Przetarg 11337868 - „Remont łazienek 9 szt. I piętro, 9 szt. II piętro (9...

   
Analizuj Zamówienie 11337868 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-06-23
przedmiot ogłoszenia
„Remont łazienek 9 szt. I piętro, 9 szt. II piętro (9 pionów) budynek A”

1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek 9 szt.
I piętro, 9 szt. II piętro (9 pionów) budynek A z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja dla przedmiotowego zadania na którą składają się: projekt techniczny, przedmiar robót, STWiORB, rys. 1 budynek A, rys. 2 budynek A - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ. Dokumentacja zawarta w załączniku nr 1 do SWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi integralną część niniejszej SWZ i należy się z nią obligatoryjnie zapoznać.3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: - 45211310-5: Roboty budowlane w zakresie łazienek.4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP. 5. W związku z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienie na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dla czynności polegających na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), w szczególności w odniesieniu do następującego zakresu robót budowlanych: a) Roboty rozbiórkowe b) Roboty ziemne c) Roboty w zakresie nawierzchni d) Wykonywanie robót w zakresie czyszczenia terenu 6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust 2 pkt 2 ustawy PZP. 7. Jeżeli w SWZ lub jej załącznikach, w stosunku do określonych materiałów, przedmiotów lub urządzeń, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający informuje, że należy traktować takie wskazanie jako preferencje jakościowe i dopuszcza zastosowanie materiałów, przedmiotów lub urządzeń równoważnych, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP. 9. Informacja o częściach zamówienia: 1) Zamówienie nie jest podzielone na części;2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje: 1) Zawarcia umowy ramowej; 2) Rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych; 3) Zastosowania aukcji elektronicznej; 4) Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 13. Zamawiający zaleca, aby złożone oferty było poprzedzone odbyciem wizji lokalnej i sprawdzeniem dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.14. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z zabezpieczeniem robót na czas ich prowadzenia.15. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.17. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę na całe zadanie, podając w ofercie łączną cenę ryczałtową.19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

ZP.1.2025
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45211310
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się