Przetarg 11523066 - Remont placu wewnętrznego Państwowej Straży Pożarnej...

   
Analizuj Zamówienie 11523066
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-30
przedmiot ogłoszenia
Remont placu wewnętrznego Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Obrońców Modlina 2 w KrakowiePrzedmiotem zamówienia jest remont placu wewnętrznego Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Obrońców
Modlina 2 w Krakowie.Zasadniczy zakres prac:- rozbiórki istniejącej nawierzchni zgodnie z przyjętym zakresem,- rozbiórka krawężników, obrzeży,- wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni oraz zabudowa krawężników i obrzeży zgodnie z przyjętym zakresem,- regulacja wysokościowa studzienek uzbrojenia inżynieryjnego, wymiana wpustów drogowych, czyszczenie odcinków (udrażnianie) kanalizacji deszczowej,- prace porządkowe, rekultywacja zieleni, trawnik, itp.Prace obejmują: roboty ziemne, rozwiązania wysokościowe, przekroje konstrukcyjne, odwodnienie, roboty rozbiórkowe, korekta studzienek i wypustów.Wszyscy pracownicy oraz osoby towarzyszące związane z pracami budowlanymi powinny być wyposażone w odzież ochronną. Należy przestrzegać Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47 poz. 401), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650).Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. Przez cały ten okres urządzenia lub ich elementy będą utrzymane w sposób satysfakcjonujący Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, (oznakowanie i ogrodzenie terenu robót), zgromadzić niezbędne narzędzia i sprzęt. Opracowany przez Wykonawcę projekt organizacji robót musi być dostosowany do charakteru i zakresu przewidywanych do wykonania robót (remont placu na terenie funkcjonującej Jednostki). Ma on zapewnić zaplanowany sposób realizacji robót, w oparciu o zasoby techniczne, ludzkie i organizacyjne, które zapewnią realizację robót zgodnie z OPZ i instrukcjami Zamawiającego oraz harmonogramem robót.Zamawiający informuję, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnymw związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposóbumożliwiający normalne korzystanie z obiektu.Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w:- projekcie remontu – Załącznik nr 2 do SWZZamawiający nie dokonał podziału zamówienia z uwagi na jego specyfikę. Z punktu widzenia ekonomicznego, a przede wszystkim organizacyjnego nie zasadnym byłoby dzielenie zamówienia na odrębne branże, które wzajemnie się przenikają na etapie realizacji całej inwestycji.

MT.2370.12.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00475159/01 z dnia: 2025-10-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Remont placu wewnętrznego Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Obrońców Modlina 2 w Krakowie
Przedmiotem zamówienia jest remont placu wewnętrznego Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Obrońców Modlina 2 w Krakowie.

Zasadniczy zakres prac:
- rozbiórki istniejącej nawierzchni zgodnie z przyjętym zakresem,
- rozbiórka krawężników, obrzeży,
- wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni oraz zabudowa krawężników i obrzeży zgodnie z przyjętym zakresem,
- regulacja wysokościowa studzienek uzbrojenia inżynieryjnego, wymiana wpustów drogowych, czyszczenie odcinków (udrażnianie) kanalizacji deszczowej,
- prace porządkowe, rekultywacja zieleni, trawnik, itp.

Prace obejmują: roboty ziemne, rozwiązania wysokościowe, przekroje konstrukcyjne, odwodnienie, roboty rozbiórkowe, korekta studzienek i wypustów.

Wszyscy pracownicy oraz osoby towarzyszące związane z pracami budowlanymi powinny być wyposażone w odzież ochronną. Należy przestrzegać Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47 poz. 401), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650).

Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. Przez cały ten okres urządzenia lub ich elementy będą utrzymane w sposób satysfakcjonujący Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, (oznakowanie i ogrodzenie terenu robót), zgromadzić niezbędne narzędzia i sprzęt.
Opracowany przez Wykonawcę projekt organizacji robót musi być dostosowany do charakteru i zakresu przewidywanych do wykonania robót (remont placu na terenie funkcjonującej Jednostki). Ma on zapewnić zaplanowany sposób realizacji robót, w oparciu o zasoby techniczne, ludzkie i organizacyjne, które zapewnią realizację robót zgodnie z OPZ i instrukcjami Zamawiającego oraz harmonogramem robót.
Zamawiający informuję, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym
w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób
umożliwiający normalne korzystanie z obiektu.

Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w:
- projekcie remontu – Załącznik nr 2 do SWZ

Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia z uwagi na jego specyfikę. Z punktu widzenia ekonomicznego, a przede wszystkim organizacyjnego nie zasadnym byłoby dzielenie zamówienia na odrębne branże, które wzajemnie się przenikają na etapie realizacji całej inwestycji.
Po zmianie:
Remont placu wewnętrznego Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Obrońców Modlina 2 w Krakowie
Przedmiotem zamówienia jest remont placu wewnętrznego Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Obrońców Modlina 2 w Krakowie.

Zasadniczy zakres prac:
- rozbiórki istniejącej nawierzchni zgodnie z przyjętym zakresem,
- rozbiórka krawężników, obrzeży,
- wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni oraz zabudowa krawężników i obrzeży zgodnie z przyjętym zakresem,
- regulacja wysokościowa studzienek uzbrojenia inżynieryjnego, wymiana wpustów drogowych, czyszczenie odcinków (udrażnianie) kanalizacji deszczowej,
- prace porządkowe, rekultywacja zieleni, trawnik, itp.

Prace obejmują: roboty ziemne, rozwiązania wysokościowe, przekroje konstrukcyjne, odwodnienie, roboty rozbiórkowe, korekta studzienek i wypustów.

Wszyscy pracownicy oraz osoby towarzyszące związane z pracami budowlanymi powinny być wyposażone w odzież ochronną. Należy przestrzegać Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47 poz. 401), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650).

Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. Przez cały ten okres urządzenia lub ich elementy będą utrzymane w sposób satysfakcjonujący Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, (oznakowanie i ogrodzenie terenu robót), zgromadzić niezbędne narzędzia i sprzęt.
Opracowany przez Wykonawcę projekt organizacji robót musi być dostosowany do charakteru i zakresu przewidywanych do wykonania robót (remont placu na terenie funkcjonującej Jednostki). Ma on zapewnić zaplanowany sposób realizacji robót, w oparciu o zasoby techniczne, ludzkie i organizacyjne, które zapewnią realizację robót zgodnie z OPZ i instrukcjami Zamawiającego oraz harmonogramem robót.
Zamawiający informuję, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym
w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób
umożliwiający normalne korzystanie z reszty pomieszczeń znajdujących się w budynku.

Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w:
- projekcie remontu – Załącznik nr 2 do SWZ

Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia z uwagi na jego specyfikę. Z punktu widzenia ekonomicznego, a przede wszystkim organizacyjnego nie zasadnym byłoby dzielenie zamówienia na odrębne branże, które wzajemnie się przenikają na etapie realizacji całej inwestycji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4. Zamawiający wymaga wadium Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wadium:

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł brutto
2. Wadium może być wniesione:
a. w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr
62 1020 2892 0000 5102 0589 9218,
b. w gwarancjach bankowych,
c. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium będzie wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta.
5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych zapisami ustawy PZP.
6. W przypadku wniesienia wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w taki sposób, aby umożliwiało to jego identyfikacje (dało się utożsamić ze złożoną ofertą). Zamawiający rekomenduje, aby w tytule przelewu wskazać m.in nr postępowania oraz nazwę Wykonawcy, który składa ofertę w przypadku, gdy wadium wpłacane jest z innego konta niż konto firmowe Wykonawcy. Zamawiający zaleca dołączenie potwierdzenia wykonania przelewu do oferty).
7. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Zasady zwrotu wadium określone są w art. 98 ustawy PZP.
Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-15 10:00
Po zmianie:
2025-10-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-15 10:30
Po zmianie:
2025-10-20 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-13
Po zmianie:
2025-11-18
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45216121, 45233251, 45243300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11532784 2025-10-20
godz. 09:00
Mazowieckie „Budowa drogi gminnej w miejscowości Księżopole” 4.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Księżopole, na odcinku od km 0+777,00 do km 1+005,00 drogi gminnej ne...
11556558 2025-10-20
godz. 09:00
Świętokrzyskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu kazimierskiego tj. Przebudowa drogi powiatowej nr 1247T Morawiany – Morawianki – Gaj – Ławy od km...
11516194 2025-10-20
godz. 09:00
Podkarpackie Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych i urządzeniami budowlanymi, wyposażeniem oraz dojściem i dojazdem na działce nr 588/12 w Skołyszynie 1)...
11522351 2025-10-20
godz. 09:00
Małopolskie Przebudowa drogi gminnej 200234K (ul. Piastowska) w km na odc. I -w km od 0+000,00 do km 0+699,50 na odc. II -w km od 0+700,00 do km 1+599,50 na odc. III -w km od 1+600,00 do km 2+065,00 w...
11547140 2025-10-20
godz. 10:00
Dolnośląskie Przebudowa terenu posesji Wydziału Zamiejscowego w Jeleniej Górze. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa terenu posesji Wydziału Zamiejscowego w Jeleniej Górze. 2)...
11535094 2025-10-21
godz. 08:30
Świętokrzyskie Przebudowa drogi powiatowej nr 1176T Rogienice-Lipno-Mniszek odc. Rembiechowa przez wieś od km 13+850 do km 14+820, długości 970 mb Zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych w...
11535120 2025-10-21
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowania terenu dla zadania pn.: „Utwardzenie terenu przy Przedszkolu Publicznym Radosny Zakątek w Mierzęcicach” Szczegółowy zakres został ujęty w...
11534634 2025-10-21
godz. 10:00
Świętokrzyskie „Przebudowa drogi gminnej Nr 402003T Złota –Pełczyska od km. 1+023 do km 1+748 długości 725 mb.” „Przebudowa drogi gminnej Nr 402003T Złota –Pełczyska od km. 1+023 do km 1+748 długości 725...
11538123 2025-10-23
godz. 08:00
Mazowieckie „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 w zakresie budowy, ścieżki pieszo-rowerowej, chodnika, ścieżki rowerowej na odcinku Głowaczów-Maniochy” – nr postępowania 235/25 1. Przedmiotem...
11540782 2025-10-23
godz. 08:45
Mazowieckie Bieżące utrzymanie dróg dla pieszych na terenie miasta Siedlce Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych dróg dla pieszych na terenie miasta SiedlceZamówienie obejmuje:a)...