Przetarg 10979724 - REMONT BUDYNKU „C” NA CELE UTWORZENIA BRANŻOWEGO...

   
Analizuj Zamówienie 10979724 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-12-05
przedmiot ogłoszenia
REMONT BUDYNKU „C” NA CELE UTWORZENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. STEF
ANA ŻEROMSKIEGO 115 W ŁODZI

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku C na cele utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów zlokalizowanego przy ul. Stefana Żeromskiego 115 w Łodzi w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021).4.1. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją opracowaną na zlecenie przez firmę: BIPROINSTAL Rafał Marciniak4.2. Roboty budowlane obejmują m.in.:-Wymiana posadzek;-Remont okładzin ściennych;-Wymiana stolarki okiennej;-Renowacja lub odtworzenie zabytkowej stolarki drzwiowej;-Wymiana stolarki drzwiowej;-Wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem;-Remont windy, montaż nowego dźwigu windowego-Remont elewacji;-Remont toalet;-Wymiana instalacji elektrycznej;-Wymiana instalacji oświetleniowej;-Wymiana instalacji internetowej;-Wymiana instalacji c.o.;-Wymiana instalacji wod-kan;-Lokalizacja miejsc dla osób niepełnosprawnych;Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Dokumentacji projektowej, zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.2.1. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.4.2.2. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w sytuacji gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa i STWiORB wraz z załącznikami), zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej lub systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".

3/BCU/2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00643531/01 z dnia: 2024-12-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-20 11:00
Po zmianie:
2024-12-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-20 12:00
Po zmianie:
2024-12-23 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-19
Po zmianie:
2025-01-21


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00658567/01 z dnia: 2024-12-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
4
Po zmianie:
5
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3) Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 1 powyżej, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy wyposażenie swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia prac. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określono w załącznikach do SWZ.
6. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych:
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.
7. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2
Nie dotyczy.
9. Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp
Nie dotyczy.
10. Wymóg lub możliwość złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenie katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 Pzp
Nie dotyczy.
11. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot:
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 Pzp.
Po zmianie:
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3) Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 1 powyżej, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy wyposażenie swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia prac. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określono w załącznikach do SWZ.
6. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych:
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.
7. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2
Nie dotyczy.
9. Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp
Nie dotyczy.
10. Wymóg lub możliwość złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenie katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 Pzp
Nie dotyczy.
11. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot:
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 Pzp.

Termin realizacji 5 miesięcy ale nie dłużej niż do 13.06.2025
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE zmianie uległ termin realizacji - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie dłużej niż do 13.06.2025 r.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45211310, 45261900, 45262500, 45310000, 45311000, 45311200, 45330000, 45331100, 45332200, 45421130, 45432100, 45443000, 50531400
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11036261 2025-01-31
godz. 09:00
Łódzkie Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 – 420 Sokolniki 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ...
11031468 2025-01-31
godz. 10:00
Małopolskie 4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach.4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Robot...
11023344 2025-02-03
godz. 09:00
Lubelskie Przebudowa rozbudowa budynku UG Konopnica na potrzeby rozwoju usług społecznych, świadczonych społeczności lokalnej 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i...
11042720 2025-02-05
godz. 09:00
Małopolskie II LO w Krakowie - modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą -II LO w Krakowie.2. Szczeg...
11048645 2025-02-05
godz. 10:00
Świętokrzyskie Rozbudowa Żłobka Bajka w Gminie Pawłów Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynku żłobka Bajka z instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji,...
11048038 2025-02-05
godz. 12:00
Dolnośląskie Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. W związku z wystąpieniem p...
11026053 2025-02-14
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę czynności formalno-prawnych, opracowań projektowych, robót budowlanych i instalacyjnych oraz czynności odbiorowych i związanych z oddani...
11010967 2025-02-17
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie i nadbudowie istniejącego budynku kas Muzeum, budowa budynku administracyjno-hotelowego, parkingu, podziemnego zbiornik...
11030572 2025-02-18
godz. 09:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Inwestycja realizowana będzie w formule zaprojektuj i wybuduj w techno...
11024025 2025-03-06
godz. 10:00
Mazowieckie [1] Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: opracowanie projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych dla: - modernizacji i budowy linii nr 38 jako dwutorowe...