Przetarg 7296518 - Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze budynku...

   
Analizuj Zamówienie 7296518 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-23
przedmiot ogłoszenia
Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszko
wej 2
Numer referencyjny: IMP.272.2.1.2020

Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, wskazaniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w umowie.
Uwaga!
Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych na trzech piętrach. Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
a) roboty rozbiórkowe, w tym między innymi: demontaż stolarki drzwiowej i urządzeń sanitarnych, skucie płytek na ścianach i posadzce, skucie wylewki, demontaż instalacji wod-kan i elektrycznej,
b) wykonanie nowej instalacji wod-kan i elektrycznej, wykonanie ścianek działowych, wylewek, tynków, okładzin ścian i ułożenie płytek na posadce, montaż stolarki drzwiowej, montaż urządzeń sanitarnych, malowanie ścian.
2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
4. Prace budowlane będą wykonywane na nieużytkowanym II piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych. W okresie od dnia 29 czerwca 2020 r. do dnia 25 sierpnia 2020 r. w budynku użytkowany będzie tylko parter, pozostałe piętra nie będą użytkowane przez mieszkańców ZPOW (pokoje będą puste). Po tym okresie budynek będzie w pełni użytkowany przez jego mieszkańców.
5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu.
6. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wymianą instalacji c.o. oraz wymianą instalacji oświetlenia – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami (wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym), itp.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń biurowych, mebli, wyposażenia itp. w remontowanych pomieszczeniach przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, itp.
8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę w terminie od 29.06.2020 r. do 25.08.2020 r. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i p.poż oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przez zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej, posadzek, wykładzin, mebli biurowych i sprzętu komputerowego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru.
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) roboty budowlane,
b) roboty instalacyjne – instalacje sanitarne,
c) roboty instalacyjne – instalacje elektryczne.
10.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w pkt. 3.10. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań,
c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
10.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.10. czynności tj.
1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
10.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.10. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.10.
12. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym:
Teresa Polowska, tel.: 15 640 45 66, 15 843 26 76
Łukasz Lebioda, tel.: 15 643 36 61

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540021133-N-2020 z dnia: 2020-02-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 2
Numer referencyjny: IMP.272.2.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych na III piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 2
Numer referencyjny: IMP.272.2.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, wskazaniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w umowie. Uwaga! Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych na trzech piętrach. Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) roboty rozbiórkowe, w tym między innymi: demontaż stolarki drzwiowej i urządzeń sanitarnych, skucie płytek na ścianach i posadzce, skucie wylewki, demontaż instalacji wod-kan i elektrycznej, b) wykonanie nowej instalacji wod-kan i elektrycznej, wykonanie ścianek działowych, wylewek, tynków, okładzin ścian i ułożenie płytek na posadce, montaż stolarki drzwiowej, montaż urządzeń sanitarnych, malowanie ścian. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 4. Prace budowlane będą wykonywane na nieużytkowanym II piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych. W okresie od dnia 29 czerwca 2020 r. do dnia 25 sierpnia 2020 r. w budynku użytkowany będzie tylko parter, pozostałe piętra nie będą użytkowane przez mieszkańców ZPOW (pokoje będą puste). Po tym okresie budynek będzie w pełni użytkowany przez jego mieszkańców. 5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 6. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wymianą instalacji c.o. oraz wymianą instalacji oświetlenia – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami (wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym), itp. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń biurowych, mebli, wyposażenia itp. w remontowanych pomieszczeniach przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, itp. 8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę w terminie od 29.06.2020 r. do 25.08.2020 r. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i p.poż oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przez zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej, posadzek, wykładzin, mebli biurowych i sprzętu komputerowego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane, b) roboty instalacyjne – instalacje sanitarne, c) roboty instalacyjne – instalacje elektryczne. 10.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w pkt. 3.10. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.10. czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 10.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.10. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.10. 12. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym: Teresa Polowska, tel.: 15 640 45 66, 15 843 26 76 Łukasz Lebioda, tel.: 15 643 36 61
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych na III piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, wskazaniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w umowie. Uwaga! Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych na trzech piętrach. Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont pomieszczeń sanitarnych na III piętrze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) roboty rozbiórkowe, w tym między innymi: demontaż stolarki drzwiowej i urządzeń sanitarnych, skucie płytek na ścianach i posadzce, skucie wylewki, demontaż instalacji wod-kan i elektrycznej, b) wykonanie nowej instalacji wod-kan i elektrycznej, wykonanie ścianek działowych, wylewek, tynków, okładzin ścian i ułożenie płytek na posadce, montaż stolarki drzwiowej, montaż urządzeń sanitarnych, malowanie ścian. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 4. Prace budowlane będą wykonywane na nieużytkowanym III piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych. W okresie od dnia 29 czerwca 2020 r. do dnia 25 sierpnia 2020 r. w budynku użytkowany będzie tylko parter, pozostałe piętra nie będą użytkowane przez mieszkańców ZPOW (pokoje będą puste). Po tym okresie budynek będzie w pełni użytkowany przez jego mieszkańców. 5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 6. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wymianą instalacji c.o. oraz wymianą instalacji oświetlenia – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami (wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym), itp. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia urządzeń biurowych, mebli, wyposażenia itp. w remontowanych pomieszczeniach przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, itp. 8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę w terminie od 29.06.2020 r. do 25.08.2020 r. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i p.poż oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przez zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej, posadzek, wykładzin, mebli biurowych i sprzętu komputerowego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane, b) roboty instalacyjne – instalacje sanitarne, c) roboty instalacyjne – instalacje elektryczne. 10.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w pkt. 3.10. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.10. czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 10.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.10. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.10. 12. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym: Teresa Polowska, tel.: 15 640 45 66, 15 843 26 76 Łukasz Lebioda, tel.: 15 643 36 61


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027343-N-2020 z dnia: 2020-02-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-18, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-19, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 31520000, 45000000, 45100000, 45111300, 45310000, 45311000, 45311100, 45311200, 45330000, 45431100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472501 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie REMONT 96 BALKONÓW WRAZ Z WYMIANĄ BALUSTRAD W BUDYNKU NR 24 NA OS. ZWYCIĘSTWA W POZNANIU.
10479453 2024-05-09
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6” zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). ...
10458705 2024-05-09
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23.Szczegółowy opis przedmiotu zamówi...
10491073 2024-05-10
godz. 12:00
Wielkopolskie Wykonanie otworu w wewnętrznej ścianie nośnej części budynku wielofunkcyjnego użytkowanego jako strażnica OSP w Borzykowie dz. 151/4 obręb Borzykowo
10415889 2024-05-10
godz. 13:00
Małopolskie Remont balkonów budynków wielomieszkaniowych znajdujących się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej GRODZKA w Krakowie
10434029 2024-05-12
godz. 00:00
Podlaskie Poszukujemy ekipy glazurników - Radule Witam. Firma poszukuje pracowników lub ekipy glazurników. Inwestycja w m. Radule - hala sportowa. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. P...
10493186 2024-05-16
godz. 00:00
Pomorskie Zlecę wymianę wanny na kabinę - Gdynia Witam. Interesuje mnie wymiana wanny na kabinę prysznicową - bez gruntownego remontu oraz wymiana dolnopłuka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
10444892 2024-05-17
godz. 09:30
Mazowieckie Wykonanie remontu wewnętrznego Stacji Kontroli Pojazdów w Oddziale Przewozów Ostrobramska
10467289 2024-05-19
godz. 00:00
Wielkopolskie Firma poszukuje ekipy płytkarzy - Piła W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję ekipy do układania płytek. Inwestycje na terenie Piły i okolic. Budynki mieszkalne wielorodzinne...
10484594 2024-05-28
godz. 10:00
Lubelskie REMONT KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. ŚW. JANA CHCICIELA W POTOKU GÓRNYM