Przetarg 11757264 - Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie...

   
Analizuj Zamówienie 11757264
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-28
przedmiot ogłoszenia
Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym

Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego i niezwłocznego wykonania wyłącz
nie konkretnych czynności, wprost zleconych przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada każdorazowo tylko i wyłącznie za prawidłowe wykonanie konkretnych, zleconych mu czynności bez względu na to czy są one wystarczające do osiągnięcia właściwego stanu drogi, czy też nie. Wykonawca nie może sam podejmować działań, które nie są wskazane w zleceniu.1. Wykonawca dysponujący wymaganym sprzętem na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, zapewnia gotowość do podjęcia akcji w celu usunięcia skutków nagłych nieprzewidzianych zdarzeń na terenie miasta Częstochowa w czasie możliwie jak najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 90 minut. Czas rozpoczęcia akcji to czas od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego w Częstochowie, jednostki Policji, Straży Pożarnej lub personel podległy Zarządowi dyżurnemu Wykonawcy do stawienia się wymaganej jednostki z wymaganym wyposażeniem na miejscu zdarzenia.2. Wykonawca realizujący prace zapewni sprzęt który zgodnie z posiadaną wiedzą i doświadczeniem zapewni prawidłowa jakość wykonywanej usługi oraz optymalny czas wykonywanej usługi.3. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie na terenie Miasta Częstochowy do:• Zabezpieczenie miejsca zdarzenia (przez zabezpieczenie miejsca zdarzenia rozumie sięw szczególności: ustawienie oznakowanie tymczasowego, kierowanie ruchem, oznaczenie miejsca zdarzenia sygnalizacją świetlną o barwie pomarańczowej, ustawienie pachołków)• Usuwanie niebezpiecznych płynów, rozlanych na jezdni w wyniku zdarzenia drogowego wraz z ich utylizacją• Usuwanie pozostałości stałych z miejsca zdarzenia wraz z ich utylizacją (w tym również z przewożonych ładunków)• Pełnienie dyżuru przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodnia, w tym także święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy.• Zapewnienie materiałów i środków służących usuwaniu skutków zdarzeń drogowych: sprzętu, środków chemicznych, sorbentów• Utylizowanie zebranych oraz zużytych materiałów zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska i odpadów • Prowadzenie ewidencji interwencji wraz z dokumentacją fotograficzną z datą i godziną interwencji.4. Zamawiający przewiduje, że w okresie trwania umowy może wystąpić 200 zdarzeń drogowych wymagających specjalistycznego sprzątania, które będą realizowane przez Wykonawcę, z czego przewidziane jest 50 % zdarzeń z wyciekiem płynów eksploatacyjnych.

ZP.26.1.51.2025
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90610000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg