Przetarg 11425755 - Remont kącików sanitarnych w celach mieszkalnych w...

   
Analizuj Zamówienie 11425755
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-07
przedmiot ogłoszenia
Remont kącików sanitarnych w celach mieszkalnych w Zakładzie Karnym we Włodawie

Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane polegające na wykonaniu:„Remontu kącików sanitarnych w celach
mieszkalnych pawilonu A w Zakładzie Karnym we Włodawie” V.1. Zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ oraz opracowana dokumentacja techniczna w szczególności: 1. Rysunek poglądowy oraz schematy rozmieszczenia kącików w celach; 2. Specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót, zwanej dalej „STWiOR”; 3. kącik sanitarny (przy składaniu oferty proszę uwzględnić 85 kącików sanitarnych o zbliżonych wymiarach). V.2. Dokumenty wymienione w pkt. 5.1. stanowią sumę załączników; które należy wiązać w jedną całość jako załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki i zasady dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.Zakres robót budowlanych wykonany w ramach przedmiotu zamówienia nie wymaga projektu budowlanego oraz decyzji o pozwoleniu na budowę.Uwaga! Rysunki załączone do dokumentacji technicznej stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą służyć jako wyłączne (podstawowe) źródło informacji do opracowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Przed sporządzeniem oferty, wykonawca zobowiązany jest do szczegółowej analizy warunków realizacji jako podstawowe źródła informacji do opracowania oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez zamawiającego, obciążają wykonawcę przedmiotu zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia. V.3. Adres inwestycji: ul. Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa – pawilon mieszkalny A. V.4. W sytuacji, gdy wykonawca opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zastosowanie równoważnych materiałów budowalnych, które są wymienione w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót należy rozumieć jako materiały równoważne, które będą posiadały co najmniej takie same lub wyższe parametry techniczne jak materiały wymienione w/w dokumentach. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowalne) usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania zmawiającego. V.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Rozmiar zamówienia nie wymaga jego podziału na części i możliwe jest wykonanie zamówienia przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Realizacja zamówienia przez różnych wykonawców w jednym obiekcie mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia i zaburzyć organizację pracy przez każdego z nich. Ponadto podział zamówienia powodowałby nadmierne trudności techniczne na etapie realizacji inwestycji w przypadku zorganizowania zaplecza budowy przez kilku wykonawców oraz znacznie utrudniałby określenie zakresu odpowiedzialności za zdarzenia losowe zaistniałe na terenie budowy. V.6. Do opisu przedmiotu zamówienia zamawiający zastosował nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Przedmiot główny: 45000000-7 Roboty budowlane,Pomocnicze: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach,45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne,45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych,45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne,45410000-4 Tynkowanie,45216113-9 Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych,45442100-8 Roboty malarskie, V.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. V.8. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie: 1. zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 1 i 2 ustawy; 2. możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy; 3. udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy; 4. rozliczenia z wykonawcą w walutach obcych – rozliczenia będą dokonywane w polskich złotych; 5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniach; 6. obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 221 ustawy; 7. zawarcia umowy ramowej; 8. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. V.9. Zamawiający nie wymaga: 1. złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych określonych w art.93 ustawy; 2. złożenia podmiotowych środków dowodowych; 3. złożenia przedmiotowych środków dowodowych; 4. wniesienia wadium. V.10. Zamawiający natomiast wymaga: 1. Zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy (warunki i zasady zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ), 2. Odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej!!! UWAGA! WIZJA LOKALNA MA CHARAKTER OBLIGATORYJNY. Wniosek o wstęp w sprawie wizji lokalnej załącznik nr 9 Dokonanie wizji lokalnej służy wykonawcom do sprawdzenia wszystkich warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania wyjaśniającego dla wykonawców. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu jednostki będzie można przeprowadzić w dni robocze w terminie w godzinach 8:00-14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z zamawiającym. Udokumentowanie odbycia wizji lokalnej nastąpi poprzez sporządzenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej, który wydany będzie przez zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz podpisany przez obie strony. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej OBLIGATORYJNEJ będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy. UWAGA! Zamawiający zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy może unieważnić postepowanie o udzielenie zamówienia, jeśli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania na tej podstawie została przewidziana również w ogłoszeniu o zamówieniu. VI. Termin wykonania zamówieniaTermin obowiązywania umowy: do dnia 20.12.2025 r.

D/kw.2232.9.2025.AB
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45216113, 45300000, 45330000, 45332200, 45332300, 45332400, 45410000, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się