Każdorazowo po przeprowadzonej komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy, zostanie sporządzony protokół weryfikacji określający, które czynności są konieczne do przeprowadzenia remontu w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.6. Na podstawie protokołu z komisyjnej weryfikacji oraz cen ujętych w formularzu ofertowym, zostanie zweryfikowany koszt remontu. 3.1.7. Po weryfikacji w warsztacie Wykonawcy, ustaleniu zakresu remontu oraz jego kosztu, przedstawiciel Zamawiającego podpisują protokół weryfikacji, który będzie stanowił postawę do wystawienia zlecenia na remont pompy. 3.1.8. Remonty pomp odbywać się będą na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego. 3.1.9. Remont urządzeń zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób ustalony w DTR poszczególnych typów pomp, w oparciu o posiadaną przez Wykonawcę remontu dokumentację remontową oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 3.1.10. Zamawiający oczekuje, że użyte do remontu części i podzespoły będą fabrycznie nowe. 3.1.11. Zamawiający dopuszcza użycie do naprawy części regenerowanych – z zachowaniem warunków gwarancji jak dla części nowych – dotyczy części takich jak kosze ssawne, korpusy zewnętrzne, kadłuby, tarcze łożyskowe, rotory. 3.1.12. Każdorazowe użycie do remontu części regenerowanych będzie wymagało akceptacji przedstawiciela Zamawiającego ujętej w protokole weryfikacji. 3.1.13. Po wykonanej weryfikacji Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od zlecenia remontu. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonane czynności. 3.1.14. W przypadku odstąpienia od zlecenia remontu Wykonawca zwraca Zamawiającemu przedmiot zlecenia w stanie zdemontowanym. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 50511000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10492201 2024-05-09
godz. 08:00
Śląskie Dostawa uszczelnień z tworzyw sztucznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny w 2024r Nr grupy 252-11 1 PIERŚCIEŃ OPOROWY PO-ZSW 250,0X4,3X4,0 PN-E...
10393041 2024-05-09
godz. 11:00
Mazowieckie Modernizacja systemu górnego zobrazowania TWR Warszawa
10487908 2024-05-10
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa, montaż i uruchomienie zbiornika o pojemności 5000l z tworzywa sztucznego, dwupłaszczyznowego
10484644 2024-05-10
godz. 11:00
Śląskie Remont wag samochodowych, kolejowych i innych (serwis) w Zakładach Wytwarzania oraz Ciepłowniach Lokalnych TAURON Ciepło sp. z o.o.
10492102 2024-05-10
godz. 14:00
Lubelskie Zakup i dostawa silownika DGP - 2szt
10416298 2024-05-14
godz. 08:55
Pomorskie Dostawa technicznych środków materiałowych (TŚM), akumulatorów, ogumienia oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu wojskowego dla 6 WOG Ustka w 2024 roku. Przedmiotem zamówienia...
10416246 2024-05-14
godz. 12:00
Świętokrzyskie Wykonanie dostaw zespołów mielących do młyna węglowego MKM-33 Zakresem dostaw jest wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego części zamiennych młynów węglowych kulowo ...
10491189 2024-05-20
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA CYSTERN DO PRZEWOZU I DYSTRYBUCJI WODY CW-10 w latach 2024 – 2026 wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z...
10486847 2024-05-24
godz. 10:30
Mazowieckie Dostawa radiosond meteorologicznych, akcesoriów do radiosondażowych pomiarów profili ozonu oraz modernizacja systemu radiosondażowego w Legionowie z podziałem na 4 części. 1. Przedmi...
10457523 2024-06-03
godz. 10:00
Małopolskie Zakup systemów kontroli bezpieczeństwa bagażu kabinowego Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa, instalacja oraz uruchomienie 10 szt. urządzeń EDSCB spełniających wymogi standardu ...