Przetarg - Realizacja inwestycji Zadanie B-plac detalicznej sprzedaży...

   
Analizuj Zamówienie 3201240 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-03-31
przedmiot ogłoszenia
Realizacja inwestycji Zadanie B-plac detalicznej sprzedaży ryb w systemie zaprojektuj i wybuduj
Przedmiot zamówienia obejmuje zap
rojektowanie, a następnie po uzyskaniu pozwolenia budowlanego wykonanie modernizacji istniejącego placu sprzedaży ryb i jego wyposażenie w infrastrukturę techniczną, oraz realizację drogi dojazdowej w ramach planowanej inwestycji Zadanie B- plac detalicznej sprzedaży ryb.

Przedsięwzięcie będzie realizowane etapowo:

I etap obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji Zadanie B-plac detalicznej sprzedaży ryb ( koncepcji zagospodarowania terenu, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych, oraz innych opracowań wymaganych do realizacji zamówienia );
II etap obejmuje uzyskanie pozwolenia budowlanego na podstawie sporządzonej dokumentacji technicznej;
III etap obejmuje właściwe wykonanie prac budowlanych , sieciowych i instalacyjnych wraz z przyłączami na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej i pozwolenia budowlanego.
Zakres rzeczowy dla etapu I - opracowanie dokumentacji technicznej obejmuje :
- opracowanie wstępnej koncepcji zagospodarowania terenu, lub innej formy uzgodnienia uwzględniającego zastosowanie materiałów, nawierzchni, lokalizacji kanalizacji deszczowej , lokalizacji płuczek z określeniem doprowadzenia i odprowadzenia wody, elementów małej architektury z uwzględnieniem kolorystyki tworzących spójną całość,
- zaprojektowanie nowej kanalizacji deszczowej dla drogi dojazdowej w formie ciągu pieszo - jezdnego i placu bezpośredniej sprzedaży ryb z zastosowaniem rur z PVC ,o łącznej długości rur około 70 mb,
- zaprojektowanie nowej żelbetonowej monolitycznej płuczki ryb o rzucie prostokąta składającej się z jednakowych 6 komór , o profilowanym dnie , o łącznych wymiarach 13,10x8,45x0,95-1,15 mb ( długość-szerokość-głębokość ),
- zaprojektowanie nowej nawierzchni placu bezpośredniej sprzedaży ryb i drogi
dojazdowej o łącznej powierzchni około 1108 m2, z zastosowaniem przemysłowej
kostki betonowej brukowej o nośności podłoża nawierzchni przystosowanej do
ruchu samochodów o ładowności do 40 T ,
- zaprojektowanie oświetlania składającego się z 2 opraw oświetleniowych
energooszczędnych typu ulicznego o wysokości słupa 6 mb , oraz 2 opraw
oświetleniowych energooszczędnych typu parkowego o wysokości słup 5 mb,
- zaprojektowanie elementów małej architektury : 1 ławka konstrukcji stalowej z siedziskiem i oparciem drewnianym, 3 donice stalowe z roślinnością ozdobną, 3 stojaki na rowery konstrukcji stalowej , bariery dostępu do płuczek o konstrukcji stalowej o łącznej długości około 55 mb z możliwością otwierania lub zdejmowania,
Uwagi szczegółowe do etapu projektowania:
- Rodzaj, zakres, oraz ilość zamierzonych do zaprojektowania robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy w części dotyczącej Zadania B- Zał. Nr 12 do SIWZ,
- Wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu należy wykonać w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD,
- Wykonanie projektu budowlanego należy wykonać w 5 egz. w wersji
papierowej i w 1 egz. wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD,
- Opracowanie projektów wykonawczych należy wykonać w 5 egz. w wersji
papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej na płytce CD lub DVD ,
- Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania I Odbioru Robót należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej na płytce CD lub DVD,
- Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej na płytce CD lub DVD,
- Dokumentację techniczną należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą
techniczną, oraz:
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 tekst jednolity).
Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami).
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ( Dz. U. z dnia 08.06.2004 r. Nr 130, poz. 1389 ).
- Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania projektu budowlanego przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt koncepcyjny. Czas niezbędny na sprawdzenie projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego wynosi 3 dni robocze,
- Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenie projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i normami,
- Dokumentację techniczną należy opracować z podziałem na części umożliwiające etapowanie robót budowlanych,
- Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 zostanie udostępniona
Wykonawcy przed podpisaniem umowy,
- Aktualne pozwolenie wodno-prawne zostanie udostępnione Wykonawcy przed
podpisaniem umowy,
- Użyte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym nazwy urządzeń i materiałów należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza, to że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych ( istotnych ) parametrów technicznych i użytkowych przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości , trwałości, funkcjonalności, oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi ( wbudowanymi ) przy realizacji zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał ( wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego i że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
- Zaleca się , aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej na przyszłym terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, oraz warunków związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej, oraz przyszłych robót budowlanych.
Zakres rzeczowy dla etapu II - uzyskanie pozwolenia budowlanego.
- Miejscem odbioru dokumentacji projektowej jest siedziba Zamawiającego,
- Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, dokumentacja projektowa podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Czas niezbędny na sprawdzenie dokumentacji projektowej i wniosku przez Zamawiającego wynosi 3 dni robocze,
- W przypadku stwierdzenia wad bądź nieprawidłowości w przekazanej
dokumentacji - Wykonawca usunie je w terminie 5 dni od dnia otrzymania
powiadomienia o stwierdzonych wadach,
- Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie budowlane na przedmiot zamówienia.
Zakres rzeczowy dla etapu III - roboty budowlane.
- Wytyczenie poszczególnych elementów inwestycji,
- Wykonanie kanalizacji deszczowej dla drogi dojazdowej w formie ciągu pieszo-
jezdnego i placu bezpośredniej sprzedaży ryb z zastosowaniem rur z PVC , o łącznej długości rur około 70 mb,
- Wykonanie nowej żelbetonowej monolitycznej płuczki ryb o rzucie prostokąta składającej się z jednakowych 6 komór , o profilowanym dnie , o łącznych wymiarach 13,10x8,45x0,95-1,15 mb ( długość-szerokość-głębokość ),
- Wykonanie placu bezpośredniej sprzedaży ryb i drogi dojazdowej o łącznej powierzchni około 1108 m2, z zastosowaniem przemysłowej kostki betonowej
brukowej o nośności podłoża nawierzchni przystosowanej do ruchu samochodów
o ładowności do 40 T ,
- Wykonanie oświetlania składającego się z 2 opraw oświetleniowych
energooszczędnych typu ulicznego o wysokości słupa 6 mb , oraz 2 opraw
oświetleniowych energooszczędnych typu parkowego o wysokości słup 5 mb,
- Wykonanie( montaż ) elementów małej architektury : 1 ławka konstrukcji stalowej z siedziskiem i oparciem drewnianym, 3 donice stalowe z roślinnością ozdobną, 3 stojaki na rowery konstrukcji stalowej , bariery dostępu do płuczek o konstrukcji stalowej o łącznej długości około 55 mb z możliwością otwierania lub zdejmowania.
Uwagi szczegółowe do etapu robót budowlanych :
- Wymagania dla Zamawiającego dla robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy w części dotyczącej Zadania B - Zał. Nr 12 do SIWZ, oraz dokumentacja
techniczna wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę,
- Uwaga : W najbliższym sąsiedztwie planowanych prac zlokalizowane są stawy hodowlane Zamawiającego i osób prywatnych. W związku z powyższym w celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa dla hodowli ryb i gwarancji terminowości wykonywania prac ziemnych i rozbiórkowych, Zamawiający wykona we własnym zakresie i na swój koszt prace przygotowawcze i rozbiórkowe polegające na :
- zdjęciu istniejącej nawierzchni placu i warstwy humusu, - rozebraniu istniejącej płuczki ryb o konstrukcji żelbetowej, - wywiezieniu gruzu i składowanie odpadów,
Zamawiający odpowiada za składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki płuczek żelbetonowych , oraz starej nawierzchni placu sprzedaży ryb. Wykonawca szacując koszty wykonania zamówienia nie będzie ujmował kosztów rozbiórki w/w elementów zamówienia.
- Zamawiający przekaże teren budowy Wykonawcy w dniu podpisaniu umowy,
- Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć się od odpowiedzialności
- Na etapie budowy Zamawiający wyznaczy Inspektora Nadzoru,
- Wykonawca zapewni kierowników robót posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych opracowaniem projektowym,
- Wykonawca wyznaczy z pośród osób zobowiązanych do kierowania robotami budowlanymi koordynatora kierowników robót ( Kierownika budowy ),
- Realizacja robót wymaga opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót oraz opracowania harmonogramu robót i harmonogramu płatności,
- Przy ustalaniu harmonogramu robót wymaga się zaplanowanie i wykonanie płuczek żelbetonowych w pierwszej kolejności,
- Roboty związane z wykonaniem części kanalizacyjnej i płuczek żelbetonowych wymagają bardzo krótkiego terminu wykonania , oraz dużego zaangażowania czynnika ludzkiego i sprzętu technicznego ( reżim czasowy i techniczny ),
- Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy plan wykonania kanalizacji deszczowej i płuczek żelbetonowych z podaniem terminu robót, zastosowanej technologii , rodzaju użytego sprzętu w celu zatwierdzenia , oraz zabezpieczenia sąsiednich stawów hodowlanych przed stratami,
- Zamawiający wyznacza datę [31.08. 2014 r.] jako ostateczny termin zakończenia robót budowlanych. Po tej dacie wszelkie roboty budowlane mogą być realizowane tylko i wyłącznie na podstawie warunków opisanych w pkt. 17 niniejszej SIWZ,
- Za obsługę geodezyjną odpowiada Wykonawca,
- Wymaga się należytą staranność przy wykonywaniu zobowiązań umowy,
- Prace realizowane w sąsiedztwie czynnego budynku biurowego będą musiały być prowadzone w taki sposób, aby biuro w godzinach urzędowania mogło normalnie funkcjonować,
- Wykonawca wykonując prace budowlane będzie musiał zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie budynku biurowego i budynku socjalnego przed uszkodzeniem,
- Wykonawca sporządza i prowadzi dokumentację budowy,
- Za odpady wytworzone w wyniku prowadzenia robót budowlanych odpowiada
Wykonawca ( za wyjątkiem rozbiórki płuczek i starej nawierzchni placu ),
- Zamawiający udostępni Wykonawcy zasilanie ( przyłącze ) elektryczne zlokalizowane w części technicznej zakładu,
- Wykonawca zapewni ochronę i utrzymanie terenu budowy,
- Do obowiązków Wykonawcy należy również utrzymanie czystości i ewentualną naprawę nawierzchni ulic stanowiących drogi dojazdowe do terenu robót,
- Po zakończeniu robót Wykonawca uporządkuje i zlikwiduje plac budowy,
- Po zakończeniu robót Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie
na użytkowanie,
- Strony postępowania obowiązuje odbiór robót wg opisu podanego w 13 wzoru
umowy [ Zał. Nr 9 do SIWZ ],
- Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu całości zakresu zamówienia do
podpisania gwarancji jakości [ Załącznik nr 10 do SIWZ ],
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Projektowanie
podbranża obiekty handlowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45112000, 45112700, 45200000, 45311000, 45330000, 71200000, 71300000, 71520000, 71540000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty handlowe , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , projekt budowlany