Przetarg 11529090 - Remont dróg gminnych w zakresie ułożenia płyt JUMBO ...
Analizuj | Zamówienie 11529090 |
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2025-10-02 |
przedmiot ogłoszenia | Remont dróg gminnych w zakresie ułożenia płyt JUMBO Część 1: Część I – droga gminna w m. Kurowo (dz. nr 338/1 obr. 0010 Kurowo) o długości 53 mb. Zakres części 1 obejmuje ułożenie płyt be tonowych wielootworowych typu JUMBO o wym. 100x75x12,5 cm na odcinku o długości 53 mb i szerokości 3,75 m (5 rzędów płyt układanych wzdłuż kierunku jazdy) na podsypce piaskowej gr. 4 cm wraz z zasypaniem otworów. Nawierzchnia z płyt będzie ograniczona z jednej strony korytkiem ściekowym betonowym trójkątnym, a z drugiej krawężnikiem betonowym najazdowym – oba elementy należy ustawić na ławie betonowej z oporem. Konstrukcję nawierzchni będzie stanowić warstwa podbudowy betonowej Rm=2,5 o gr. 10 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15 cm. Separacja warstw konstrukcyjnych od gruntu rodzimego (koryto) nastąpi poprzez zastosowanie geowłókniny separacyjnej o wytrzymałości 30 kN/m w obydwu kierunkach. Część 2: Część II – droga gminna w m. Łętowo (dz. nr 155/15 obr. 0015 Łętowo) o długości 39 mb. Zakres części 2 obejmuje ułożenie płyt betonowych wielootworowych typu JUMBO o wym. 100x75x12,5 cm na odcinku o długości 39 mb i szerokości 3,75 m (5 rzędów płyt układanych wzdłuż kierunku jazdy) na podsypce piaskowej gr. 4 cm wraz z zasypaniem otworów. Nawierzchnia z płyt będzie ograniczona z jednej strony korytkiem ściekowym betonowym trójkątnym, a z drugiej krawężnikiem betonowym najazdowym – oba elementy należy ustawić na ławie betonowej z oporem. Konstrukcję nawierzchni będzie stanowić warstwa podbudowy betonowej Rm=2,5 o gr. 10 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15 cm. Separacja warstw konstrukcyjnych od gruntu rodzimego (koryto) nastąpi poprzez zastosowanie geowłókniny separacyjnej o wytrzymałości 30 kN/m w obydwu kierunkach. Część 3: Część III – droga gminna w m. Osieki Lęborskie (dz. nr 33/17 obr. 0016 Kierzkowo) o długości 114 mb – droga do Cmentarza. Zakres części 3 obejmuje ułożenie płyt betonowych wielootworowych typu JUMBO o wym. 100x75x12,5 cm na odcinku o długości 114 mb i szerokości 3,75 m (5 rzędów płyt układanych wzdłuż kierunku jazdy) na podsypce piaskowej gr. 4 cm wraz z zasypaniem otworów na ciągu głównym, 4 zjazdach (po 5 płyt na każdy) i skrzyżowaniem. Nawierzchnia z płyt będzie ograniczona z obu stron krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem. Konstrukcję nawierzchni będzie stanowić warstwa podbudowy betonowej Rm=2,5 o gr. 10 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15 cm. Separacja warstw konstrukcyjnych od gruntu rodzimego (koryto) nastąpi poprzez zastosowanie geowłókniny separacyjnej o wytrzymałości 30 kN/m w obydwu kierunkach. Część 4: Część IV – droga gminna w m. Słajkowo (dz. nr 54 obr. 0015 Łętowo) o długości 100 mb – droga do przepompowni i placu zabaw. Zakres części 4 obejmuje ułożenie płyt betonowych wielootworowych typu JUMBO o wym. 100x75x12,5 cm na odcinku o długości 100 mb i szerokości 3,00 m (4 rzędy płyt układanych wzdłuż kierunku jazdy) na podsypce piaskowej gr. 4 cm wraz z zasypaniem otworów na ciągu głównym i skrzyżowaniu. Nawierzchnia z płyt będzie ograniczona z obu stron krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem. Konstrukcję nawierzchni będzie stanowić warstwa podbudowy betonowej Rm=2,5 o gr. 10 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15 cm. Separacja warstw konstrukcyjnych od gruntu rodzimego (koryto) nastąpi poprzez zastosowanie geowłókniny separacyjnej o wytrzymałości 30 kN/m w obydwu kierunkach. Część 5: Część V – droga gminna w m. Sasino Zielonka - ul. Leśna (dz. nr 10 obr. 0007 Sasino) o długości 233 mb – od końca odcinka drogi leśnej. Zakres części 5 obejmuje ułożenie płyt betonowych wielootworowych typu JUMBO o wym. 100x75x12,5 cm na odcinku o długości 233 mb i szerokości 3,75 m (5 rzędy płyt układanych wzdłuż kierunku jazdy) na podsypce piaskowej gr. 4 cm wraz z zasypaniem otworów na ciągu głównym, 3 zjazdach (po 5 płyt na każdy) i 2 skrzyżowaniach. Nawierzchnia z płyt będzie ograniczona z obu stron krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem. Konstrukcję nawierzchni będzie stanowić warstwa podbudowy betonowej Rm=2,5 o gr. 10 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15 cm. Separacja warstw konstrukcyjnych od gruntu rodzimego (koryto) nastąpi poprzez zastosowanie geowłókniny separacyjnej o wytrzymałości 30 kN/m w obydwu kierunkach. RIGKiOŚ.271.ZP.TP.11.2025 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 44113800, 45233220 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Pomorskie |