Przetarg 11906575 - "RDW w Hrubieszowie. Usługi konserwacji sygnalizacji...

   
Analizuj Zamówienie 11906575
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-07
przedmiot ogłoszenia
RDW w Hrubieszowie. Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych w 2026 r.

Zakres usług dla zadania nr 1 będzie obejmował:1) Uliczna sygnalizacja świetlna skrzyżowaniu ulic: Zamojska – St
aszica – Piłsudskiego – Leśmiana w m Hrubieszówa) Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z „Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczenia na drogach” – załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. /Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późniejszymi zmianami /b) Powiadamianie RDW w Hrubieszowie tel. 84 696 20 93 lub 691 955 219 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji.c) Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy.d) Uruchomienie sygnalizacji po długotrwałej przerwie w pracy powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego, przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego.e) Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego,e) Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych, co najmniej raz w ciągu doby.f) Oględziny codzienne w zakresie: sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, stan ochrony przeciwporażeniowej, stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, stan czystości latarni sygnalizacyjnych i soczewek kamer, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości– w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów Zamawiający dostarczy je niezwłocznie Wykonawcy na jego wniosek, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, wszystkie czynności powinny być wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.g) Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji: szczegółowe oględziny, badania stanu technicznego, sprawdzenie urządzeń sterowania, pomiary rezystancji izolacji, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, wymianę zużytych elementów, przy czym uszkodzone elementy będą dostarczone przez Zamawiającego, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.h) Co najmniej raz na trzy miesiące należy: dokręcić wkręty w listwach zaciskowych w szafie, dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub niebezpieczeństwa porażenia oraz na polecenie przedstawicieli policji i Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach należy sygnalizacje przełączyć na „żółte migające lub wyłączyć „na ciemno”. Powinno to być odnotowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.2.1. Zakres usług dla zadania nr 2 będzie obejmował:1) Uliczna sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Zamojska - Łaszczowiecka - Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskima) Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z „Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczenia na drogach” – załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. /Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późniejszymi zmianami /b) Powiadamianie RDW w Hrubieszowie tel. 84 696 20 93 lub 691 955 219 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji.c) Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy.d) Uruchomienie sygnalizacji po długotrwałej przerwie w pracy powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego, przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego.e) Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego,e) Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych co najmniej raz w ciągu doby.f) Oględziny codzienne w zakresie: sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, stan ochrony przeciwporażeniowej, stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, stan czystości latarni sygnalizacyjnych, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości– w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów Zamawiający dostarczy je niezwłocznie Wykonawcy na jego wniosek, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, wszystkie czynności powinny być wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.g) Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji: szczegółowe oględziny, badania stanu technicznego, sprawdzenie urządzeń sterowania, pomiary rezystancji izolacji, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, wymianę zużytych elementów, przy czym uszkodzone elementy będą dostarczone przez Zamawiającego, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.h) Co najmniej raz na trzy miesiące należy: dokręcić wkręty w listwach zaciskowych w szafie, dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub etc...
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie nr 1: Usługi polegające na stałej konserwacji urządzeń sterowniczych ulicznej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Zamojska – Staszica – Piłsudskiego – Leśmiana w m. Hrubieszów. Zakres usług dla zadania nr 1 będzie obejmował:1) Uliczna sygnalizacja świetlna skrzyżowaniu ulic: Zamojska – Staszica – Piłsudskiego – Leśmiana w m Hrubieszówa) Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z „Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczenia na drogach” – załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. /Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późniejszymi zmianami /b) Powiadamianie RDW w Hrubieszowie tel. 84 696 20 93 lub 691 955 219 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji.c) Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy.d) Uruchomienie sygnalizacji po długotrwałej przerwie w pracy powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego, przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego.e) Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego,e) Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych, co najmniej raz w ciągu doby.f) Oględziny codzienne w zakresie: sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, stan ochrony przeciwporażeniowej, stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, stan czystości latarni sygnalizacyjnych i soczewek kamer, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości– w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów Zamawiający dostarczy je niezwłocznie Wykonawcy na jego wniosek, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, wszystkie czynności powinny być wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.g) Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji: szczegółowe oględziny, badania stanu technicznego, sprawdzenie urządzeń sterowania, pomiary rezystancji izolacji, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, wymianę zużytych elementów, przy czym uszkodzone elementy będą dostarczone przez Zamawiającego, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.h) Co najmniej raz na trzy miesiące należy: dokręcić wkręty w listwach zaciskowych w szafie, dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub niebezpieczeństwa porażenia oraz na polecenie przedstawicieli policji i Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach należy sygnalizacje przełączyć na „żółte migające lub wyłączyć „na ciemno”. Powinno to być odnotowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie nr 2 Usługi polegające na stałej konserwacji urządzeń sterowniczych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Zamojska - Łaszczowiecka - Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim. Zakres usług dla zadania nr 2 będzie obejmował:1) Uliczna sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic: Zamojska - Łaszczowiecka - Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskima) Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z „Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczenia na drogach” – załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. /Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późniejszymi zmianami /b) Powiadamianie RDW w Hrubieszowie tel. 84 696 20 93 lub 691 955 219 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji.c) Części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw zapewni Zamawiający na wniosek Wykonawcy.d) Uruchomienie sygnalizacji po długotrwałej przerwie w pracy powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego, przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego.e) Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być usunięte maksymalnie w terminie do 18 godzin lub zgodnie ze złożoną ofertą od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego,e) Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych co najmniej raz w ciągu doby.f) Oględziny codzienne w zakresie: sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, stan ochrony przeciwporażeniowej, stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, stan czystości latarni sygnalizacyjnych, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości– w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów Zamawiający dostarczy je niezwłocznie Wykonawcy na jego wniosek, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, wszystkie czynności powinny być wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.g) Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji: szczegółowe oględziny, badania stanu technicznego, sprawdzenie urządzeń sterowania, pomiary rezystancji izolacji, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, wymianę zużytych elementów, przy czym uszkodzone elementy będą dostarczone przez Zamawiającego, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.h) Co najmniej raz na trzy miesiące należy: dokręcić wkręty w listwach zaciskowych w szafie, dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub niebezpieczeństwa porażenia oraz na polecenie przedstawicieli policji i Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach należy sygnalizacje przełączyć na „żółte migające lub wyłączyć „na ciemno”. Powinno to być odnotowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.

Część zamówienia:
branża Drogownictwo
podbranża organizacja ruchu drogowego
kody CPV 9134100, 50232200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: organizacja ruchu drogowego