Przetarg 7282820 - Remont budynku magazynowego nr 25 Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7282820 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-16
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku magazynowego nr 25
Numer referencyjny: 01/PN/2020

A. Roboty budowlane:
a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe
Pa
rter:
demontaż stolarki drzwiowej i okiennej
demontaż ścianek działowych
skucie posadzek i okładzin ściennych
rozbiórka pokrycia i więźby wiat
rozbiórka słupów i fundamentów wiat
rozbiórka schodów zewnętrznych
Strych:
demontaż pokrycia i łacenia dachu
usunięcie polepy ze stropu
wyburzenie komina dymowego
b) Roboty budowlane
Parter:
wykonanie zamurowań otworów
wykonanie nowych otworów
wykonanie osuszenia i zabezpieczenia fundamentów
wykonanie fundamentów pod słupy konstrukcji
wymiana słupów i rygli konstrukcji stropu
wykonanie nowych posadzek i warstw podbudowy
montaż stolarki drzwiowej i okiennej
czyszczenie, zabezpieczenie pęknięć, przemurowanie i uzupełnienie ubytków ścian murowanych
przetarcie ścian w miejscach po bruzdach instalacyjnych , wykonanie nowych tynków i malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach.
czyszczenie, usunięcie ugięć, uzupełnienie ubytków , impregnacja ścian drewnianych
wykonanie nowych schodów zewnętrznych i balustrad schodów
montaż daszku nad wejściem do części zaplecza magazynu.
Strych:
wymiana zdegradowanych elementów więźby i stropu
zaimpregnowanie istniejących elementów drewnianych więźby preparatami ognio- i bio- ochronnymi
wykonanie okładzin i obudów przewodów wentylacyjnych z płyty GKF
ocieplenie stropu wełną mineralną
montaż konstrukcji lukarn
montaż stolarki okiennej w lukarnach i wyłazów
Wykończenia materiałowe i obróbki:
skucie odparzonych i zawilgoconych tynków
oczyszczenie detali architektonicznych
demontaż rur spustowych, rynien , obróbek blacharskich
montaż pokrycia blaszanego , obróbek blacharskich rynien i rur spustowych
montaż daszku nad wejściem
uzupełnienie tynków i malowanie oraz impregnacja elementów drewnianych.
c) Roboty drogowe
remont nawierzchni drogowej dojazdów i dojść pieszych oraz opaski;
roboty ziemne drogowe polegające na wykonaniu drobnych wykopów pod warstwy konstrukcyjne remontowanych nawierzchni oraz niskich nasypów.

B. Instalacje elektryczne:
wymianę instalacji odgromowej;
wymianę złącza kablowego;
wymianę tablic elektrycznych;
wymianę wewnętrznych WLZ;
wymianę oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego;
wymianę instalacji gniazd wtykowych 230 i 400V;
instalacje gniazd wtykowych dedykowanych 230 V (zasilanie komputerów, zasilanie ogrzewania elektrycznego);
instalację przeciwporażeniową;
instalację przeciwprzepięciową;
instalację połączeń wyrównawczych.

C. Instalacje sanitarne:
instalacja ogrzewania – wymiana istniejących grzejników elektrycznych i dostosowanie do nowego układu pomieszczeń;
instalacja wentylacji mechanicznej w warsztacie – do demontażu;
montaż wentylatora wywiewnego z sanitariatu;
instalacja wodociągowa – instalacja wody zimnej z elektrycznym podgrzewaczem C.W.U.
instalacja kanalizacji sanitarnej – instalacja kanalizacyjna odprowadzająca ścieki z pomieszczeń sanitarnych.

UWAGA:
Obiekt objęty ochroną konserwatora zabytków.
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
Praca będzie się odbywała w „czynnym” obiekcie podczas ciągłego ruchu pracowników jednostki wojskowej wykonujących codzienne obowiązki służbowe.
Poszczególne grupy robót należy podzielić szczegółowo na konkretne rodzaje prac.
W 2020 roku Wykonawca wykona roboty budowlane na kwotę nieprzekraczającą wartości 1 525 000,00 zł brutto w zakresie ………..%, zaś w 2021 roku 100% ogółu prac ujętych w niniejszym zadaniu.
Warunki realizacji robót:
1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 do 15:00, w piątki w godzinach 7:00 do 13:00 praca w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku.
2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie wykazu sprzętu i listy pracowników uczestniczących w zadaniu celem wykonania przepustek przez służby ochrony zgodnie z załączonymi wzorami. Listy pracowników – Załącznik nr 14 do SIWZ i wykaz sprzętu – Załącznik nr 15 do SIWZ należy dostarczyć w formie papierowej do Kancelarii 25 WOG w Białymstoku i elektronicznej na adres 25wog.kancelaria@ron.mil.pl.
3. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu.
4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
5. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
6. Przy wykonywaniu w/w robót Wykonawca (kierownik robót) powinien posiadać kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2018 poz. 2067 z późn. zm.)
7. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401).
8. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania.
9. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu.
10. Wykonawca w harmonogramie wykonania robót (Załącznik nr 12 do SIWZ oraz Załącznik nr 2 do Projektu umowy) musi uwzględnić całość robót do wykonania.
11. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.
12. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazania w 2019 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki.
13. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt.
14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: dekarskie, przy czym:
13.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.
13.2 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
13.3 W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami.
13.4 Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców.
13.5 Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 13.3 i 13.4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.
13.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 13.3 i 13.4 powyżej oraz w SIWZ.
Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 22.01.2020 r. o godz. 10:00 w Białymstoku.
W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Łukasz ZIEZIULA - tel. 261 398 112.
Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp.
Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540017822-N-2020 z dnia: 2020-01-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, (wymagana aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzający uprawnienia), a także dodatkowo posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2018 poz. 2067 z poźn. zm.). Jeżeli potwierdzenie przynależności traci ważność w okresie obowiązywania umowy, wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualnie przynależną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) – pod rygorem wstrzymania prac, do czasu uzupełnienia powyższych braków. Koszty wynikające ze wstrzymania robót obciążą Wykonawcę. 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: a) wykonywaniu robót ciesielskich i dekarskich, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, b) wykonaniu remontu budynku zabytkowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie).
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: 1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, (wymagana aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzający uprawnienia), a także dodatkowo posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2018 poz. 2067 z poźn. zm.). Jeżeli potwierdzenie przynależności traci ważność w okresie obowiązywania umowy, wykonawca zobowiązuje się przedstawić nowe potwierdzenie, ważne na czas trwania umowy lub wskaże inną osobę posiadającą przynajmniej takie same uprawnienia (aktualnie przynależną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) – pod rygorem wstrzymania prac, do czasu uzupełnienia powyższych braków. Koszty wynikające ze wstrzymania robót obciążą Wykonawcę. 2) w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: a) wykonywaniu robót ciesielskich i dekarskich, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, b) wykonaniu remontu budynku zabytkowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za realizację robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik 4 do SIWZ. 2) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – Załącznik 6 do SIWZ
W ogłoszeniu powinno być:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za realizację robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik 4 do SIWZ. 2) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – Załącznik 6 do SIWZ


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest:
Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. Dowód wniesienia wadium. 1.4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy, nie później niż 4 dni przed podpisaniem umowy, dostarczy do Zamawiającego w celu weryfikacji: Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiarów wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy (3 egz.). Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wartość kosztorysu ofertowego musi być zbieżna z wartością oferty; Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania stanowiący załącznik nr 2 do umowy, według wzoru znajdującego się w załączniku do SIWZ (3 egz.). Wykaz kierowników robót poszczególnych branż: po jednym sanitarnej i elektrycznej (wymagana aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzający uprawnienia). 5. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest: 5.1. Dostarczyć oświadczenie, iż zawarł na czas obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub ubezpieczenie kontraktu na okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto. W przypadku przedłużenia czasu realizacji remontu Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając kopię tych dokumentów przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia pod rygorem postanowień § 13 ust. 6. 5.2. Dostarczyć dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej złożonej oferty. 5.3. Na wezwanie Zamawiającego przedstawić do wglądu umowę regulującą zasady współpracy w przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (konsorcjum lub spółka cywilna). Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarna odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 6. Niespełnienie niniejszych warunków przez Wykonawcę, Zamawiający uzna za uchylanie się przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 3 Ustawy Pzp. 7. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
W ogłoszeniu powinno być:
Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. Dowód wniesienia wadium. 1.4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy, nie później niż 4 dni przed podpisaniem umowy, dostarczy do Zamawiającego w celu weryfikacji: Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiarów wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy (3 egz.). Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wartość kosztorysu ofertowego musi być zbieżna z wartością oferty; Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania stanowiący załącznik nr 2 do umowy, według wzoru znajdującego się w załączniku do SIWZ (3 egz.). Wykaz kierowników robót poszczególnych branż: po jednym sanitarnej i elektrycznej (wymagana aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzający uprawnienia). 5. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest: 5.1. Dostarczyć oświadczenie, iż zawarł na czas obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub ubezpieczenie kontraktu na okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto. W przypadku przedłużenia czasu realizacji remontu Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając kopię tych dokumentów przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia pod rygorem postanowień § 13 ust. 6. 5.2. Dostarczyć dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 7 % ceny całkowitej złożonej oferty. 5.3. Na wezwanie Zamawiającego przedstawić do wglądu umowę regulującą zasady współpracy w przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (konsorcjum lub spółka cywilna). Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarna odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 6. Niespełnienie niniejszych warunków przez Wykonawcę, Zamawiający uzna za uchylanie się przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 3 Ustawy Pzp. 7. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
branża Budowlana - obiekty
podbranża magazyny, zakłady produkcyjne
kody CPV 45111200, 45111300, 45112000, 45220000, 45232440, 45233220, 45261213, 45262100, 45262300, 45262522, 45310000, 45311100, 45311200, 45312311, 45315300, 45317300, 45320000, 45321000, 45331100, 45331210, 45331211, 45332000, 45410000, 45421130, 45421146, 45421152, 45421160, 45422000, 45431000, 45432100, 45442100, 45443000, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: magazyny, zakłady produkcyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10297280 2024-04-05
godz. 09:00
Łódzkie Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 221 000 na realizację zadania: Poprawa infrastruktury gospodarki odp...
10321766 2024-04-05
godz. 16:00
Lubelskie Wykonanie stanu surowego otwartego nowego budynku produkcyjnego dekarbonizacji wody w ramach Projektu Inwestycyjnego nr 1026 p.n. „Rozbudowa stacji dekarbonizacji wody na Wydziale Przygoto...
10364500 2024-04-08
godz. 12:00
Wielkopolskie 2 Silosy o pojemności 80 ton - wraz z niezbędną infrastrukturą
10364807 2024-04-10
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Budowa boksów magazynowych na odpady Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w trybie zaprojektuj i wybuduj obejmujący wykonanie prac projektowych i robót budowlanych polegaj...
10342757 2024-04-11
godz. 23:59
Śląskie Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w tym polu poniżej podano najważniejsze informacje dot. przedmiotu zapytania - PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU ...
10375964 2024-04-17
godz. 12:00
Dolnośląskie PRACE BUDOWLANE - "Budowa instalacji alkoksylatów EOS - Budowa budynku beczkowania H-77 (z wyłączeniem konstrukcji stalowych) oraz magazynu surowców sypkich i płynnych H-53 (z wyłącze...
10402348 2024-04-19
godz. 23:59
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową hali produkcyjno-magazynowej w miejscowości Rumia, gm. Rumia, na działce geodezyjnej nr 42/3, obręb 005. ZA...
10422312 2024-04-26
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko ETAP III”, na terenie którego zbierane i magazy...
10428364 2024-04-29
godz. 23:59
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzki w obiekcie zakładu produkcyjnego w m. Pleśna w części produkcyjnej dla planowanej do montażu linii Powstaje w kontekście projektu
10428636 2024-05-17
godz. 10:00
Podlaskie Budowa Instalacji Termicznego Przekształcenia Wstępnie Przetworzonych Odpadów Komunalnych (preRDF/RDF) w Suwałkach 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji termiczn...