Przetarg - Remont budynku nr 3 przy ul. Langiewicza 4, 35-021Rzeszów...

   
Analizuj Zamówienie 4171664 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2016-02-22
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku nr 3 przy ul. Langiewicza 4, 35-021Rzeszów
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie
remontu budynku nr 3 przy ul. Langiewicza 4, 35-021 Rzeszów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót:
1) Roboty ogólnobudowlane:
- rozebranie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi,
- rozebranie czap kominowych,
- wykucie z muru krat okiennych,
- wykucie ościeżnic okiennych i drzwiowych,
- demontaż stolarki okiennej (okna piwniczne, dachowe oraz jednego drewnianego okna na ostatniej kondygnacji),
- demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, obróbek blacharskich, wykopy, wywiezienie i utylizacja gruz z terenu Inwestora,
- wybicie wcześniej zamurowanego otworu okiennego na klatce schodowej,
- rozebranie części ścian działowych - istniejące sanitariaty oraz pomieszczenia na strychu,
- odbicie tynków wewnętrznych pod tynk renowacyjny i tynk w pomieszczeniach piwnicy,
- zeskrobanie farby, tynków mozaikowych na korytarzach oraz glazury ze ścian,
- rozebranie warstw podłogowych i posadzek,
- rozebranie stropu łukowego nad klatka schodową,
- rozebranie spodniej warstw stropów drewnianych oraz wierzchniej warstwy z desek wraz z wybraniem warstwy dociskowej z piasku,
- rozebranie okładzin schodów wraz z warstwą betonową,
- wykucie parapetów wewnętrznych z płyt lastrykowych,
- demontaż parapetów zewnętrznych,
- rozebranie istniejących zadaszeń nad wejściami do budynku,
- wykucie bruzd pod projektowane nadproża,
- wykucie lub poszerzenie otworów drzwiowych,
- odbicie tynków zewnętrznych z całości elewacji,
- rozbiórka posadzki betonowej w części pomieszczeń kondygnacji nadziemnych, całości w pomieszczeń piwnicy oraz na strychu,
- oczyszczenie więźby dachowej,
- udrożnienie przewodów kominowych,
- oczyszczenie cokołu z piaskowca,
- oczyszczenie konstrukcyjnych elementów stalowych,
- osuszenie ścian piwnic,
- wykonać przeponę pozioma ścian fundamentowych za pomocą iniekcji ciśnieniowej,
- wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych ze steinoduru gr. 6cm, malowanie elewacji farbą silikatową, podokienniki zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej w kolorze obróbek blacharskich i dachu,
- wykonanie remontu elewacji budynku,
- wykonanie zadaszenia konstrukcji z kształtowników aluminiowych pokrytej poliwęglanem nad wejściem głównym do budynku i wejściem do piwnic,
- remont kominów,
- montaż stolarki zewnętrzna (montaż stolarki drzwiowej aluminiowej i stalowej oraz stolarki okiennej PCV oraz podokienników wewnętrznych),
- montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- montaż krat okiennych,
- wykonanie pokrycia dachu z blachy panelowej, obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0,6 mm, rynny i rusy spustowe stalowe,
- wykonanie izolacji termicznej stropu płytami steinodur PSN gr.16cm, wełną mineralną,
- wykonanie nadproży z elementów prefabrykowanych,
- montaż stolarki wewnętrzna (montaż drzwi z ościeżnicami stalowymi, skrzydła płycinowe),
- roboty murowe (nowoprojektowane ścianki działowe z pustaków ceramicznych),
- szpachlowanie, gruntowanie i malowanie sufitów oraz ścian farbami emulsyjnymi powierzchni (korytarze i pomieszczenia w kolorze ustalonym z użytkownikiem),
- podłogi i posadzki (zgodnie z dok. rysunkową),
- remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych,
- rozebranie opaski betonowej i części chodnika,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej 6cm, układanej na podsypce cementowo - piaskowej oraz podbudowie zgodnej z dokumentacja rysunkową, krawężniki betonowe ułożone na ławach betonowych.
UWAGA:
1. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i dokumentacja projektowa są dokumentacjami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej i rysunkowej, a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu.
2. Podjazd dla niepełnosprawnych w tym etapie robót budowlanych nie będzie wykonywany.
2) Roboty sanitarne
a) Instalacja wodociągowa:
- roboty demontażowe całej istniejącej instalacji wodociągowej i hydrantowej,
- montaż instalacji wodociągowej w całym budynku (rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych),
- montaż instalacji hydrantowej wraz z szafkami hydrantowymi,
- montaż izolacji na instalacji wodociągowej i hydrantowej,
- montaż nowej armatury wodociągowej,
- wykonanie prób szczelności i płukania instalacji wodociągowej,
- przejścia instalacji przez ściany wykonać w tulejach ochronnych,
- wykonać obudowy instalacji wodociągowej płytami g-k,
- wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej,
- roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi,
- przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji.
b) Instalacja kanalizacji sanitarnej:
- roboty demontażowe całej istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej wewnątrz budynku,
- montaż kanalizacji sanitarnej na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść i podłączeniem przyborów,
- montaż nowych wpustów podłogowych (wszystkie wpusty muszą posiadać zasyfonowanie),
- montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych (wyprowadzić ponad dach budynku),
- montaż czyszczaków na każdym pionie kanalizacyjnym,
- montaż nowych przyborów sanitarnych,
- wykonać obudowy kanalizacji sanitarnej płytami g-k z drzwiczkami na czyszczaki,
- wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej,
- roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi,
- przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji.
c) Instalacja centralnego ogrzewania:
- roboty demontażowe całej istniejącej instalacji centralnego ogrzewania (demontaż istniejącej izolacji z wełny mineralnej z płaszczem klejowo-gipsowym na zewnątrz, demontaż grzejników żeliwnych członowych, demontaż armatury, demontaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych),
- montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych,
- montaż rur przyłącznych do grzejników,
- montaż grzejników stalowych płytowych oraz stalowych płytowych w wykonaniu higienicznym,
- montaż armatury (zawory termostatyczne proste grzejnikowe z nastawą wstępną montowane na zasilaniu, zawory odcinające proste montowane na powrocie, zawory przelotowe, zawory spustowe, głowice termostatyczne, automatyczne zawory odpowietrzające),
- wykonanie prób ciśnieniowych szczelności instalacji wewnętrznej c.o., płukanie instalacji c.o., sprawdzenie działania instalacji c.o. podczas próby na gorąco bez regulacji,
- wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do drugiego stopnia czystości, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową,
- wykonanie izolacji rurociągów otulinami z pianki poliuretanowej z osłoną z folii PVC,
- wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej,
- roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi,
- uruchomienie instalacji.
d) Instalacja klimatyzacji:
- roboty instalacyjne rur i armatury,
- montaż jednostek klimatyzacyjnych,
- wykonanie izolacji cieplnej przewodów,
- roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi,
- przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji.
e) Instalacja wentylacji:
- montaż wentylatorów,
- montaż kanałów wentylacyjnych,
- montaż elementów wentylacyjnych (kratki, nawiewniki, zawory wentylacyjne, czerpnie, wyrzutnie, przepustnice),
- wykonanie izolacji cieplnej kanałów wentylacyjnych,
- roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi,
- przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji.
3) Roboty elektryczne:
Roboty remontowe nie obejmują wykonania instalacji: systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz instalacji systemu kontroli dostępu.
a) wykonanie zasilania budynku nr 3, obejmujące:
- wykonanie wykopu i odkrycie kabli zasilających 2 x YAKY 0,6/1kV 4 x 120mm2,
- ułożenie na głębokości minimum 1 m uziomu ochronnego PE wykonanego z płaskownika FeZn 200mm2 na trasie szyna PE rozdzielni RGNN - szyna PEN szafa kablowa SK. Rezystancja uziomu PE stabilizowana sześcioma równomiernie rozmieszczonymi uziomami pionowymi o długości 4 m każdy - rys. nr E-01,
- demontaż istniejących wnękowych złącz kablowych,
- prefabrykacja i montaż zintegrowanej szafy kablowej SK, wyposażonej zgodnie z projektem rys. nr E-01 i opisem technicznym,
- montaż wyłącznika głównego budynku WG zgodnie z projektem i opisem technicznym,
b) prefabrykacja i montaż wg. projektu rozdzielnic elektrycznych budynku nr 3:
- rozdzielnia główna RG,
- rozdzielnia piwnicy R-1,
- rozdzielnica parteru R0,
- rozdzielnica I piętra R1,
- rozdzielnica II piętra i strychu R2,
- rozdzielnica systemów dodatkowych RSD,
- rozdzielnica RPOŻ.
c) Pozostałe roboty z zakresu instalacji elektrycznej:
- wykonanie demontażu istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
- wykonanie wg. projektu wewnętrznych linii zasilających rozdzielnice elektryczne budynku nr 3.
- montaż korytek kablowych służących do rozprowadzenia instalacji elektrycznej na strychu,
- wykonanie instalacji gniazd, wypustów 1-fazowych i 3-fazowych wg. projektu,
- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i zewnętrznego budynku,
- wykonanie instalacji zasilania wentylatorów,
- wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i wraz z oprawami kierunkowymi, w pomieszczeniach zabiegowych na parterze zamontować naścienne dwufunkcyjne przepływowe oprawy bakteriobójcze UV-C np. typ NBVE 110/35,
- wykonanie instalacji pożarowej przewodami w izolacji ognioodpornej,
- wykonanie instalacji SAP,
- wykonanie instalacji systemu oddymiania,
- wykonanie instalacji przyzewowej WC,
- wykonanie instalacji przywoławczej,
- wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w szafie kablowej SK i rozdzielnicach wg. projektu,
- wykonanie demontażu istniejącej instalacji odgromowej części napowietrznej i podziemnej (uziomy pionowe),
- wykonanie po obrysie min. 1m od budynku, wykopu pod uziom poziomy otokowy budynku stabilizowany uziomami pionowymi, wraz z przewodami uziemiającymi, głębokość wykopu minimum 1m,
- wykonanie na dachu uziomu poziomego i zwodów pionowych wg. projektu,
- połączenie przewodów odprowadzających z przewodami uziemiającymi za pomocą złącz kontrolno-pomiarowych w obudowach ochronnych z PCV,
- wykonanie instalacji wyrównawczej wewnętrznej wg. projektu,
- badania odbiorcze i pomiary kontrolne całości wykonanej instalacji
UWAGA:
1) Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna - rysunki i opis).
2) Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy.
3) Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na w/w budynek posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25).
4) W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac.
5) Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót dla poszczególnych branż (Załącznik nr 9A, 9B, 9C), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych wraz z rysunkami dla poszczególnych branż (Załącznik nr 11A, 11B, 11C).
4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10%
Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona.
6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału.
7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne.
8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń.
9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty wojskowe
kody CPV 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty wojskowe