Przetarg 7386209 - Remont budynku położonego przy ul. Barlickiego 7 we...

   
Analizuj Zamówienie 7386209 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-13
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku położonego przy ul. Barlickiego 7 we Wrocławiu.
Numer referencyjny: ZZK - NZ/290/3400/39/20

Zakres prac obejmuj
e m.in.: 1) wymianę stolarki okiennej, 2) renowację drzwi wejściowych do budynku, 3) roboty w piwnicy budynku, 4) remont elewacji bocznej, 5) remont elewacji tylnej, 6) remont balkonów, 7) wykonanie zasilania i instalacji elektrycznej w węźle cieplnym, 8) remont i przebudowę instalacji sanitarnych obejmujący m.in.: a) zamianę sposobu ogrzewania na ogrzewanie zasilane z miejskiej sieci wraz z demontażem obecnych źródeł ciepła, b) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynku wraz z demontażem obecnych źródeł do przygotowania ciepłej wody użytkowej, c) przebudowę instalacji zimnej wody i kanalizacji, d) wykonanie wymiany istniejącego przyłącza wodociągowego do budynku.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052714-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540061373-N-2020 z dnia: 2020-04-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540082965-N-2020 z dnia: 2020-05-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-30, godzina: 10:00, Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-28, godzina: 10:00, Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu > polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540085889-N-2020 z dnia: 2020-05-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 210
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 330
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: nie może być dłuższy niż 210 dni liczony od dnia zawarcia umowy w tym: 1) wykonanie pomieszczenia węzła cieplnego do 31.07.2020 r., 2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji nie dłużej niż 150 dni liczony od dnia zawarcia umowy. Wykonawca w Formularzu oferty wskaże ilość dni o które skróci maksymalny termin realizacji umowy. Szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia zawierają zapisy rozdziału XII SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: nie może być dłuższy niż 330 dni liczony od dnia zawarcia umowy, w tym:
1)wykonanie pomieszczenia węzła cieplnego do 30 listopada 2020 r.,
2)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, pionów ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji nie dłużej niż 240 dni, liczony od dnia zawarcia umowy. Wykonawca w Formularzu oferty wskaże ilość dni o które skróci maksymalny termin realizacji umowy. Szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia zawierają zapisy rozdziału XII SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, udokumentowane zapisami w dzienniku budowy, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności będą wynikały z konieczności zmian w dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 2) jeżeli, dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, wystąpi konieczność uzyskania dodatkowych (niezbędnych) decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., o ile za opóźnienia odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, 3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) gdy wystąpią szczególnie niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Za szczególnie niekorzystne warunki uznaje się ciągłe opady deszczu trwające co najmniej 5 dni roboczych, 6) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót (nieobjętych niniejszą umową) niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lub konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 7) gdy wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami/robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 8) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, przy czym za „siłę wyższą” uważa się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, a wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie przed zawarciem umowy, nie mogli uniknąć, zapobiec lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, 9) braku dostępu do lokalu/terenu niezależny od Wykonawcy, a uniemożliwiający wykonywanie prac objętych umową przez okres dłuższy niż 14 dni, 10) protesty mieszkańców, które spowodują wstrzymanie prac przez okres dłuższy niż 14 dni. 2. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Termin realizacji umowy, w tym przypadku może zostać wydłużony maksymalnie o okres niezbędny do realizacji zwiększonego zakresu umowy. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje także możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót (proporcjonalnie do wartości, ale max. do 20% terminu realizacji robót budowlanych) i zwiększenia wartości umowy o kwotę nie większą niż 20 % (niezależnie od zmiany, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp), w przypadku konieczności wykonania projektu zamiennego lub/i konieczności wykonania robót zamiennych bądź innych, nieobjętych przedmiotem umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowywania postępowania. 4. Każdy przypadek wystąpienia okoliczności mających wpływ na terminowość wykonania robót powinien zostać zgłoszony pisemnie Zamawiającemu, nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu wystąpienia tego rodzaju okoliczności. Brak zgłoszenia i potwierdzenia wyłącza uprawnienie Wykonawcy do wnioskowania do Zamawiającego o zmianę terminu realizacji robót. 5. Zamawiający przewiduje zmiany sposobu fakturowania w przypadku zmiany terminu dostawy ciepła do centralnego ogrzewania z miejskiej sieci ciepłowniczej, spowodowanej przez dostawcę ciepła. W takim przypadku Zamawiający dokona odbioru wykonanych prac zgodnie z zasadami określonymi w § 5 niniejszej umowy i wypłaci Wykonawcy 99 % należnego wynagrodzenia, a 1 % wynagrodzenia Wykonawca otrzyma po wykonaniu 72 godzinnej próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania na ciepło (po uruchomieniu przez FORTUM dostawy ciepła z sieci miejskiej). 6. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany sposobu fakturowania w następujących przypadkach: 1) leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, związanych ze zmianami finansowymi w budżecie Zamawiającego, 2) wystąpienia zmian terminu realizacji robót budowlanych, opisanych w ust. 1-4.7. Zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, dopuszcza się zmianę wartości umowy o maksymalnie 15% wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy, w sytuacji: 1) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zaniechania robót), gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, wykonania przedmiotu umowy, przy czym za zmniejszenie zakresu rzeczowego rozumie się rezygnację z całego działu kosztorysu ofertowego, całych pozycji kosztorysowych lub części zamówienia wyszczególnionych w Formularzu oferty Wykonawcy; obliczenie wartości niewykonanego zakresu robót nastąpi zgodnie z zapisami § 6 ust. 4-5 umowy, 2) wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych w kosztorysach ofertowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, obliczenie wartości niewykonanego zakresu robót nastąpi zgodnie z zapisami § 6 ust. 4-5 umowy, 3) zwiększenia ilości jednostek przedmiarowych w stosunku do robót przewidzianych w kosztorysach ofertowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 8. Dopuszcza się zmianę Harmonogramu, w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy/sposobu fakturowania. 9. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty zmiany dotyczące: 1) zmiana zakresu robót danego elementu rozliczanego kosztorysem zamiennym (tj. zmniejszenie/zwiększenie ilości jednostek przedmiarowych w poszczególnych pozycjach kosztorysowych, nie będące rezygnacją z całej pozycji przedmiarowej i / lub nie powodujące wzrostu wartości wynagrodzenia Wykonawcy), 2) osób wskazanych w § 15 ust. 1 umowy, 3) wprowadzenia/zmiany podwykonawcy do realizacji przedmiotu umowy, 4) danych: a) związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) teleadresowych lub rejestrowych Stron umowy.

W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, udokumentowane zapisami w dzienniku budowy, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności będą wynikały z konieczności zmian w dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,2) gdy nastąpi zawieszenie/wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przed podpisaniem umowy, 3) jeżeli nastąpi przekazanie przez Zamawiającego terenu budowy w terminie późniejszym, niż określony w § 3 ust. 2 pkt 2), z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4) jeżeli, dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, wystąpi konieczność uzyskania dodatkowych (niezbędnych) decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., o ile za opóźnienia odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca,5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,7) gdy wystąpią szczególnie niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Za szczególnie niekorzystne warunki uznaje się ciągłe opady deszczu trwające co najmniej 5 dni roboczych, 8) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót (nieobjętych niniejszą umową) niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej lub konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 9) gdy wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami/robotami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 10) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, przy czym za „siłę wyższą” uważa się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, a wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie przed zawarciem umowy, nie mogli uniknąć, zapobiec lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu. Strony za okoliczność siły wyższej uznają w szczególności: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienia ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, epidemie, 11) braku dostępu do lokali z powodu działań lub braku działań najemców, 12) brak dostępu do całego lub części terenu, w tym do terenu budowy przyłącza wodociągowego, niezależny od Wykonawcy (np. pozostawione samochody, remonty budynków/elewacji/dachów), a uniemożliwiający wykonywanie prac objętych umową przez okres dłuższy niż 14 dni,
13) konieczność wstrzymania prac ze względu na prowadzenie ratowniczych prac archeologicznych, 14) protesty mieszkańców, które spowodują wstrzymanie prac przez okres dłuższy niż 14 dni, 15) gdy wystąpi zmiana terminu dostawy ciepła do budynku z miejskiej sieci ciepłowniczej, spowodowana przez dostawcę ciepła.
2. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Termin realizacji umowy, w tym przypadku może zostać wydłużony maksymalnie o okres niezbędny do realizacji zwiększonego zakresu umowy. 3. Każdy przypadek wystąpienia okoliczności mających wpływ na terminowość wykonania robót powinien zostać zgłoszony pisemnie Zamawiającemu, nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu wystąpienia tego rodzaju okoliczności. Brak zgłoszenia i potwierdzenia wyłącza uprawnienie Wykonawcy do wnioskowania do Zamawiającego o zmianę terminu realizacji robót. 4. Zamawiający przewiduje zmiany sposobu rozliczenia lub warunków dokonywania płatności w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu dostawy ciepła do budynku z miejskiej sieci ciepłowniczej, spowodowanej przez dostawcę ciepła, 2) zmian finansowych w budżecie Zamawiającego, 3) wystąpienia zmian terminu realizacji robót budowlanych, opisanych w ust. 1-3
5. Zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, dopuszcza się zmianę wartości umowy o maksymalnie 15% wartości określonej w § 7 ust. 1 umowy, w sytuacji:
1) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zaniechania robót), gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, wykonania przedmiotu umowy, przy czym za zmniejszenie zakresu rzeczowego rozumie się rezygnację z całego działu kosztorysu ofertowego, całych pozycji kosztorysowych lub części zamówienia wyszczególnionych w Formularzu oferty Wykonawcy; obliczenie wartości niewykonanego zakresu robót nastąpi zgodnie z zapisami § 7 ust. 4-5 umowy, 2) wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych w kosztorysach ofertowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, obliczenie wartości niewykonanego zakresu robót nastąpi zgodnie z zapisami § 7 ust. 4-5 umowy, 3) zwiększenia ilości jednostek przedmiarowych w stosunku do robót przewidzianych
w kosztorysach ofertowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 6. Dopuszcza się zmianę Harmonogramu, w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy/sposobu fakturowania. 7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty zmiany dotyczące: 1) zmiany zakresu robót danego elementu rozliczanego kosztorysem zamiennym (tj. zmniejszenie/zwiększenie ilości jednostek przedmiarowych w poszczególnych pozycjach kosztorysowych, nie będące rezygnacją z całej pozycji przedmiarowej i/lub niepowodujące wzrostu wartości wynagrodzenia Wykonawcy),
2) osoby wskazanej w § 16 ust. 1 umowy, 3) wprowadzenia/zmiany podwykonawcy do realizacji przedmiotu umowy, 4) danych: a) związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) teleadresowych lub rejestrowych Stron umowy.
branża Budowlana - obiekty
podbranża budownictwo mieszkaniowe
kody CPV 45210000, 45331000, 45421000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: budownictwo mieszkaniowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10403782 2024-04-12
godz. 23:59
Małopolskie Budowy domków, cieśla, murarz Zlecę Brygadom 4-5 osobowym budowy domków jednorodzinnych w Krakowie i okolicach. Zapewniamy ciągłość. Szalunki. zaplecze sanitarne na budowie Rozl...
10404845 2024-04-14
godz. 23:59
Podkarpackie Opis Zlecę budowę domów w zabudowie szeregowej inwestycja deweloperska która znajduje się w Mielcu. Interesuje mnie stan od roboty ziemne do stanu surowego otwartego bez dachu termin re...
10430488 2024-04-18
godz. 23:59
Pomorskie Opis Poszukuję firmy do budowy domu jednorodzinnego z poddaszem użytkowym. Powierzchnia użytkowa domu to 211 m2. Dom murowany z bloczków Silka na płycie fundamentowej. Chciałbym rozpoc...
10483860 2024-05-01
godz. 23:59
Małopolskie Opis Zlecę budowę bliźniaków w Myślenicach . Robota na już. 200m2 W późniejszym terminie kolejne roboty. PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY
10451253 2024-05-06
godz. 09:00
Świętokrzyskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa wraz ze zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, jednorodzinnego na budynek obsługi turystycznej. 2. Szczegółowy opis przedm...
10472848 2024-05-06
godz. 12:00
Lubuskie Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) – na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów –...
10450804 2024-05-08
godz. 08:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Janiego 57D w Rybniku.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:1. Roboty ogólnobudowlane (iz...
10474204 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie Remont z termomodernizacją dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (komunalnych) w Dzierzgoniu Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, ...
10416279 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację projektową, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, projektowane ...
10457041 2024-05-20
godz. 12:00
Małopolskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie na jej podstawie I etapu robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego pn.:,, Modernizacja, r...