Przetarg - Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w...

   
Analizuj Zamówienie 3229024 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-04-18
przedmiot ogłoszenia
Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu wraz z wyposażeniem.
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszcz
eń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu z dostawą i montażem wyposażenia, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz multimediów w ramach projektu Remont i wyposażenie biblioteki głównej MBP w Przasnyszu.
Zamówienie zostanie udzielone w 3 częściach.
Część I Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej
Remont obejmuje pomieszczenia czytelni, wypożyczalni, pokoju opracowania zbiorów, sali szkoleniowej, gabinetu dyrektora, dwóch wc i składa się na nie następujący zakres robót:
1)Przygotowanie ścian i sufitów do malowania (szpachlowanie, uzupełnienie ubytków, likwidacja pęknięć, gruntowanie)
2)Dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych (sufit - kolor biały; ściany - kolory pastelowe, hipoalergiczne farby zmywalne odporne na ścieranie) - 566,2 m2
3)Remont oświetlenia w pomieszczeniu czytelni:
- ułożenie przewodów YdYp 3x1,5mm2 - 100 mb
- montaż włączników natynkowych 2 biegunowych - 5 szt.
- montaż opraw oświetleniowych zawieszanych z kloszem - 10 szt.
UWAGA
Kolorystyka ścian i podłóg wymaga akceptacji Zamawiającego.
Część II Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu
Zakres oraz rodzaj urządzeń wyposażenia przewidzianych do dostawy i montażu w pomieszczeniach biblioteki wyszczególniony został w załączniku Wykaz wyposażenia
UWAGA 1
W załączniku graficznym - Wykaz wyposażenia przedstawiono stylizację (przykładowy wygląd urządzeń) oraz parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy składające się na wyposażenie pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach elementów wyposażenia.
Wykonawca złączy do oferty wizualizację w postaci zdjęć lub rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych elementów wyposażenia zgodnie z Wykazem Wyposażenia uwzględniając powyższe uwagi Zamawiającego.

Część III Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów.
Przedmiotem dostawy jest sprzęt komputerowy i prezencyjny wraz z licencjonowanym oprogramowaniem w zakresie zgodnym z załącznikiem Wykaz sprzętu komputerowego i multimediów

Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybraną część.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku do SIWZ Wykaz wyposażenia, Wykaz sprzętu komputerowego i multimediów, przedmiarach robót oraz SST.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 245, poz. 1623 ze zm.), ustawie z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych t. j. DZ.U.2013 r. poz. 907 ze zm.) i ustawie Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw.
Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.
Podwykonawstwo :
Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Brak takiego wskazania Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania całego zamówienia osobiście przez Wykonawcę.
Jeżeli w realizacji zamówienia będą brały udział podmioty trzecie ( podwykonawcy), na których potencjał Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w przetargu, w odniesieniu do tych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia , zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy (lub dalszym podwykonawcom) może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa.
Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym,
której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą, a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą/ dalszymi podwykonawcami.
Protokół odbioru zadania (końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie usług i robót i uprawniającym podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej.
Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ Rozdz. IV
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje pomieszczenia czytelni, wypożyczalni, pokoju opracowania zbiorów, sali szkoleniowej, gabinetu dyrektora, dwóch wc i składa się na nie następujący zakres robót:
1) Przygotowanie ścian i sufitów do malowania (szpachlowanie, uzupełnienie ubytków, likwidacja pęknięć, gruntowanie)
2) Dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych (sufit - kolor biały; ściany - kolory pastelowe, hipoalergiczne farby zmywalne odporne na ścieranie) - 566,2 m2
3) Remont oświetlenia w pomieszczeniu czytelni:
- ułożenie przewodów YdYp 3x1,5mm2 - 100 mb
- montaż włączników natynkowych 2 biegunowych - 5 szt.
- montaż opraw oświetleniowych zawieszanych z kloszem - 10 szt.
UWAGA 2
Kolorystyka ścian i podłóg wymaga akceptacji Zamawiającego.
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres oraz rodzaj urządzeń wyposażenia przewidzianych do dostawy i montażu w pomieszczeniach biblioteki wyszczególniony został w załączniku Wykaz wyposażenia
UWAGA
W załączniku graficznym - Wykaz wyposażenia przedstawiono stylizację (przykładowy wygląd urządzeń) oraz parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy składające się na wyposażenie pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach elementów wyposażenia.
Wykonawca złączy do oferty wizualizację w postaci zdjęć lub rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych elementów wyposażenia zgodnie z Wykazem Wyposażenia uwzględniając powyższe uwagi Zamawiającego.
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest sprzęt komputerowy i prezencyjny wraz z licencjonowanym oprogramowaniem w zakresie zgodnym z załącznikiem Wykaz sprzętu komputerowego i multimediów
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Część I Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje pomieszczenia czytelni, wypożyczalni, pokoju opracowania zbiorów, sali szkoleniowej, gabinetu dyrektora, dwóch wc i składa się na nie następujący zakres robót:
1) Przygotowanie ścian i sufitów do malowania (szpachlowanie, uzupełnienie ubytków, likwidacja pęknięć, gruntowanie)
2) Dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych (sufit - kolor biały; ściany - kolory pastelowe, hipoalergiczne farby zmywalne odporne na ścieranie) - 566,2 m2
3) Remont oświetlenia w pomieszczeniu czytelni:
- ułożenie przewodów YdYp 3x1,5mm2 - 100 mb
- montaż włączników natynkowych 2 biegunowych - 5 szt.
- montaż opraw oświetleniowych zawieszanych z kloszem - 10 szt.
UWAGA 2
Kolorystyka ścian i podłóg wymaga akceptacji Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7,45.44.21.00-8,45.31.00.00-3
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10/06/2014
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Część II Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres oraz rodzaj urządzeń wyposażenia przewidzianych do dostawy i montażu w pomieszczeniach biblioteki wyszczególniony został w załączniku Wykaz wyposażenia
UWAGA
W załączniku graficznym - Wykaz wyposażenia przedstawiono stylizację (przykładowy wygląd urządzeń) oraz parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy składające się na wyposażenie pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach elementów wyposażenia.
Wykonawca złączy do oferty wizualizację w postaci zdjęć lub rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych elementów wyposażenia zgodnie z Wykazem Wyposażenia uwzględniając powyższe uwagi Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.51.00-4,39.15.30.00-9,39.13.00.00-2,39.11.30.00-7,39.22.00.00-0,30.10.00.00-0
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31/08/2014
4) Kryteria oceny ofert: ??
CZĘŚĆ Nr: 3
Nazwa: Część III Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest sprzęt komputerowy i prezencyjny wraz z licencjonowanym oprogramowaniem w zakresie zgodnym z załącznikiem Wykaz sprzętu komputerowego i multimediów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.51.00-4,32.34.24.00-6,32.00.00.00-3,30.20.00.00-1,32.32.20.00-6,48.00.00.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/09/2014
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża malowanie, remont, wykończenie, komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, meble i akcesoria, ceramika i dekoracje, żaluzje rolety, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30100000, 30200000, 32322000, 39113000, 39220000, 45310000, 45442100, 45453000, 48000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , meble i akcesoria , ceramika i dekoracje , żaluzje rolety , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne , materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12083715 2025-12-29
godz. 09:00
Podlaskie AZP.25.1.92.2025 Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, dostarczeniem...
12228037 2025-12-29
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Remont ściany budynku pompowni przy MP5 Mondi Świecie -
12242039 2025-12-29
godz. 10:00
Świętokrzyskie Zakup doposażenia BCU - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego...
12231846 2025-12-29
godz. 10:00
Wielkopolskie Remont balkonów 178/2025 Adres: Nowe Miasto
12229257 2025-12-29
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Księżpol w ramach projektu...
12241736 2025-12-29
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa komputerów przenośnych dla Narodowego Forum Muzyki
12239542 2025-12-29
godz. 11:00
Mazowieckie Usługa stałej obsługi systemu informatycznego w zakresie sprzętu i...
12238744 2025-12-29
godz. 15:00
Śląskie Dostawa mebli do sekretariatu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż...
12237339 2025-12-29
godz. 16:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie, dostosowanie i...
12228228 2025-12-29
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/zad1/12/2025 dotyczące wyboru Wykonawcy prac...