Przetarg - Remont i wyposażenie świetlicy w Lubczynie. 1. Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 2633745 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-03-01
przedmiot ogłoszenia
Remont i wyposażenie świetlicy w Lubczynie.
1. Przedmiotem zamówienia jest remont Świetlicy w Lubczynie wraz z dostawą i montażem
wyposażenia. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz specyfikę dostaw przedstawiono w opisie Części I i Części II zamówienia.
2. Część I zamówienia - remont Świetlicy w Lubczynie wraz z dostawą i montażem wyposażenia pomieszczenia socjalnego.
2.2 Zamówienie w zakresie robót budowlanych obejmuje:
1) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
a) wymianę okien na okna o podobnym kształcie i podziale, rozwierane i uchylno - rozwierane z PCV wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
b) wymianę drzwi wewnętrznych w kolorze bukowym.
2) Wymianę podłóg:
a) zerwanie posadzek i rozbiórkę istniejących podłóg drewnianych,
b) wykonanie nowych posadzek betonowych wraz z wykonaniem izolacji z folii PCV i cieplnej,
c) montaż paneli podłogowych i płytek ceramicznych wraz z listwami podłogowymi.
3) Przebudowę toalet:
a) demontaż ścianek drewnianych, ściany ceramicznej- działowej, okładzin ściennych instalacji wod. kan. i c.o,
b) montaż ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowych oraz prefabrykowanych,
c) montaż glazury ściennej,
d) wykonanie wentylacji wraz z wymianą istniejących kratek wentylacyjnych i udrożnienie kanałów.
4) Malowanie ścian, sufitów, osłon grzejnikowych, kraty stalowej i dźwigarów na sali głównej oraz pozostałych pomieszczeniach.
5) Wymianę instalacji c.o. wraz z podłączeniem do istniejącej kotłowni w niezależny obieg,
6) Wymianę instalacji wodno- kanalizacyjnej w łazience,
7) Instalację elektryczną:
a) wymianę instalacji elektrycznej na głównej sali oraz pozostałych pomieszczeniach,
b) montaż lampy zewnętrznej z fotokomórką
8) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki.
2.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie w/w robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót do wykonania oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.
2.4 Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej remontowanego budynku.
2.5 Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia socjalnego obejmuje dostawę wraz z montażem:
a) mebli,
b) sprzętu AGD.
2.6 Szczegółowy spis sprzętu AGD i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia pomieszczenia socjalnego- załącznik nr 4 do SIWZ,

3. Część II zamówienia - Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczenia świetlicy.
1) Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia świetlicy obejmuje :
1) dostawę wraz z montażem sprzętu elektronicznego i multimedialnego,
2) dostawę pomocy dydaktycznych.

2) Szczegółowy spis sprzętu elektronicznego, multimedialnego, pomocy dydaktycznych i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia świetlicy załącznik nr 5 do SIWZ,
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie w zakresie robót budowlanych obejmuje:
1) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
a) wymianę okien na okna o podobnym kształcie i podziale, rozwierane i uchylno - rozwierane z PCV wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
b) wymianę drzwi wewnętrznych w kolorze bukowym.
2) Wymianę podłóg:
a) zerwanie posadzek i rozbiórkę istniejących podłóg drewnianych,
b) wykonanie nowych posadzek betonowych wraz z wykonaniem izolacji z folii PCV i cieplnej,
c) montaż paneli podłogowych i płytek ceramicznych wraz z listwami podłogowymi.
3) Przebudowę toalet:
a) demontaż ścianek drewnianych, ściany ceramicznej- działowej, okładzin ściennych instalacji wod. kan. i c.o,
b) montaż ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowych oraz prefabrykowanych,
c) montaż glazury ściennej,
d) wykonanie wentylacji wraz z wymianą istniejących kratek wentylacyjnych i udrożnienie kanałów.
4) Malowanie ścian, sufitów, osłon grzejnikowych, kraty stalowej i dźwigarów na sali głównej oraz pozostałych pomieszczeniach.
5) Wymianę instalacji c.o. wraz z podłączeniem do istniejącej kotłowni w niezależny obieg,
6) Wymianę instalacji wodno- kanalizacyjnej w łazience,
7) Instalację elektryczną:
a) wymianę instalacji elektrycznej na głównej sali oraz pozostałych pomieszczeniach,
b) montaż lampy zewnętrznej z fotokomórką
8) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie w/w robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót do wykonania oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.
2.Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia socjalnego obejmuje dostawę wraz z montażem:
a) mebli,
b) sprzętu AGD.
Szczegółowy spis sprzętu AGD i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia pomieszczenia socjalnego- załącznik nr 4 do SIWZ,
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia świetlicy obejmuje :
1) dostawę wraz z montażem sprzętu elektronicznego i multimedialnego,
2) dostawę pomocy dydaktycznych.
2. Szczegółowy spis sprzętu elektronicznego, multimedialnego, pomocy dydaktycznych i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia świetlicy załącznik nr 5 do SIWZ,
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Remont Świetlicy w Lubczynie wraz z dostawą i montażem wyposażenia pomieszczenia socjalnego
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie w zakresie robót budowlanych obejmuje:
1) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
a) wymianę okien na okna o podobnym kształcie i podziale, rozwierane i uchylno - rozwierane z PCV wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
b) wymianę drzwi wewnętrznych w kolorze bukowym.
2) Wymianę podłóg:
a) zerwanie posadzek i rozbiórkę istniejących podłóg drewnianych,
b) wykonanie nowych posadzek betonowych wraz z wykonaniem izolacji z folii PCV i cieplnej,
c) montaż paneli podłogowych i płytek ceramicznych wraz z listwami podłogowymi.
3) Przebudowę toalet:
a) demontaż ścianek drewnianych, ściany ceramicznej- działowej, okładzin ściennych instalacji wod. kan. i c.o,
b) montaż ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowych oraz prefabrykowanych,
c) montaż glazury ściennej,
d) wykonanie wentylacji wraz z wymianą istniejących kratek wentylacyjnych i udrożnienie kanałów.
4) Malowanie ścian, sufitów, osłon grzejnikowych, kraty stalowej i dźwigarów na sali głównej oraz pozostałych pomieszczeniach.
5) Wymianę instalacji c.o. wraz z podłączeniem do istniejącej kotłowni w niezależny obieg,
6) Wymianę instalacji wodno- kanalizacyjnej w łazience,
7) Instalację elektryczną:
a) wymianę instalacji elektrycznej na głównej sali oraz pozostałych pomieszczeniach,
b) montaż lampy zewnętrznej z fotokomórką
8) Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie w/w robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót do wykonania oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.
2.Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia socjalnego obejmuje dostawę wraz z montażem:
a) mebli,
b) sprzętu AGD.
Szczegółowy spis sprzętu AGD i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia pomieszczenia socjalnego- załącznik nr 4 do SIWZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7,45.33.11.00-7,45.31.00.00-3,45.33.20.00-3,45.43.21.00-5,45.44.21.00-8,39.14.10.00-2,39.11.00.00-6,39.71.11.10-3,39.71.31.00-4,39.71.41.10-4
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/04/2013
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczenia świetlicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie w zakresie wyposażenia pomieszczenia świetlicy obejmuje :
1) dostawę wraz z montażem sprzętu elektronicznego i multimedialnego,
2) dostawę pomocy dydaktycznych.
2. Szczegółowy spis sprzętu elektronicznego, multimedialnego, pomocy dydaktycznych i mebli objętych przedmiotem dostawy przedstawiono w wykazie wyposażenia świetlicy załącznik nr 5 do SIWZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6,32.32.20.00-6,30.23.00.00-0,30.23.21.10-8,39.16.21.10-9
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10/05/2013
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża malowanie, remont, wykończenie, komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, instrumenty muzyczne, materiały dydaktyczne, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30213100, 30230000, 30232110, 32323000, 39110000, 39141000, 39162110, 39711110, 39713100, 39714110, 45310000, 45331100, 45332000, 45420000, 45432100, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , instrumenty muzyczne , materiały dydaktyczne , materiały biurowe i papiernicze