Przetarg 11809937 - Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i...

   
Analizuj Zamówienie 11809937
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-31
przedmiot ogłoszenia
Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony 2026-2027

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ręcznym sprzątaniu ter
enów zielonych, skarp, chodników i parkingów. Zamówienie realizowane jest przy podziale na rejony.Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części :Część I: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 1Część II: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 2Część III: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 3Część IV : Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 4Zadanie obejmuje:dojazd do sprzątanego terenu, zebranie lub pozamiatanie odpadów oraz ich transport do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania. Tereny objęte sprzątaniem są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów ich bieżącego utrzymania.1. Wykonawca w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy ), w godz. od 6.00 do 14.00 ręcznie usunie wszystkie odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach) z terenów wymienionych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Tereny wymienione w częściach B załącznika nr 2 do umowy (dotyczy rejonów nr 2 i 3) zamiatane będą odpowiednio : - rejon nr 2 w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 14.00, rejon nr 3 codziennie (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 8.00.2. W okresie, kiedy na większości terenów zielonych, skarpach, chodnikach i parkingach zalegał będzie śnieg, Wykonawca ręcznie usuwał będzie zalegające na śniegu odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach).3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi (np. Straż Miejska, Policja, Centrum Ratownictwa Gliwice) za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.4. Wykonawca codziennie (na bieżąco) sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej dwa razy w ciągu doby.5. Na podstawie wykazu terenów, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy przeprowadzane będą przez przedstawiciela Zamawiającego wyrywkowe kontrole jakości wykonanej usługi.6. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np. na terenie zalegają odpady komunalne, w tym odchody zwierzęce), Wykonawca zostanie obciążony karą umowna, określona we wzorze umowy.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ręcznym sprzątaniu terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów. Zamówienie realizowane jest przy podziale na rejony.Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części :Część I: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 1Część II: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 2Część III: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 3Część IV : Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 4Zadanie obejmuje:dojazd do sprzątanego terenu, zebranie lub pozamiatanie odpadów oraz ich transport do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania. Tereny objęte sprzątaniem są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów ich bieżącego utrzymania.1. Wykonawca w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy ), w godz. od 6.00 do 14.00 ręcznie usunie wszystkie odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach) z terenów wymienionych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Tereny wymienione w częściach B załącznika nr 2 do umowy (dotyczy rejonów nr 2 i 3) zamiatane będą odpowiednio : - rejon nr 2 w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 14.00, rejon nr 3 codziennie (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 8.00.2. W okresie, kiedy na większości terenów zielonych, skarpach, chodnikach i parkingach zalegał będzie śnieg, Wykonawca ręcznie usuwał będzie zalegające na śniegu odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach).3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi (np. Straż Miejska, Policja, Centrum Ratownictwa Gliwice) za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.4. Wykonawca codziennie (na bieżąco) sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej dwa razy w ciągu doby.5. Na podstawie wykazu terenów, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy przeprowadzane będą przez przedstawiciela Zamawiającego wyrywkowe kontrole jakości wykonanej usługi.6. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np. na terenie zalegają odpady komunalne, w tym odchody zwierzęce), Wykonawca zostanie obciążony karą umowna, określona we wzorze umowy.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ręcznym sprzątaniu terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów. Zamówienie realizowane jest przy podziale na rejony.Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części :Część I: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 1Część II: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 2Część III: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 3Część IV : Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 4Zadanie obejmuje:dojazd do sprzątanego terenu, zebranie lub pozamiatanie odpadów oraz ich transport do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania. Tereny objęte sprzątaniem są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów ich bieżącego utrzymania.1. Wykonawca w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy ), w godz. od 6.00 do 14.00 ręcznie usunie wszystkie odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach) z terenów wymienionych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Tereny wymienione w częściach B załącznika nr 2 do umowy (dotyczy rejonów nr 2 i 3) zamiatane będą odpowiednio : - rejon nr 2 w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 14.00, rejon nr 3 codziennie (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 8.00.2. W okresie, kiedy na większości terenów zielonych, skarpach, chodnikach i parkingach zalegał będzie śnieg, Wykonawca ręcznie usuwał będzie zalegające na śniegu odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach).3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi (np. Straż Miejska, Policja, Centrum Ratownictwa Gliwice) za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.4. Wykonawca codziennie (na bieżąco) sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej dwa razy w ciągu doby.5. Na podstawie wykazu terenów, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy przeprowadzane będą przez przedstawiciela Zamawiającego wyrywkowe kontrole jakości wykonanej usługi.6. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np. na terenie zalegają odpady komunalne, w tym odchody zwierzęce), Wykonawca zostanie obciążony karą umowna, określona we wzorze umowy.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ręcznym sprzątaniu terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów. Zamówienie realizowane jest przy podziale na rejony.Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części :Część I: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 1Część II: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 2Część III: Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 3Część IV : Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony -Rejon nr 4Zadanie obejmuje:dojazd do sprzątanego terenu, zebranie lub pozamiatanie odpadów oraz ich transport do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania. Tereny objęte sprzątaniem są ogólnodostępne, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów ich bieżącego utrzymania.1. Wykonawca w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy ), w godz. od 6.00 do 14.00 ręcznie usunie wszystkie odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach) z terenów wymienionych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Tereny wymienione w częściach B załącznika nr 2 do umowy (dotyczy rejonów nr 2 i 3) zamiatane będą odpowiednio : - rejon nr 2 w każdy poniedziałek i czwartek (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 14.00, rejon nr 3 codziennie (również w dni ustawowo wolne od pracy), w godzinach od 6.00 do 8.00.2. W okresie, kiedy na większości terenów zielonych, skarpach, chodnikach i parkingach zalegał będzie śnieg, Wykonawca ręcznie usuwał będzie zalegające na śniegu odpady komunalne (w tym odchody zwierzęce, odpady w workach).3. Wykonawca zapewni punkt dyspozytorski wyposażony w telefon, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi (np. Straż Miejska, Policja, Centrum Ratownictwa Gliwice) za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.4. Wykonawca codziennie (na bieżąco) sprawdzać będzie pocztę elektroniczną, co najmniej dwa razy w ciągu doby.5. Na podstawie wykazu terenów, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy przeprowadzane będą przez przedstawiciela Zamawiającego wyrywkowe kontrole jakości wykonanej usługi.6. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (np. na terenie zalegają odpady komunalne, w tym odchody zwierzęce), Wykonawca zostanie obciążony karą umowna, określona we wzorze umowy.

ZA.271.86.2025
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90512000, 90600000, 90914000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska