Przetarg 7751188 - Remont drogi gminnej nr 109416 L w miejscowości Pawlichy w...

   
Analizuj Zamówienie 7751188 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-13
przedmiot ogłoszenia
Remont drogi gminnej nr 109416 L w miejscowości Pawlichy w km od 0+246 do km 1+200
Numer referencyjny: BGK.271.1.8.2020

Przedm
iotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 109416 L w m. Pawlichy w km 0+246 do km 1+200 o dł. 954 mb.
1) Zakres remontu:
a) likwidacja przełomów;
b) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej;
c) uszczelnienie przepustu.
2) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
a) skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 ;
b) warstwa wyrównawcza z masy min.-bitum. AC 8 W KR 1-2 gskropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2;
c) ułożenie geosiatki wzmacniającej;
d) warstwa wiążąca z masy min.-bitum. AC 11 W KR 1-2 gr 4 cm;
e) skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 ;
f) warstwa ścieralna z masy min.-bitum. AC 11S KR-1-2 gr. 3 cm.
3) Konstrukcja nawierzchni na przełomach:
a) warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm;
b) podbudowa z kruszywa 0/63 warstwa dolna gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
c) podbudowa z kruszywa 0/31,5 warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 8 cm;
d) warstwa wiążąca z masy min.-bitum. AC 11W KR 1-2, gr. 4 cm.
4) Odwodnienie:
a) renowacja rowów przydrożnych;
b) uszczelnienie przepustu drogowego.
5) Ustawienie oznakowania pionowego i BRD:
a) bariery ochronne stalowe – 32 m;
b) przymocowanie tablic znaków drogowych – 18 szt.;
c) słupki drogowe z rur stalowych fi 70 mm – 13 szt.
6) Obsługa geodezyjna – inwentaryzacja powykonawcza.
7) Wykonawca jest zobowiązany wykonać i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenie robót.
8) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji projektowej oraz uzupełniających dokumentację w przedmiarze robót, jak również szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych technicznych WT-2:2016 stanowiących załącznik do SIWZ.
9) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;
d) oznakowanie terenu budowy;
e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
g) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
h) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od następnego dnia końcowego odbioru robót (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń.);
i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.

Dodatkowo Zamawiający informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.2. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych
i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
4.3. Klauzula zatrudnienia.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) wykonywaniu wykopów i nasypów, przewiertów i odwiertów;
b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;
c) wykonywaniu nawierzchni, opasek;
d) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego;
e) pracach wykończeniowych;
f) transportem;
g) asfaltowania i brukowania;
h) innych prac wykonywanych fizycznie jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma również prawo do żądania od wykonawcy innych dowodów niż wymienione w pkt. 3 lit. a w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.:
a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5) Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie zobowiązany jest przedłożyć dokumenty opisane w pkt. 4.
6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45112210, 45112600, 45231300, 45231600, 45233123, 45233290, 45233292
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10487412 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej na odcinku Brzozów – Czerwonka. Zakres prac obejmuje:1.1 Wykonanie robót przygotowawczych – roboty pomia...
10474793 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2129K od km 0+517,40 do km 0+611,65 wraz z infrastrukturą techniczną...
10484800 2024-05-10
godz. 11:00
Wielkopolskie Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania pn.: „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej od istniejącego chodnika do ul. Zakątek w Czerwonaku”.Zakres przedmiotu umowy1. R...
10486970 2024-05-10
godz. 12:00
Lubelskie Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego są obiekty, zakwalifikowane do kategorii XXV (drogi), kateg...
10485829 2024-05-13
godz. 08:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Uboczu dz.nr 282, 272/1; 279/3 Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dr gminnej wewnętrznej leżącej na działkach nr 282, 272/1, 279/3 ...
10487441 2024-05-13
godz. 08:30
Warmińsko-Mazurskie Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w Gulbiu o długości 400,00 mb.2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone w...
10486952 2024-05-14
godz. 09:00
Podkarpackie Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu , polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie województwa podkarpackiego - Odcinek ż1 ...
10473833 2024-05-17
godz. 09:00
Śląskie ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 (...) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOZIEGŁOWY (...) ROBOTY BUDOWLANE ...
10451113 2024-05-17
godz. 09:30
Małopolskie Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych rozbudowy dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś z podziałem na zadania, wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, decyzji, zezwoleń ...
10485376 2024-05-22
godz. 09:30
Dolnośląskie Przetarg nieograniczony na remont infrastruktury zewnętrznej przy budynkach mieszkalnych, odpowiednio: Zadanie 1 - ul. Stysia 55-69, Zadanie 2 - ul. Zielińskiego 58-72