Przetarg 8065639 - Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów...

   
Analizuj Zamówienie 8065639 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-08
przedmiot ogłoszenia
Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramach projektu Healthy Boost

1. Przedmiote
m zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramachprojektu „Healthy Boost – współpraca wielosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach ProgramuINTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020”:Część I - Butelka filtrująca z logotypem2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 2.1 - FORMULARZ CENOWY oraz załącznik nr 5 „Opis przedmiotu zamówienia”.3. Wszystkie nazwy materiałów,jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościoweoraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, żeoferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.5. Linki dot. wizualizacji ioznaczania:Zasady dot. wizualizacji https://www.interreg-baltic.eu/visibility_rules.htmlPodręcznik tożsamości wizualnejhttps://www.interregbaltic.eu/fileadmin/user_upload/For_projects/Project_Management_Toolkit/Visibility_downloads/Interreg_BSR__project_design_guide.pdf6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramachprojektu „Healthy Boost – współpraca wielosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach ProgramuINTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020”:Część II - Piłka PVC gumowa z logotypem2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 2.2 - FORMULARZ CENOWY oraz załącznik nr 5 „Opis przedmiotu zamówienia”.3. Wszystkie nazwy materiałów,jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościoweoraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, żeoferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.5. Linki dot. wizualizacji ioznaczania:Zasady dot. wizualizacji https://www.interreg-baltic.eu/visibility_rules.htmlPodręcznik tożsamości wizualnejhttps://www.interregbaltic.eu/fileadmin/user_upload/For_projects/Project_Management_Toolkit/Visibility_downloads/Interreg_BSR__project_design_guide.pdf6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami w ramachprojektu „Healthy Boost – współpraca wielosektorowa na rzecz poprawy zdrowia i samopoczucia w miastach” w ramach ProgramuINTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020”:Część III - Torba bawełniana z logotypem2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 2.3 - FORMULARZ CENOWY oraz załącznik nr 5 „Opis przedmiotu zamówienia”.3. Wszystkie nazwy materiałów,jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościoweoraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, żeoferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.5. Linki dot. wizualizacji ioznaczania:Zasady dot. wizualizacji https://www.interreg-baltic.eu/visibility_rules.htmlPodręcznik tożsamości wizualnejhttps://www.interregbaltic.eu/fileadmin/user_upload/For_projects/Project_Management_Toolkit/Visibility_downloads/Interreg_BSR__project_design_guide.pdf6.Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION 2014-2020.


ZP.271.37.2021
branża Usługi reklamowe
podbranża gadżety
kody CPV 39225700, 39294100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: gadżety

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380239 2024-04-08
godz. 12:00
Lubelskie Wykonanie wraz z dostawą gadżetów dedykowanych dla Portu Lotniczego Lublin S.A. na potrzeby SOL z podziałem na części.
10397463 2024-04-11
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo UPP na potrzeby jednostek organizacyjnych i wydarzeń realizowanych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu według specyfikacji rodzaj...
10394874 2024-04-12
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa artykułów promocyjnych – zamówienie z podziałem na 2 części Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla 20 Przemyskiej Brygady Obrony Te...
10406596 2024-04-15
godz. 00:00
Wielkopolskie Wykonanie materiałów promocyjnych dla Wojskowego Centrum rekrutacji w Kaliszu Smycz z adresem strony www... oraz z logo WCR (1000 szt. ) Torba papierowa okolicznościowa z logo WCR. (100 s...
10433432 2024-04-18
godz. 09:00
Wielkopolskie PCD.PR.2262.150.2024 Zamówienie kubków jednorazowych z nadrukiem wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Cena za realizację zamówienia Cena ofertowa musi ...
10434357 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Zapytanie publiczne - zakup i dostawa piłek antystresowych do zadruku UV w łącznej ilości 13 tyś sztuk.
10448078 2024-04-25
godz. 10:00
Opolskie U/10/2024 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostarczanie Zamawiającemu materiałów...
10480490 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Wykonanie i dostawa teczek, notatników, długopisów, ołówków oraz smyczy z logo PAA do siedziby Państwowej Agencji Atomistyki (ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa)
10490659 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie Zakup i dostawa Parasoli typu Laska
10490105 2024-05-09
godz. 13:00
Śląskie Dostawa artykułów promocyjnych.