Przetarg 7555809 - Remont drogi powiatowej 5601S w Lyskach, od skrzyżowania z...

   
Analizuj Zamówienie 7555809 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-24
przedmiot ogłoszenia
Remont drogi powiatowej 5601S w Lyskach, od skrzyżowania z DP 5025S do skrzyżowania z ulicą Poprzeczną.
Numer referencyjny: ZP-SD
MB/12DP/20

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n:
„Remont drogi powiatowej 5601S w Lyskach, od skrzyżowania z DP 5025S do skrzyżowania z ulicą
Poprzeczną. ”
Zakres na odcinku o długości 518 m – od skrzyżowania z DP 5025S do skrzyżowania z ul. Poprzeczną,
obejmuje m.in.:
a) na odcinku w km 0+022÷0+225 a także zjazd w ul. Kamionki na długości 36,5 m, pas postojowy
w km 0+374 ÷0+410 oraz lokalnie w km 0+465 i 0+482 o powierzchni 1993 m2 :
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 10 cm i podbudowy (nasyp drogowy - żużel,
kruszywo, kamienie) grubości 46 cm;
- profilowanie i zagęszczenie koryta;
- wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z mieszanki niezwiązanej w warstwie dolnej grubości
25 cm z kruszywa 0/63 mm i warstwie górnej grubości 15 cm z kruszywa 0/31,5 mm;
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC22P, grubości 6 cm
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji podbudowy przez ułożenie geosyntetyku na całej
powierzchni jezdni;
- ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W, grubości 6 cm;
ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej przy zastosowaniu asfaltu
modyfikowanego polimerami z AC11S, grubości 4 cm;
b) na odcinku nawierzchni w km 0+000÷0+022, 0+225÷0+458 i zjazdu w ul. Dworcową na długości
0,031 km o powierzchni 1936 m2:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości i długości na średnią
głębokość 10 cm (frezowanie wyrównujące nawierzchnie);
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W, o średniej
grubości 3 cm;
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji podbudowy przez ułożenie geosyntetyku na całej
powierzchni jezdni;
- ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W, grubości 5 cm;
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej przy zastosowaniu asfaltu
modyfikowanego polimerami z AC11S, grubości 4 cm;

c) na odcinku nawierzchni w km 0+458÷0+518 o powierzchni 431 m2;
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości i długości na średnią
głębokość 9 cm (frezowanie wyrównujące nawierzchnie);
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji podbudowy przez ułożenie geosyntetyku na całej
powierzchni jezdni;
- ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W, grubości 5 cm;
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej przy zastosowaniu asfaltu
modyfikowanego polimerami z AC11S, grubości 4 cm;
d) chodniki wraz skrzyżowaniem ul. Plac Wolności o łącznej powierzchni 2537 m2 :
- rozbiórkę istniejącego chodnika (krawężników, obrzeży, ław betonowych, nawierzchni z kostki
brukowej betonowej, podbudowy z kruszywa łamanego);
- wykonanie koryta pod chodnik o szerokości deptaka 2,0÷3,1 m, głębokości 31cm;
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej grubości 20 cm z kruszywa 0/31,5 mm;
- obramowanie chodnika od strony jezdni krawężnikiem ulicznym kamiennym 15x30 cm posadowionym na ławie betonowej z betonu C12/15 o wydatku Vbet = 0,095 m3/mb, przy krawężniku najazdowym 15x22 cm i skośnym 15x22÷30 cm na ławie o wydatku Vbet = 0,082 m3/mb, a od zewnętrznej strony obrzeżem betonowym 8x30 cm posadowionym na ławie betonowej C12/15 o wydatku 0,061 m3/mb,
a na wjazdach krawężnikiem betonowym wtopionym 12x25 cm;
- wykonanie chodnika o szerokości deptaka 2,0 lokalnie 1,5÷3,1 m, z kostki brukowej betonowej szarej z dodatkiem kolorowej o wysokości 8 cm, a na przejazdach przez chodnik z kostki brukowej kolorowej;
e) wjazdy do bram (odcinek pomiędzy zewnętrzną krawędzią chodnika a granicą pasa drogowego)
o łącznej powierzchni 394 m2:
- dostosowanie wysokościowe skrzyżowań, zjazdów i wjazdów do bram do zmienionej niwelety rawędzi jezdni lub chodnika a mianowicie:
- o nawierzchni z kostki brukowej betonowej poprzez dostosowanie wysokościowe
kruszywem łamanym oraz ponowne ułożenie kostki brukowej pochodzącej z odzysku;
- o nawierzchni bitumicznej poprzez wyrównanie i ułożeniu nowej warstwy z mieszanki
mineralno-asfaltowej
- gruntowych i utwardzonych różnego rodzaju kruszywami - wykonanie koryta i utwardzenie
destruktem pochodzącym z frezowania nawierzchni;
- ponadto dla zabezpieczenia wjazdów wykonanych z prefabrykatów należy umocnić krawędź na granicy pasa drogowego krawężnikiem betonowym wtopionym, zaś krawędzie boczne wjazdów umocnić obrzeżem betonowym posadowionych na ławie betonowej.
- dla wjazdów publicznych przewiduje się zastosowanie łuków wyokrąglających o promieniach R-5,0 m
f) remont kanalizacji deszczowej, poprzez:
- rozbiórkę uszkodzonych i niedrożnych urządzeń kanalizacji deszczowej (kanału z rur betonowych, studni rewizyjnych, przykanalików betonowych i studzienek ściekowych bez osadników), i montaż nowych urządzeń (kanału z rur PVC-U fi 300 mm o łącznej długości 211,5 m, studni rewizyjnych fi 1000 mm w ilości 11 szt., i fi 1200 mm 1 szt., tym 2 szt. studni kaskadowych, przykanalika z rur PVC-U fi 200 mm , i studzienek ściekowych z osadnikiem w ilości 21 szt.)oraz regulację pionową 8 szt. studni rewizyjnych, 2 szt. studzienek ściekowych oraz 12 szt. studzienek telekomunikacyjnych.
g) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego , poprzez:
- odnowę i uzupełnienie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 280 m2, likwidację 3 szt. przestawienie 22 szt. i ustawienie 22 szt. pionowych znaków drogowych.

UWAGA!
Inwestor odstępuje od wykonania uwzględnionego w dokumentacji projektowej kanału
technologicznego.
Dokumentację projektową należy czytać i ofertę przygotować bez wykonania prac związanych
z montażem kanału technologicznego.

2. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji
skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie
uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu
zamówienia, zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają:
Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 9 do SIWZ),Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru
Robót (Załącznik nr 10 do SIWZ a także przedmiar robót (Załącznik nr 11 do SIWZ ). Dołączony
przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny. Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej
podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami
Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.
3.Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia

a) Wszystkie nazwy produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu.
UWAGA: Wszystkie wymienione w dokumentach materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.

b) Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Materiały te powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm. ) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

c) Przedmiot zamówienia może być rozliczany fakturami częściowymi na podstawie protokołów odbioru robót podpisanych przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru. Faktury częściowe nie mogą przekroczyć 80 % ceny ofertowej robót.

d) Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową wystawioną po podpisaniu protokołu końcowego robót budowlanych przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru. Zasady rozliczania i sposób fakturowania określone zostały w § 9 załącznika nr 8 do SIWZ tj. „Istotnych postanowieniach warunków umowy”.

e) Roboty powinny być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojście do obiektów zlokalizowanych w ciągu drogi.

f) Celem zapewnienia dostępności przedsięwzięcia dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, na przejściach dla pieszych należy obniżyć krawężniki, a w miejscach zejścia z chodnika zastosować kostkę integracyjną.

g) Wykonawca w zakresie prowadzonych robót będzie prowadził gospodarkę odpadami i ponosił odpowiedzialność z tego tytułu. Każdy odpad (m.in. gruz betonowy i materiał z frezowania nawierzchni) musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym przepisami.

h) Przed przystąpieniem do robót, wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Do Wykonawcy należy również wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, koszt oznakowania robót i utrzymywanie go w należytym stanie przez cały okres trwania robót.

i) Zamawiający zwraca uwagę na możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej na odcinku planowanych do wykonania robót.

j) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji na roboty budowlane, zastosowane materiały i oznakowanie pionowe. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na roboty objęte niniejszym zamówieniem wynosi 60 miesięcy tj. 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

UWAGA: Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, przedłużając okres minimalny 60 miesięcy (5 lat) o dodatkowe 24 miesiące (2 lata) co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w sekcji XIII „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert”.

k) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane oznakowanie poziome cienkowarstwowe.

UWAGA: Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia w związku z czym koszt ten powinien zostać uwzględniony w wynagrodzeniu.
Przewiduje się , że przeglądy będą odbywały się raz w roku.

6. Informacje dotyczące podwykonawstwa
a) Umowa o podwykonawstwo – należy przez to rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy i roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez zamawiającego wykonawcą, a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami.
b) Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zostały zawarte w „Istotnych postanowieniach warunków umowy” stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
c) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
d) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom zgodnie z warunkami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Warunków Umowy, stanowiącym zał. Nr 8 do niniejszej SIWZ.
e) Wykonawca jest obowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom podać nazwę firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców:
W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie obowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał (o ile są już znane) nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w roboty budowlane.

f) Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszystkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
g) Wykonawca będzie obowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143b ustawy Pzp.
h) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest wskazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
i) Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w „Istotnych postanowieniach warunków umowy” (Załącznik nr 8 do SIWZ).

7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
(a) pracownicy fizyczni wykonujący prace rozbiórkowe,
(b) pracownicy fizyczni wykonujący warstwy konstrukcyjne chodnika i nawierzchni jezdni,
(c) pracownicy fizyczni wykonujący prace brukarskie,
(d) pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z układaniem warstw bitumicznych,
(e) pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z odwodnieniem pasa drogowego,
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.

Powyższy obowiązek dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest obowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w §16 „Istotnych postanowień warunków umowy” (Załącznik nr 8 do SIWZ).

8. Pozostałe informacje
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
c) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
d) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
e) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
f) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
g) Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń w walutach obcych.
h) Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich.
i) Zamawiający nie przewiduje dokonania zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
j) Zgodnie z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45100000, 45111000, 45232130, 45233140, 45233142, 45233221, 45233222, 45233252, 45233290, 45233330
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10481072 2024-05-10
godz. 10:00
Podlaskie Rewitalizacja zieleńca (parku) wiejskiego w centrum zabytkowego układu urbanistycznego Wiżajn wraz z odrestaurowaniem pomnika marszałka Józefa Piłsudskiego. 1) Zakres zamówienia obej...
10457702 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie nawierzchni drogi powiatowej 5120 E -Domaradzyn -Karnków 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni jezdni oraz wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 1,00 m w drodz...
10484459 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przebudowa chodnika w drodze powiatowej nr 3047D w m. Bierzyn Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 3047D w Bierzynie w km od 4+355 do km 4+482 m.in...
10480598 2024-05-10
godz. 12:00
Pomorskie Przebudowa drogi powiatowej nr 3206G Etap I, na odcinku Sypanica-Prabuty w km. 8+300 - 10+340 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3206G, etap I, na odcinku...
10485852 2024-05-13
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Budowa kanalizacji deszczowej (Puccini" "Pierot") Przedmiotem inwestycji jest realizacja zamierzenia budowlanego polegającego na budowie sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem re...
10485636 2024-05-13
godz. 09:00
Pomorskie Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501 Przedmiotem niniejszego postępowan...
10461577 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży w 2024 roku. WZP.2512.56.2024
10486151 2024-05-14
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej w leśnictwie Kurowo, oddziały: 512, 531, 532. Zakres prac obejmuje:Przebudowa drogi leśnej - wykonanie pos...
10425111 2024-05-17
godz. 10:50
Podlaskie Remont, naprawa, konserwacja, wykonanie niektórych elementów infrastruktury drogowej – nawierzchnie, elementy korpusu drogi, elementy sieci odwodnienia, oznakowanie poziome na drogach kr...
10440759 2024-05-22
godz. 09:00
Lubuskie Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 6a 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych tj.: 1) Moderniza...